Als dat niet mag kan je ook eventueel gewoon je PayPal aan je bankrekening koppelen, kan je gewoon met ING/Rabo of whatever afrekenen, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:15 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik ga het denk vanavond kopen. Wel ff vragen of mijn vader zijn creditcard kan gebruiken
lolquote:
Ik had net ook al end of stream / bad login toen ik inlogde via de launcher, via de minecraft.net website kon ik er wel op komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
lol
Worden AFK'ers automatisch gekicked trouwens? Ik kan er nu niet in komen.
quote:
quote:
Aha. Ach, het is ook maar een beta natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
Nee, dat is er niet omdat we in beta zitten en bij elke update de server software moet worden aangepast waardoor er problemen ontstaan.
De servers was tot een maand geleden nog geen probleem, je kon altijd wel een server in. Maar d'r worden nu enorm veel exemplaren per dag verkocht (10,000 per dag, bijna) dat de servers 't niet meer bijhouden.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha. Ach, het is ook maar een beta natuurlijk.
Beste spel wat ik ooit heb gekochtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De servers was tot een maand geleden nog geen probleem, je kon altijd wel een server in. Maar d'r worden nu enorm veel exemplaren per dag verkocht (10,000 per dag, bijna) dat de servers 't niet meer bijhouden.
Het is BETA, inderdaad. En ik heb er geen spijt van, ik weet dat d'r toch nog wel verbetering in komt en ik hoef in ieder geval straks niet 20 euro te kopen voor 't volledige spel.
Het spel is 't wel echt waard, zowel voor multiplayer en singleplayer.
Minecraft is cool, maar komt niet eens in de buurt van de beste spellen ik heb gekocht/gespeeld.quote:
Zoals?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Minecraft is cool, maar komt niet eens in de buurt van de beste spellen ik heb gekocht/gespeeld.
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.quote:
Dat maakt het juist leuk, zonder verhaal is het makkelijker om er je eigen swing aan te geven.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.
Minecraft is te simpel om in het lijstje te komen. Het is een heel tof spel, dat zeker. Maar een tekort aan verhaal maakt een spel al snel minder goed dan andere spellen.
Daar heb je gelijk in. Minecraft heeft geen verhaal nodig. Maar dan gaat het sneller vervelen voor mij. Als je alles hebt gevonden, een dik kasteel hebt gemaakt, ben je klaar. Dan ga je online, dat snap ik ook. Online is lachen, maar ik kan er geen uren aan blijven zitten. In tegenstelling tot een game waar een goed verhaal in zit. Want dan wil ik weten hoe het verder gaat.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk, zonder verhaal is het makkelijker om er je eigen swing aan te geven.
Final Fantasy.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mass Effect 2, Final Fantasy VII, Kingdom Hearts series, Assassin's Creed series, Red Dead Redemption.
Minecraft is te simpel om in het lijstje te komen. Het is een heel tof spel, dat zeker. Maar een tekort aan verhaal maakt een spel al snel minder goed dan andere spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |