quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef Drebbelman het volgende:
Gaan we nu door op een nieuw stuk in dezelfde wereld? Is er al een nieuwe basis voor team Sosua? (pls pm if so)
Foto van je scherm gemaakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan ik hier een luik op maken ofzo?
[ afbeelding ]
Er zijn twee servers. De server van mij en van Dostya(dacht ik?)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben nu al een tijdje niet meer actief geweest met MC.. Wat speelt er nu zoal? Wat zijn de servers etc?
Apij4125 ook >? :'')quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Berend. het volgende:
Er zijn veel nieuwe mensen, heel veel mensen zijn er niet meer volgens mij. Iedegeval Drebbelman, Ctje en Maurisioo zitten bij mij. De rest zijn veel nieuwe mensen, maar ook wel oude hoor
Gezellig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben ook verslingerd aan het spel. Heb de Op gelezen en nog wat in dit topic en Berend jou server lijkt me leuk.
Ja, iedereen zit nu op de survival/pvp server. Je hebt er dus niet veel aan. Alleen de pvp server is méér dan genoegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Berend. het volgende:
Goedemiddag,
Na overleg, rondvragen en ook hier post op fok zijn we erachter dat (haast) niemand meer op de creatief server zit. Omdat dit natuurlijk wel een dure hosting is houd ik het tijdelijke even op freezzz. Mocht er dus weer veel animo voor zijn kunnen we het altijd overleggen. Ook zal ik morgen ook de map uploaden. De reden dat niemand meer op de creatief server zit is omdat iedereen op de survival zit. Ik denk dat niemand dit een vervelende beslissing vindt. Zelfs de actiefste leden op de creatief vinden het geen probleem.
Met vriendelijke groeten,
Berend
Ja, maar is ook best zeldzaam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar vind ik diamond of gold?
Gewoon heel diep graven ofzo?
Maak niet uit, begin recourses te verzamelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Berend. het volgende:
@Vogelkooi Ik viel helaas uit, maar uhm ik ga nu maar is slapen. Bye bye!
Ja.. godverdomme met mij weer net overkomen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Vreemd. Zou niet moeten gebeuren. heb je re start geprobeert?
Eens! en al helemaal als de plugins niet werken. Krijg met geen mogelijkheid mijn redstone circuit werkend bij een hidden door van craftbook. Ben benieuwd of anderen hier ook problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Fe2O3 het volgende:
Er mag imho wel wat minder met plugins gespeeld worden
Werkt inderdaad voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Eens! en al helemaal als de plugins niet werken. Krijg met geen mogelijkheid mijn redstone circuit werkend bij een hidden door van craftbook. Ben benieuwd of anderen hier ook problemen mee hebben.
Thnx.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Bedrock, inderdaad. Dieper kan je niet.
Voor single player kan je een kompas gebruiken.. Wat ook handig is is het volgende doen:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
/home
Moet je wel /sethome gedaan hebben natuurlijk.
Als je single player speelt, gewoon niet te ver gaan.
Mijne ook, lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
mijn huis staat naast mn spawn point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |