Als ik dat beslis niet hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, al solliciteert hij morgen bij de wibra, wordt hij per direct filiaalmanager gemaak
ja storend hequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik word gek van Jensen zijn "grapjes". Ze zijn zelf al grappig genoeg.
half blablas ofzoietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Markster het volgende:
Die tatjana is echt vervelend. Die probeert grappig en hagenees te zijn, maar ik weet niet wat ze praat, maar het is geen hagenees (en ook geen schevenings, zoals de rest)
Inderdaad gewoon irritant. Niet leuk, niet grappig, niet knap, gewoon irritant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Markster het volgende:
Die tatjana is echt vervelend. Die probeert grappig en hagenees te zijn, maar ik weet niet wat ze praat, maar het is geen hagenees (en ook geen schevenings, zoals de rest)
echt he!quote:
Zit daar veel verschil in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Markster het volgende:
Ik als Brabander (met Bosch accent, dus we schelen niet veel) hoor toch weldegelijk verschil.Kan niet zeggen wat Schevenings of Hagenees is, maar dat er verschil tussen zit zeker wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, ik als Brabander (met een New-Kids accent) niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |