quote:You must be signed in to see this content.
SafeSearch is a feature that allows you to control what turns up in your searches on Flickr, and it's on for everyone by default. If you aren't logged in, you can turn SafeSearch off if you wish, but only on a per-search basis, via Advanced Search. Find out more at our Filters FAQ page.
SPOILER: bah viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet de comments bij deze ook eens lezen. Wel snel de foto uit beeld scrollen hè.
oh bah, wat een vieze poes is datSPOILER: bah viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, m'n penis haat me. Hij heeft zich ergens in een hoekje verstopt en wil zich niet meer laten zien nuquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, m'n penis haat me. Hij heeft zich ergens in een hoekje verstopt en wil zich niet meer laten zien nu.
Is dit weer zo'n Hitlerkat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lief poesje om de vorige foto's te vergeten...
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Hitlerkat?
En gat-ver-damme die foto's en streams hierboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben over naar 'the dark side'.
http://www.flickr.com/photos/isdatzo
Foto's moeten nog uitgezocht worden maar dat komt nog wel een keer..Whehe, welcome to the dark side.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat leuk spul in zie ik al, ik ga 'm eens even doorbladeren.
Nop, maar ik wil er wel meer hebben.quote:
Kijk eens in de bovenbalk: Organize & Createquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Kan ik ook een hele set foto's tegelijk taggen of moet ik dat allemaal stuk voor stuk doen?
Daar ga ik dus niet aan beginnen ehhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |