Mooi, want ik ben zo een middagje weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef Dance99Vv het volgende:
goede morgen middag whatever, nog nieuws, zet ik effe koffie....
hard (weg) lopen zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben zo een middagje weg.
Dat ook jaquote:
Ik zag iets over geweld in Misrata. De mensen weigerden 200.000 dinar per gezin aan te nemen van معمر القذافيquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef Dance99Vv het volgende:
vanmorgen vroeg waren er weer gevechten las ik , is daar al meer bekent van
Uiteraard,maar Nederlanders uiten nationale trots in ieder geval niet overtuitend naar de buitenwereld. Een slap volkslied, een Nederlandse vlag ophangen betekent ongeveer dat je een Neonazi bent. Nederlanderrs zijn individueel ingesteld en dat past ook niet bij een trots volk zoals Russen. Militiare parades met strijdliederen kun je ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
![]()
Daar verschillen de meningen gelukkig over.
Is dat niet een beetje hoogbedrag? 200.ooo?? komt wat ongeloofwaardig overquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag iets over geweld in Misrata. De mensen weigerden 200.000 dinar per gezin aan te nemen van معمر القذافي
Ik had ergens een Tweet gepost. Maar ik heb geen bevestiging.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hoogbedrag? 200.ooo?? komt wat ongeloofwaardig over
men overdrijft altijd wat in die landenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ergens een Tweet gepost. Maar ik heb geen bevestiging.
quote:vr 04 mrt 2011, 11:16
'Kaddafi strooit met geld om loyaliteit'
TRIPOLI - De Libische leider Muammar Kaddafi zet niet alleen militair geweld, maar ook zijn rijkdom in om aan de macht te blijven in het Noord-Afrikaanse land. Hij zou ieder huishouden in de stad Zawiyah dat loyaliteit belooft in ruil omgerekend tienduizend euro beloven. Dat meldde de oppositionele website Libya al-Youm vrijdag.
Muammar Kaddafi Muammar Kaddafi
De inwoners van de West-Libische stad Zawiyah, dat recentelijk nog door Kaddafi's bommen werd bestookt, zouden massaal afzien van het aanbod en op handen van de opstandelingen zijn die Kaddafi's vertrek eisen. Eerder had Kaddafi al beloofd families maandelijks extra geld te geven. De Arabische krant al-Sharq al-Aswat berichtte, dat Kaddafi gezinnen die een familielid hebben verloren door gewelddadigheden in de afgelopen weken, omgerekend 145.000 euro heeft aangeboden.
De oppositionele website maakte melding van provocateurs die met auto's door de stad Misrata raasden en jongeren opriep tot een heilige oorlog tegen Kaddafi. De jonge mannen die zich vervolgens vrijwillig aanmeldden werden opgepakt en afgevoerd.
Live beelden op AJE en Press.tvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef Dance99Vv het volgende:
evanchill The call to prayer has begun in Benghazi amid rainy, windy conditions. Demonstrations expected afterward.
20 minutes ago via HootSuite .
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:34 schreef Jud1th het volgende:
Kaddafi strooit met geld om loyaliteit
PVV Gelderland wil burgers miljarden geven
Sorry, kon het niet laten
Nu op AJEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Dance99Vv het volgende:
heeft iemand snel een linkje naar de staatstv ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:34 schreef Jud1th het volgende:
Kaddafi strooit met geld om loyaliteit
PVV Gelderland wil burgers miljarden geven
Sorry, kon het niet laten
gewoon laten verekken die amateurs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Op de voorpagina van de Telegraaf.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |