SPOILER: Toothless/Dostya ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Berend. ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom stonden die uit dan en slimes?
Hey, mijn afk-trapje. Zag net pas dat je nog online was gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hallon.
Wat vinden jullie van mijn pimp outfit?
Had nog wat diamond over op de server.
[ afbeelding ]
Dat is niet in een avondje al over hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef Fe2O3 het volgende:
O_O
Een avondje core lijkt me wel spannend om aan mee te doen
Sta ik al op de whitelist Berend en is de server al 1.3_1 of waar me client nu op zit?
Ojaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef Drebbelman het volgende:
Volgens mij kun je een spawnding niet meenemen, tenzij deze in een chest zit. Zodra hij geplaatst is kun je hem alleen stuk maken.
Verander vlag eens met pig spawnerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Eierbal het volgende:
Is iets als verover de vlag niet leuk?Maar dan is de vlag een object de nether oid, waarvan iedereen er één meekrijgt. Wanneer je de vlag van een ander hebt gevonden en gesloopt, kun je hem bij een centraal punt inleveren waarvoor je een punt krijgt op een ranglijst. Omdat het een beetje saai is dat het spel meteen over is voor de persoon waarvan de vlag is gejat, kan hij een nieuwe komen halen voor 1 minpunt.
Dit allemaal in een gebied van bijv. 3000*3000 ofzo, om het een beetje spannend te houden.
Probleem is dat je die niet kunt oppakken..quote:
Het zou ook leuk zijn als iedereen gewoon inderdaad zelf een soort vlag krijgt, en als hij een vlag van de ander vind, dat die persoon dan bij de ander hoort. Zo krijg je uiteindelijk teams, maar is het wel ieder voor zich..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Probleem is dat je die niet kunt oppakken..
Edit: En mijn idee is dat elk persoon een vlag heeft, niet elk teamDan is het spel wat actiever.
Ga je mee doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Fe2O3 het volgende:
Bruine cloth zou een goede zijn, daar die wel ingame zitten en nog niet te craften zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Berend. het volgende:
De server draait nu op 1.3 voor de mensen die het nog niet weten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef FreezePop het volgende:
Zitten we nou op een andere versie? Ik heb outdated server staan..
"SLIMES BESTAAN ALLEEN IN JE PSYCHOSE"quote:
Zet bij options je render distance eens lager?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik val trouwens steeds door het level heen als ik /home doe omdat het niet snel genoeg renderd, fucking wazig.Ik kan niet eens meer in m'n home komen zonder dood te vallen.
Werkte niet, ik werd volgens mij gewoon buiten de muur geteleport ofzo. Naja, het werkt in ieder weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zet bij options je render distance eens lager?
Dat is iemand van de support.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
Who the fuck is dit, en waarom joinen d'r fucking wazige mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |