Ja.. godverdomme met mij weer net overkomen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
Vreemd. Zou niet moeten gebeuren. heb je re start geprobeert?
Eens! en al helemaal als de plugins niet werken. Krijg met geen mogelijkheid mijn redstone circuit werkend bij een hidden door van craftbook. Ben benieuwd of anderen hier ook problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Fe2O3 het volgende:
Er mag imho wel wat minder met plugins gespeeld worden
Werkt inderdaad voor geen meter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Eens! en al helemaal als de plugins niet werken. Krijg met geen mogelijkheid mijn redstone circuit werkend bij een hidden door van craftbook. Ben benieuwd of anderen hier ook problemen mee hebben.
Thnx.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Bedrock, inderdaad. Dieper kan je niet.
Voor single player kan je een kompas gebruiken.. Wat ook handig is is het volgende doen:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
/home
Moet je wel /sethome gedaan hebben natuurlijk.
Als je single player speelt, gewoon niet te ver gaan.
Mijne ook, lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
mijn huis staat naast mn spawn point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |