Beste spel wat ik ooit heb gekochtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De servers was tot een maand geleden nog geen probleem, je kon altijd wel een server in. Maar d'r worden nu enorm veel exemplaren per dag verkocht (10,000 per dag, bijna) dat de servers 't niet meer bijhouden.
Het is BETA, inderdaad. En ik heb er geen spijt van, ik weet dat d'r toch nog wel verbetering in komt en ik hoef in ieder geval straks niet 20 euro te kopen voor 't volledige spel.
Het spel is 't wel echt waard, zowel voor multiplayer en singleplayer.
Minecraft is cool, maar komt niet eens in de buurt van de beste spellen ik heb gekocht/gespeeld.quote:
Zoals?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Minecraft is cool, maar komt niet eens in de buurt van de beste spellen ik heb gekocht/gespeeld.
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.quote:
Dat maakt het juist leuk, zonder verhaal is het makkelijker om er je eigen swing aan te geven.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.
Minecraft is te simpel om in het lijstje te komen. Het is een heel tof spel, dat zeker. Maar een tekort aan verhaal maakt een spel al snel minder goed dan andere spellen.
Daar heb je gelijk in. Minecraft heeft geen verhaal nodig. Maar dan gaat het sneller vervelen voor mij. Als je alles hebt gevonden, een dik kasteel hebt gemaakt, ben je klaar. Dan ga je online, dat snap ik ook. Online is lachen, maar ik kan er geen uren aan blijven zitten. In tegenstelling tot een game waar een goed verhaal in zit. Want dan wil ik weten hoe het verder gaat.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk, zonder verhaal is het makkelijker om er je eigen swing aan te geven.
Final Fantasy.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.
Minecraft is te simpel om in het lijstje te komen. Het is een heel tof spel, dat zeker. Maar een tekort aan verhaal maakt een spel al snel minder goed dan andere spellen.
In de OP spoiler staan 2 IP's van Berend, de eerste is geloof ik van creative mode en de 2e van de survival server waar het grootste deel nu actief is.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Typisch het volgende:
Morgen eens kijken of ik het spel kan kopen,hoe join ik de server?
Staan in de OP spoiler als je 'm kwijt bent. Ben je gewhitelist? Zo ja - dan kan je verbinden via 85.236.109.208:26165, Anders moet je even Berend een PM sturen.quote:
Haha, met die fakkels? (2) Die hebben wij gevonden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dus ik loop urenlang, maak een platformpje ergens hoog in de lucht om de nacht te overleven, komt er een mini lagspike en stopt mijn shift er voor 1 seconde mee. Ik val naar beneden en sterf. GG.
Ah jou spoor volg ik dusquote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dus ik loop urenlang, maak een platformpje ergens hoog in de lucht om de nacht te overleven, komt er een mini lagspike en stopt mijn shift er voor 1 seconde mee. Ik val naar beneden en sterf. GG.
Vlak bij een lava meertje in de buurt. Welk team trouwens? Sos of pix?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh, ik heb verschillende platforms achter gelaten. Dus ik weet niet welke je gevonden hebt.
Echt geen zin om het steeds helemaal op te gaan ruimen.
Hmm interessant, jullie zijn niet echt sneaky dusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik zit bij Sos.
Bij een lava meertje kan wel, weet niet. Voor zover ik weet heb ik geen workbench achter gelaten. Misschien was het Appelvla. Daar heb ik ook even mee gelopen.
Ah vandaar de restart, tofquote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu zijn de slots geupdate, er zijn nu 10 slots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |