Aan het einde wanneer je hij zijn vrachtwagen in de rotonde geparkeerd heeft. Misschien is dat in het filmpje niet te zien, maar in het echt was dat duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Civilian het volgende:
En waar in het filmpje zie je precies dat zn rijbewijs afgepakt wordt?
Welke omleiding bedoel je precies? bij de hefbrug zijn er in ieder geval geen opleidingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Meddo het volgende:
Op steetview is een omleiding te zien voor vrachtauto's. Was deze er nog?
Grappig dat bijna een zelfde vrachtauto in streetview is te zien op die rotonde
Als je de rotonde op rijdt vanuit de andere richtingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Ifartnakedd het volgende:
[..]
Welke omleiding bedoel je precies? bij de hefbrug zijn er in ieder geval geen opleidingen.
Het is toch heel menselijk dat je zo een bord over het hoofd ziet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
De maximale doorrijhoogte wordt aangegeven als je die weg inrijdt of op de route naar die brug toe (als het goed is tenminste). Die vrachtwagenchauffeur had hierop moeten letten (hij/zij wordt geacht te weten hoe hoog zijn/haar vrachtwagen is).
Fouten maken kan, maar op het filmpje is ook te zien dat deze chauffeur een aardige puinhoop van het verkeer op die weg en rotonde maakt.
Rijbewijs afpakken gaat misschien wat ver, maar dat de politie hier niet blij mee is vind ik begrijpelijk.
niet als je beroepschauffeur bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Ifartnakedd het volgende:
[..]
Het is toch heel menselijk dat je zo een bord over het hoofd ziet?
Ow nee dat was tijdelijk. Er gaan sowieso dagelijks tientallen zo niet honderden vrachtwagens over de hefbrug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als je de rotonde op rijdt vanuit de andere richtingen
Die borden waren tijdelijk, er kunnen sowieso wel vrachtwagens over de hefbrug(lager dan 4 meter). Dus ergens moest waarschijnlijk een bord staan met : hefbrug < 4 hoogte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Meddo het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,53.89,,1,8.23
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,113.43,,1,3.34
[..]
niet als je beroepschauffeur bent
hier in Groningen zijn genoeg tunnels en bruggen waarvan de max. doorrijhoogte pas bij e tunnel word aangegeven; en dan hebben we ook nog een tunnel die lager is als dat op de borden staan. En dat scheelt min. 10cm..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:
Bij mij in de buurt is er een spoorbrug, die ongeveer 3,8 meter is. Het wordt heel duidelijk van tevoren aangegeven. En toch proberen zoveel vrachtwagenchauffeurs het, terwijl ze weten, dat het krap wordt. Zo vaak komen er vrachtwagens vast te zitten, of ze beschadigen hun eigen vrachtwagen en de brug. Eigenwijs noem ik dat.
Nou toen ik begon met filmen stond hij al meer dan een half uur stil hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
vind dat ie het nog wel aardig oplost.. zo lang staat ie er nou ook weer niet. beetje overdreven om 'm te straffen.
Bij jou in de buurt. Jij kent die weg dus en weet na weet ik hoe vaak daarlangs rijden dat dat bordje er staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:
Bij mij in de buurt is er een spoorbrug, die ongeveer 3,8 meter is. Het wordt heel duidelijk vantevoren aangegeven.
Ja, en dat doen ze allemaal expres, gewoon om te pesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:En toch proberen zoveel vrachtwagenchauffeurs het, terwijl ze weten, dat het krap wordt. Zo vaak komen er vrachtwagens vast te zitten, of ze beschadigen hun eigen vrachtwagen en de brug. Eigenwijs noem ik dat.
TS is een kloon van je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nou toen ik begon met filmen stond hij al meer dan een half uur stil hoor.
Dus het is jouw filmpje maar die laat je door iemand anders posten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee ik ken ts, ik was toen aan het filmen.
Bij een laadadres waar we vaak komen zijn er ook vaak van die Litouwers, Tsjechen of scheer het zelf maar over 1 kam want je weet wat ik bedoel, die er gewoon 3 kwartier over doen om te docken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef Dromer het volgende:
Beter dan het helemaal niet zien en de brug naar z'n mallemoer rijden zoals truckers vaak genoeg doen. Tevens kan hij aardig goed achteruit rijden. Ik heb er genoeg meegemaakt die zelfs met alleen een motorwagen geen bochtje achteruit kunnen rijden.
Ja, hij wou het graag online zetten, ik zie niet waarom dat een probleem is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus het is jouw filmpje maar die laat je door iemand anders posten?
Nu ik het filmpje terug zie is het niet duidelijk op het filmpje te zien. Maar in ieder geval, tussen 5:48 en 5:52 zie je dat de vrachtwagenchauffeur iets overhandigt aan de agente die naast de vrachtwagen staat. Dat is zijn rijbewijs. Of het rijbewijs ook daadwerkelijk afgepakt wordt, of alleen om even wat notities te maken, dat weet ik ook niet. Maar TS gaat er dus vanuit dat het wel afgepakt is.quote:En buiten dat: uit het filmpje zou moeten blijken dat het rbw is afgepakt.
Als filmer kun je dat stukje misschien ff online zetten?
Ik rij niet in een vrachtwagen, dus ik doe me niet de moeite om de exacte hoogte op te slaan in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt. Jij kent die weg dus en weet na weet ik hoe vaak daarlangs rijden dat dat bordje er staat.
Maar iemand die er voor het eerst is? Zal dat niet moeilijker zijn?
Zeg eens eerlijk, als jij in onbekend gebied rijdt, hoe vaak heb jij wel eens een bordje gemist?
Nooit? Geloof ik niet.
Wil degene die nog NOOIT een bordje heeft gemist zich in dit topic melden aub?
En die ongeveer 3,8 meter slaat natuurlijk ook nergens op.
Van jou, het is tenslotte in jouw buurt en iedereen kent dat bordje, had ik exacte cijfers verwacht.
Is het 3,8 of ongeveer 3,8? Jij weet het toch?
Dat zeker, kijk vanaf 1:21, dan zie je duidelijk een politiejas. Waarom zouden ze een politieman laten rijden als er ook een beroepschauffeur is? Toevallig zie ik een buitenlands kenteken (Pools?), misschien heeft de vrachtwagenchauffeur ook gedronken (jajaja vooroordeel, ik weet het)?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Meddo het volgende:
Ik had het idee dat er halverwege al een agent reed
Nee, geen probleem, hooguit verwarrend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, hij wou het graag online zetten, ik zie niet waarom dat een probleem is.
Maar was TS er ook bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nu ik het filmpje terug zie is het niet duidelijk op het filmpje te zien. Maar in ieder geval, tussen 5:48 en 5:52 zie je dat de vrachtwagenchauffeur iets overhandigt aan de agente die naast de vrachtwagen staat. Dat is zijn rijbewijs. Of het rijbewijs ook daadwerkelijk afgepakt wordt, of alleen om even wat notities te maken, dat weet ik ook niet. Maar TS gaat er dus vanuit dat het wel afgepakt is.
Ik rijd dus wel regelmatig in een vrachtwagen en ook ik leer echt niet alle bordjes uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik rij niet in een vrachtwagen, dus ik doe me niet de moeite om de exacte hoogte op te slaan in mijn geheugen.
En borden (niet alleen dat hoogtebord) gelden voor alle verkeersdeelnemers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:00 schreef tong_poh het volgende:Het wordt al vanaf een kilometer ver aangegeven door een groot bord met uitleg. Daarnaast wordt het meerdere keren met andere borden aangegeven. Daarbij is het ook een onderdeel van hun beroep, dat ze het zien.
Of ik het op prijs zal stellen is een verkeerde vraag, toch ff een antwoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:00 schreef tong_poh het volgende:
Of zou je het ook op prijs stellen als een piloot of luchtverkeersleider iets over het hoofd ziet?
Dit zie ik maar als ontwijking op mijn directe vragen aan jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:00 schreef tong_poh het volgende:Dus denk eens na als je nog eens zo bijdehand wil doen.
Op het gevaar af bijdehand genoemd te worden: er zijn meer bordjes dan alleen hoogteaanduidingen die je mogelijk gemist hebt in je leven heb je en nooit gehoord over het grote aantal "near misses" in de luchtvaart?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik rij niet in een vrachtwagen, dus ik doe me niet de moeite om de exacte hoogte op te slaan in mijn geheugen.
Het wordt al vanaf een kilometer ver aangegeven door een groot bord met uitleg. Daarnaast wordt het meerdere keren met andere borden aangegeven. Daarbij is het ook een onderdeel van hun beroep, dat ze het zien. Of zou je het ook op prijs stellen als een piloot of luchtverkeersleider iets over het hoofd ziet?
Dus denk eens na als je nog eens zo bijdehand wil doen.
Ik bedoel maar.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Op het gevaar af bijdehand genoemd te worden: er zijn meer bordjes dan alleen hoogteaanduidingen die je mogelijk gemist hebt in je leven heb je en nooit gehoord over het grote aantal "near misses" in de luchtvaart?
Een bordje kun je wel missen. Daarom hebben ze 6 borden waarvan 1 van 2 bij 2 meter in de kleur geel hebben aangebracht. Als je dat allemaal over het hoofd ziet ben je gewoonweg slecht bezig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:01 schreef vannelle het volgende:
Ik rijd dus wel regelmatig in een vrachtwagen en ook ik leer echt niet alle bordjes uit m'n hoofd.
Hooguit onthoud je sommige situaties maar vooral als je ergens voor het eerst komt is je aandacht op zo veel dingen gericht dat je makkelijk een bordje kan missen.
Tuurlijk heb ik wel eens 1 bord over het hoofd gezien, maar niet 6 stuks waarvan 1 flink de aandacht trekt.quote:En borden (niet alleen dat hoogtebord) gelden voor alle verkeersdeelnemers.
Als iedereen zich aan de borden en regels zou houden zou het verkeer een stuk prettiger zijn.
Zeg nou eens eerlijk, heb jij nog nooit een bord over het hoofd gezien?
Het is idd een onderdeel van hun beroep, ben ik met je eens.
Maar zeg nou eens eerlijk, maak jij nooit foutjes in je werk?
Iedereen maakt foutjes. Maar dit is naar mijn mening nalatigheid. Net zoals 5 seconden na het rode licht met 20+ ton door rood rijden wat ik in dezelfde buurt regelmatig zie.quote:Of ik het op prijs zal stellen is een verkeerde vraag, toch ff een antwoord.
Nee, zou ik niet fijn vinden.
Maar ga er maar van uit dat het wel gebeurt alleen hoor je daar niet altijd wat over.
Maar ook zij zijn mensen en mensen maken nou eenmaal fouten.
Dat is gewoon een feit. Klaar.
Alleen vallen sommige fouten meer op dan andere.
Hierop was ik aan het wachten. Natuurlijk moet je een aanval op mijn karakter maken. Dit is voor jouw nodig om te proberen om mij in een hoek te drukken .En dan hopen, dat ik ongenuanceerd reageer. Die plezier gun ik je niet. Ik sta sterk in deze discussie en kan argumenten voor leggen. Mijn verkeerskennis en mensenkennis is juist groot. Maar ja, jij hebt na een paar opmerkingen van mij al een beeld klaar. Ongelooflijk! Ik zou als ik jou was een psycholoog worden.quote:Dit zie ik maar als ontwijking op mijn directe vragen aan jou.
Heeft namelijk niks met bijdehand te maken maar met verkeers- en mensenkennis.
Volgens mij ontbreekt het jou aan beide.
Misschien heb je ook wel iets van elk maar iig niet genoeg om zo'n opmerking te maken.
Ik heb gehoord over de grote aantal "near misses" in de luchtvaart. Nu kan ik je dit met zekerheid zeggen, dat het grote bullshit is. Er gebeurt vrijwel niks ernstigs in de gehele luchtverkeersleiding wat als echt ernstig gekwalificeerd kan worden. En als er iets gebeurt, dat heeft dat meestal te maken met grove nalatigheid en niet met foutjes. Lees je maar eens in in de Ueberlingen mid air collision. Dat was een aaneenschakeling van nalatigheid, overschatting, tegenstrijdige procedures en misvattingen. Sindsdien zijn er nieuwe procedures bijgekomen. bestaande procedures aangescherpt en protocollen aangepast of geheel herschreven. Ook is er sindsdien veel meer gehamerd op self awereness en het gevaar voor overschatting van mens en hun eigen kundigheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Op het gevaar af bijdehand genoemd te worden: er zijn meer bordjes dan alleen hoogteaanduidingen die je mogelijk gemist hebt in je leven heb je en nooit gehoord over het grote aantal "near misses" in de luchtvaart?
En dat allemaal binnen die 500 meter vanaf de rotonde?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Een bordje kun je wel missen. Daarom hebben ze 6 borden waarvan 1 van 2 bij 2 meter in de kleur geel hebben aangebracht. Als je dat allemaal over het hoofd ziet ben je gewoonweg slecht bezig.
En andere "foutjes" die achteraf gezien gewoon dom waren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef tong_poh het volgende:
Tuurlijk heb ik wel eens 1 bord over het hoofd gezien, maar niet 6 stuks waarvan 1 flink de aandacht trekt.
Ik weet niet in welke sector je werkt maar in elke sector is onkunde of grove nalatigheid een goede reden voor ontslag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef tong_poh het volgende:
Ik maak wel eens foutjes, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekere. In mijn werk is het niet zien van 6 waarschuwingen en indien je ze wel ziet, maar negeert of hoopt dat het maar net goed gaat een geval grote nalatigheid. Kun je op staande voet ontslag voor krijgen.
Is geen nalatigheid maar domheid in z'n puurste vorm. 5 seconden is in deze situatie achterlijk lang, de kruising is ws. al weer bezet door ander verkeer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Iedereen maakt foutjes. Maar dit is naar mijn mening nalatigheid. Net zoals 5 seconden na het rode licht met 20+ ton door rood rijden wat ik in dezelfde buurt regelmatig zie.
Excuse me? Jij bent toch degene die mij bijdehand noemt? En nu ben je pissed als ik een weerwoord geef?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hierop was ik aan het wachten. Natuurlijk moet je een aanval op mijn karakter maken. Dit is voor jouw nodig om te proberen om mij in een hoek te drukken .En dan hopen, dat ik ongenuanceerd reageer. Die plezier gun ik je niet. Ik sta sterk in deze discussie en kan argumenten voor leggen. Mijn verkeerskennis en mensenkennis is juist groot. Maar ja, jij hebt na een paar opmerkingen van mij al een beeld klaar. Ongelooflijk! Ik zou als ik jou was een psycholoog worden.
Goede samenvatting van mijn laatste stukje tekst.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:08 schreef Dromer het volgende:
Misschien over en weer wat minder op de man spelen?
Gelukkig ben je het daarmee met mij eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef vannelle het volgende:
En dat allemaal binnen die 500 meter vanaf de rotonde?
Nee, tuurlijk niet. Voor de rotonde staan ook al waarschuwingen en verbodsborden. Ongetwijfeld
Als er idd zo veel staan ben je slecht bezig als je geen van allen ziet of wel ziet maar negeert.
Ben ik met je eens.
Ik heb nooit beweerd, dat ik perfect ben. Ik beweer daarentegen wel, dat ik niet nalatig ben.quote:En andere "foutjes" die achteraf gezien gewoon dom waren?
Ik maak ze en geef dat ook gewoon toe. Ik ben geen robot maar een mens.
En mensen maken nou eenmaal fouten, ook toen ik nog rij-instructeur was betrapte ik mezelf wel eens op domme acties. Niemand is perfect.
Daarover zijn we het wel eens. Zie alleen te vaak mensen, die andere mensen uit dezelfde sector een hand boven het hoofd houden terwijl ze weten, dat ze nalatig zijn geweest. Maar ze wijzen wel keihard naar anderen indien zij maar een foutje maken.quote:Ik weet niet in welke sector je werkt maar in elke sector is onkunde of grove nalatigheid een goede reden voor ontslag.
Ben ik niet met je eens, ik blijf het nalatig vinden. Maar zoals je al zei, daar gaat het topic niet over.quote:Is geen nalatigheid maar domheid in z'n puurste vorm. 5 seconden is in deze situatie achterlijk lang, de kruising is ws. al weer bezet door ander verkeer.
Ook hier ben ik het met je eens maar het topic gaat hier niet over.
Ik ben niet diegene die pissed off is. Mij krijg je niet snel kwaad. Ik heb je trouwens niet in het algemeen bijdehand genoemd, maar dat je opmerking bijdehand was. 1 opmerking maakt je niet bijdehand. Daarom gaf ik aan dat het een goed idee was om eerst eens even goed na te denken voordat je allemaal conclusies ging trekken zonder kennis van de situatie.quote:Excuse me? Jij bent toch degene die mij bijdehand noemt? En nu ben je pissed als ik een weerwoord geef?
En ik hoop helemaal niet dat je ongenuanceerd reageert, dat maak je er zelf van.
Liever blijf je gewoon ontopic en dan kruisen we dan de degens wel met onderbouwde argumenten.
Laat de argumenten maar komen, misschien dat ik er nog wat van leer bovenop al mijn beroepservaring.
En dat is niet spottend bedoeld, het zou zo maar kunnen dat jij een argument hebt waar ik geen weerwoord op heb. Laat ze maar komen die argumenten!
De rest van de quote over beeldvorming en psycholoog laat ik maar zitten.
Echt te zielig voor woorden en zonde van de tijd.
Dan raad ik je aan mijn desbetreffende opmerking nog eens te lezen en dan zonder achterdocht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef tong_poh het volgende:
Ik ben niet diegene die pissed off is. Mij krijg je niet snel kwaad. Ik heb je trouwens niet in het algemeen bijdehand genoemd, maar dat je opmerking bijdehand was. 1 opmerking maakt je niet bijdehand. Daarom gaf ik aan dat het een goed idee was om eerst eens even goed na te denken voordat je allemaal conclusies ging trekken zonder kennis van de situatie.
Mijn cursus bij de LOI duurde dan ook maar 3 maanden, ik ben een natuurtalent zeggen ze.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef tong_poh het volgende:De quote over beeldvorming en psycholoog was sarcastisch bedoeld. Jij maakt op basis van 2 opmerkingen van mij een conclusie over mijn inzicht in mensen en verkeer. De meeste psychologen doen er daar een stuk langer over.
Ik heb het nog 2 keer nagelezen en ik sta bij mijn mening. Sorry, maar ik vond het gewoon bijdehand overkomen. Maar laten we er over ophouden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef vannelle het volgende:
Dan raad ik je aan mijn desbetreffende opmerking nog eens te lezen en dan zonder achterdocht.
Denk daar maar eens over na, open minded. Ik typ helemaal niks verkeerd namelijk.
Dat we het eventueel niet eens zijn is punt 2 maar daar kan ook gewoon over geargumenteerd worden lijkt mij.
Ik heb helemaal geen conclusie over jouw persoon gemaakt. Ik vond alleen, dat je al heel snel mijn mening afwimpelde zonder echt inzicht te hebben in de situatie die zich bij mij in de buurt voordoet. En dat kwam dus heel bijdehand over. Maar ja zoals ik al zei, laten we daar over ophouden.quote:Mijn cursus bij de LOI duurde dan ook maar 3 maanden, ik ben een natuurtalent zeggen ze.
Maar blijkbaar heb jij je conclusie(s) over mij ook al getrokken aangezien je niet echt een neutrale benadering hanteert.
Dus graag even overnieuw en dan alleen met argumenten, geen (voor)oordelen over de persoon.
Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb het nog 2 keer nagelezen en ik sta bij mijn mening. Sorry, maar ik vond het gewoon bijdehand overkomen. Maar laten we er over ophouden.
wil ik je best uitleggen maar ik vrees dat ik niet helemaal snap wat je bedoelt.quote:
Het is jouw mening, jouw interpretatie van hetgeen je leest, ik vind het allemaal wel best.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef tong_poh het volgende:[..]
Ik heb helemaal geen conclusie over jouw persoon gemaakt. Ik vond alleen, dat je al heel snel mijn mening afwimpelde zonder echt inzicht te hebben in de situatie die zich bij mij in de buurt voordoet. En dat kwam dus heel bijdehand over. Maar ja zoals ik al zei, laten we daar over ophouden.
Stel je eens voor hoe saai het zou zijn als we allemaal dezelfde mening hadden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:13 schreef vannelle het volgende:
Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Gelukkig maar.
Hahaha, je hoeft niks uit te leggen, ik had iets verkeerd gelezen.quote:wil ik je best uitleggen maar ik vrees dat ik niet helemaal snap wat je bedoelt.
heb je gelijk in. Op een forum een discussie hebben is anders als in een kroeg of ergens anders openbaar. Lichaamstaal is hierbij niet aanwezig en intonatie ook niet. Om alleen schrift te interpreteren tijdens een discussie is heel erg moeilijk.quote:Het is jouw mening, jouw interpretatie van hetgeen je leest, ik vind het allemaal wel best.
Als ik mijn mening geef over hoe jij op mij overkomt dan ben je het daar ws. ook niet mee eens.
Dus laten we er idd maar over ophouden en ons op dit topic richten.
Dank je. Tegengas is altijd goed. Ik zeg altijd, dat ik bij mijn mening sta totdat iemand met betere argumenten komt aanzetten. Enige probleem is, dat veel mensen met hun eigen mening strooien alsof het een argument is. Dat vind ik heel vervelend. Zeker als de "tegenpartij" denkt daarmee de discussie af te kunnen sluiten.quote:Al vind ik het tegengas wat je geeft wel prettig.
Ook al zijn we het niet overal over eens, je denkt er wel over na en leest ook wat er staat.
Zouden meer mensen moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |