kinderfietsquote:
Utopie zegt het, zonder spelfouten, dus dan is het zoquote:
monoquote:
Hallon Penisbaard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef Vadermark het volgende:
[..]
In me crib met me ghetto bitch standje 69 alles.
Ik had een poll gemaakt voor jouquote:
Die had ik ook gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat zei ik je, in slaap gevallen![]()
Op de wc
En bedankt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Dat laatste fragment van tijgertjeik moest aan huppelmuts denken
Schat nofiquote:
Huntertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is een andere reeks te verpesten met hun ':')' opmerkingen en de lapo te maken en dan een kut TT te doen.
Dat schijnt leuk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, Darts, daarna tijd.
En wat doen al die zeikerds in onze topics?
wanneer is Darts dan, want ik ga zo naar bed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, Darts, daarna tijd.
En wat doen al die zeikerds in onze topics?
Ik dacht, ik maak een naamtopic voor je. Ik geef je extra publiciteit. Teven van deze tijd zijn ook nooit tevreden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is een andere reeks te verpesten met hun ':')' opmerkingen en de lapo te maken en dan een kut TT te doen.
Jaja aardig wat leuk alles jeweetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak een naamtopic voor je. Ik geef je extra publiciteit. Teven van deze tijd zijn ook nooit tevreden.
Tijdje niet geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat doen al die kutusers hier opeens?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat doen al die kutusers hier opeens?
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.quote:
Doe dan ook normaalquote:
Boos.quote:
Hallon papa Mark.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.
ja dit ik dacht hallo leuke radio mooi luisteren geen kliekje maar valt weer tegen dit gr mvg mirjamquote:
Bah.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.
FB gedaan. Als dat hetzelfde isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
TR?
En dit zijn allemaal HSG kloontjes.
Jammer dat mensen niet kunnen nadenken en inzien dat wij een beter ONZ willen. Beter voor jullie, maar vooral beter voor ons.quote:
FB is openlijk nsber spelen. TR is sneaky nsberquote:
Hoezo is KLB niet leuk meer? Dat al helemaal verziekt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Jammer dat mensen niet kunnen nadenken en inzien dat wij een beter ONZ willen. Beter voor jullie, maar vooral beter voor ons.
R.I.P moedermirjamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Moedermirjam het volgende:
[..]
ja dit ik dacht hallo leuke radio mooi luisteren geen kliekje maar valt weer tegen dit gr mvg mirjam
Hoe doe je TR dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FB is openlijk nsber spelen. TR is sneaky nsber
Lees de regels van ONZ nog eens over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Jammer dat mensen niet kunnen nadenken en inzien dat wij een beter ONZ willen. Beter voor jullie, maar vooral beter voor ons.
tl;drquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Lees de regels van ONZ nog eens over zou ik zeggen.
Als je het niks vindt waarom kom je dan zeiken hier?quote:
Jwz.quote:
quote:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het niks vindt waarom kom je dan zeiken hier?
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
De kloons mogen opflikkeren, ofja, die ene die nog geen ban heeft tenminste.
myraelaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
De schone redster in noodquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kom immer terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
kijk een keer in het roosterquote:
Die wens ik dan veel succes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef trolololo het volgende:
Er moet een ONZ Radio huismod zijn die de bagger in dit topic een beetje kan inperken
Ik tune net in joh ik heb verder geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dag Lovelylady heb ik nog iets gemist vanavond op de radion onzins?
en dan die heeeeeeeeele huge onesquote:
Ik ookquote:
Een stroopwafel eerst op je bakkie thee leggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan die heeeeeeeeele huge ones
[..]
Ik ook
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Rockiejj het volgende:
uTopie neemt mij over van 23.00 tot 00.00, dan ga ik nu naar bed, ben kapoet.
Check.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Rockiejj het volgende:
uTopie neemt mij over van 23.00 tot 00.00, dan ga ik nu naar bed, ben kapoet.
Oh dat is ook lekker jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een stroopwafel eerst op je bakkie thee leggen
ik drink alleen koffiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een stroopwafel eerst op je bakkie thee leggen
Dat kan ookquote:
lol veel plezier met je kranten morgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen! Welteruste mensjes
(Nu al?!?!?!?! Ja nu al)
quote:
na die julliequote:
Ik geloof drekkemsquote:
Ik geloof jequote:
Eng idee?quote:
Ik hossel alleen dove chicks in de rock tenten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuh... chickies hosselen in de trein ;')
Goed bezig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
jongens, ik doe 23:00 even uurtje stampwerk hoor
en chinezen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hossel alleen dove chicks in de rock tenten!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
jongens, ik doe 23:00 even uurtje stampwerk hoor
ik heb echt geen idee.quote:
Ik heb alles aan de kant geschoven, ik ga mijn hakken skills weer bijwerken, nog de tijd tot Fusionquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hallo neef!hoorde je het
zometeen stampen!
Was de hele line-up al compleet? Want ik zag nog geen hardcore dj op de Megabase stage...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb alles aan de kant geschoven, ik ga mijn hakken skills weer bijwerken, nog de tijd tot Fusion
ga jij ook naar die fusje of dance feestenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb alles aan de kant geschoven, ik ga mijn hakken skills weer bijwerken, nog de tijd tot Fusion
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet morgen vroeg opdus ik ga maar eens
![]()
fijne avond/nacht en tot morgen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een aantal dagen niet hier vanwege ernstige griep en ik zie meteen dat Penisbaard en consorten en ander uitgekotste SN Henk de Vries haha pis kut piemel gebruikers zich in dit topic hebben genesteld als een kwade kanker. Helemaal super.
Was een groot succes vorig jaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef dragems het volgende:
[..]
ga jij ook naar die fusje of dance feesten
Welterustâhquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet morgen vroeg opdus ik ga maar eens
![]()
fijne avond/nacht en tot morgen
moet je kijken wie er een keer geen ban heeftquote:
(H)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je kijken wie er een keer geen ban heeft
je UI is wel uberschattigquote:
(H)quote:
Idd, ze doen geen hardcore afsluiter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Was de hele line-up al compleet? Want ik zag nog geen hardcore dj op de Megabase stage...
Ik spuug op je mening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een aantal dagen niet hier vanwege ernstige griep en ik zie meteen dat Penisbaard en consorten en ander uitgekotste SN Henk de Vries haha pis kut piemel gebruikers zich in dit topic hebben genesteld als een kwade kanker. Helemaal super.
Ik spuug op je kutquote:
Het is hier geen twitter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even gamen ondertussen, wel met ONZ radio op de achtergrond
Was maar in bed gebleven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
ahahahha hilaarisge kloon weerquote:
daarna stop ik me vuist in je kuutquote:
hey kerel (H)quote:
Ga ik zo weer doen.quote:
arme patje ookquote:
* djkoelkast meldtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef trolololo het volgende:
Er moet een ONZ Radio huismod zijn die de bagger in dit topic een beetje kan inperken
Dankjewel Ownen.quote:
Misselijkmakend dit, gequote worden door zo'n walgelijke user als porsche1.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de modmeets met Myra
Kan gebeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit, gequote worden door zo'n walgelijke user als porsche1.
Kan gebeuren Ownen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit, gequote worden door zo'n walgelijke user als porsche1.
Nee Owen.quote:
Amen, broederquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Tering, kloons die tegen elkaar praten_!
Nieuwe users in de topics en nieuwe luisteraars vind ik altijd leuk, maar dit gaat echt nergens over. Ga je eigen reeks verzieken. Ohnee, jullie krijgen geen reeks.
Sorry koelkastboy. Mag ik wel van je posten terwijl ik luister?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Tering, kloons die tegen elkaar praten_!
Nieuwe users in de topics en nieuwe luisteraars vind ik altijd leuk, maar dit gaat echt nergens over. Ga je eigen reeks verzieken. Ohnee, jullie krijgen geen reeks.
Als je normaal post heb ik er geen moeite mee. Als je de sfeer loopt te verzieken dan kun je beter wegblijven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Sorry koelkastboy. Mag ik wel van je posten terwijl ik luister?
Ik probeer geen sfeer te verzieken. Je moet begrijpen dat als mensen mij vergelijken met figuren als Penisbaard en Micchas dat ik daar op in moet gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je normaal post heb ik er geen moeite mee. Als je de sfeer loopt te verzieken dan kun je beter wegblijven.
Maar, je bent een kloon, dat is zeker. Van wie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ik probeer geen sfeer te verzieken. Je moet begrijpen dat als mensen mij vergelijken met figuren als Penisbaard en Micchas dat ik daar op in moet gaan.
lekker ben jij. ik heb nog 10 minquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo intunen, dragems, daarna mag je leuk doen.
Vertrouwelijke informatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar, je bent een kloon, dat is zeker. Van wie?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ik probeer geen sfeer te verzieken. Je moet begrijpen dat als mensen mij vergelijken met figuren als Penisbaard en Micchas dat ik daar op in moet gaan.
kan je het nu nog even een keer herhalen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet specifiek genoemd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Vadermark het volgende:
[..]
al heb leuke is toch AL GEWEESTquote:
Als je mij quote voel ik me uiteraard aangesproken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet specifiek genoemd?
Waarom reageerde je dan aanvallend op mijn quote terwijl ik jouw naam heel niet noemde? Ach maakt niet uit verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Vadermark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot Utopie gaat met intunen.
Zal mij niets verbazen als die moedermiriam of whatever een kloon van je is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Als je mij quote voel ik me uiteraard aangesproken.
Omdat je mij niet aanstaat. Zand erover.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan aanvallend op mijn quote terwijl ik jouw naam heel niet noemde? Ach maakt niet uit verder.
Ben ik wel verbazingwekkend snel als ik twee radio ONZ topics kan maken om ongeveer dezelfde tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als die moedermiriam of whatever een kloon van je is.
patje is 1 van onze vaste dj's en iedereen leeft hier in vrede met elkaar. Als je dat niet lukt, KLB is vlakbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Omdat je mij niet aanstaat. Zand erover.
Niet zo moeilijk met 2 browsers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ben ik wel verbazingwekkend snel als ik twee radio ONZ topics kan maken om ongeveer dezelfde tijd.
Jammer dat je me niet gelooft, begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk met 2 browsers.
Okquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Omdat je mij niet aanstaat. Zand erover.
ik geloof je ook niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Jammer dat je me niet gelooft, begrijpelijk wel.
ik doe altijd leukquote:
nee dat is normaal niet leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dan doe je al gek genoeg!
Cliché
Wat Jason Mraz zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe alle hoogtepunten van je show in 2 minuten
dat was ook wel echt het hoogtepunt van mijn showquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
halve minuut. ik ga ff de hoogtepunten van mijn show doen_________
sorry, heb al een lijstje klaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef teijezigterman het volgende:
Utopie, mag ik een verzoekje doen?
Stardust - Noisecontrollers & Wildstylezquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef utopie het volgende:
[..]
sorry, heb al een lijstje klaarwelke wou je horen dan? kijk ik ff of ik met 1 kan verwisselen
oke dat gaat wel lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Stardust - Noisecontrollers & Wildstylez
Dat bepaal ik zelf wel Vanky.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Een gifje wat jij niet hoort te plaatsen.
Dat is toch je DJ naam?quote:
Van onder bruggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef teijezigterman het volgende:
Waar komen al die trolls vandaan...?
Hij is idd verkrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef utopie het volgende:
is deze versie verkracht of ligt dat aan mij? hahaha
Uit de helquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef teijezigterman het volgende:
Ga ergens anders lopen kloten joh....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef teijezigterman het volgende:
Oh, ik dacht dat het Vanky Sugar was. Maar dat is dus een ander.quote:
volgensmij is dit live ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij is idd verkracht
Miss kan je hem beter van hun Youtube trekken
Qountdown setje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
volgensmij is dit live ofzo!
volgende keer beter, sorry :p moest hem snel ertussen droppen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |