kinderfietsquote:
Utopie zegt het, zonder spelfouten, dus dan is het zoquote:
monoquote:
Hallon Penisbaard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef Vadermark het volgende:
[..]
In me crib met me ghetto bitch standje 69 alles.
Ik had een poll gemaakt voor jouquote:
Die had ik ook gekozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat zei ik je, in slaap gevallen![]()
Op de wc
En bedankt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Dat laatste fragment van tijgertjeik moest aan huppelmuts denken
Schat nofiquote:
Huntertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is een andere reeks te verpesten met hun ':')' opmerkingen en de lapo te maken en dan een kut TT te doen.
Dat schijnt leuk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, Darts, daarna tijd.
En wat doen al die zeikerds in onze topics?
wanneer is Darts dan, want ik ga zo naar bed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, Darts, daarna tijd.
En wat doen al die zeikerds in onze topics?
Ik dacht, ik maak een naamtopic voor je. Ik geef je extra publiciteit. Teven van deze tijd zijn ook nooit tevreden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is een andere reeks te verpesten met hun ':')' opmerkingen en de lapo te maken en dan een kut TT te doen.
Jaja aardig wat leuk alles jeweetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak een naamtopic voor je. Ik geef je extra publiciteit. Teven van deze tijd zijn ook nooit tevreden.
Tijdje niet geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat doen al die kutusers hier opeens?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat doen al die kutusers hier opeens?
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.quote:
Doe dan ook normaalquote:
Boos.quote:
Hallon papa Mark.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.
ja dit ik dacht hallo leuke radio mooi luisteren geen kliekje maar valt weer tegen dit gr mvg mirjamquote:
Bah.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Vadermark het volgende:
[..]
Het is wat hè. Kom maar lekker op schoot bij Mark en lucht je hartje.
FB gedaan. Als dat hetzelfde isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
TR?
En dit zijn allemaal HSG kloontjes.
Jammer dat mensen niet kunnen nadenken en inzien dat wij een beter ONZ willen. Beter voor jullie, maar vooral beter voor ons.quote:
FB is openlijk nsber spelen. TR is sneaky nsberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |