Liever heterosex dan homosex in beeld hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef mspoez het volgende:
M aik eruit is wel het leukste voor het spel!
Maik heeft ook seks met jongens hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Liever heterosex dan homosex in beeld hoor
Als je toch voornamelijk de kerel in beeld hebt maakt het niet zo gek veel uit. Uberhaupt, dit programma kijken voor de seks.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Liever heterosex dan homosex in beeld hoor
quote:
NIet in het huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Maik heeft ook seks met jongens hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wil Gerards vreugde zien als Stervio niet terugkomt![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat deed Laura een dom stijf huppeltje toen Alex terug kwam
Komt doordat ze ook niet weten dat het programma een flop is. .quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef mootie het volgende:
Ze lijken niet echt te snappen dat Alex populairder is
Nou, ik weet niet wat jij doet vannacht, maar ik ga slapen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Als maik blijft zien we sex vannacht
Ja en Alex heeft weer centjes op te drukkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
En voor Alex lekker dat Karim en Gerard in elk geval blij waren
Bwahahaha, Servio zal sowieso een toontje lager gaan zingen denk ik, nu hij weet dat hij niet zo onsterfelijk populair is als hij dacht.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jij ziet ook alleen maar alles negatief aan Laurta he
Ik moet er wel steeds om lachen hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Misschien komt Alex nu wel helemaal los
Bevrijd van zijn geheim en spanning
Zo is dat , heerlijkkkkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
En voor Alex lekker dat Karim en Gerard in elk geval blij waren
Bwahahaha, Servio zal sowieso een toontje lager gaan zingen denk ik, nu hij weet dat hij niet zo onsterfelijk populair is als hij dacht.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Als maik blijft zien we sex vannacht
Sofia vertrekt dan deze week nog vrijwilligquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef meneertje1972 het volgende:
LET OP: Als Stervio eruit gaat moet SOFIA niet opeens vriendjes gaan maken want dat heeft ze de afgelopen 3 weken ook niet gedaan.
en geld in de kluisquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Misschien komt Alex nu wel helemaal los
Bevrijd van zijn geheim en spanning
Kijken of hij de pispaal blijftquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex is nu helemaal bass. Hij heeft geen geheim meer en 6500 euro.
met 38% maar welquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kijken of hij de pispaal blijft
FAALZAKquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef ZaZoe het volgende:
Servio: Damn ik ben minder populair dan ik dacht, dan wil ik er NUUUHU ook uit dan..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sofia vertrekt dan deze week nog vrijwillig
let's hopequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
En weer bewijzen de streamers dat hun wil wet is...alleen Gerard snapt dit...
Dan spannen die andere 2 er echt om....quote:
ZAt ik ook aan te denken, zo van; er gaat niemand uit en de dames mogen opnieuw stemmen oid...quote:
Lijkt mij een nogal voorbarige en ongegronde aanname.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
En weer bewijzen de streamers dat hun wil wet is...alleen Gerard snapt dit...
Zien de bewoners dat dan ook ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Anneloortje het volgende:
En als maik weggaat dan moet hij vertellen dat hij menboobs had...
ik hoop het ook... op het laatst nog 2 keer gestemd voor maikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef mYsca het volgende:
Hopelijk hebben mijn smsjes het verschil gemaakt om Maik erin te houden
Alex blijft, wie van die andere 2 gaat maakt me niet veel meer uit...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lijkt mij een nogal voorbarige en ongegronde aanname.
DAT ZOU FENOMENAAL WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ZAt ik ook aan te denken, zo van; er gaat niemand uit en de dames mogen opnieuw stemmen oid...
Dat laatste is leuk noch bijzonder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Roguee het volgende:
Wie er dan ook uit gaat, het levert sowieso leuke tv op!!
Of sofia in shock, of Mo ontroostbaar.
Dan wil ik mijn geld terugquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZOU FENOMENAAL WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gieddo gaat, zeker weten heel snelquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Servio eruit is jankende Sofia en boze Guido
Is dat zo? Dan is Servio ineens niet meer genomineerd hoor, het is nu of nooit ben ik bang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZOU FENOMENAAL WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou en. stel de vrouwen mogen nu beslissen wie eruit zou moeten.. dat is gewoon LEGEN.....wait for it... DARY!!!quote:
Terrorguidson!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gieddo gaat, zeker weten heel snel
En morgen ruzie met de backstabbing bitches die Maik genomineerd hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Lemar het volgende:
Doe maar hele nacht potje janken als Maik weggaat.
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Mes kan aan 4 kanten snijden als Stervio eruit gaat:
-wij blij
- gerard blij
- stervio ziek
- sofia ziek
Tel uit je winst!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Mes kan aan 4 kanten snijden als Stervio eruit gaat:
-wij blij
- gerard blij
- stervio ziek
- sofia ziek
Hmm, niemand die een pic van de TV wil maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Anneloortje het volgende:
Is die bolke de beer de man van spervio?
Oh got ja dat ook nog een keer, hahahquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Servio eruit:
Jankende Sofia(en gaat waarschijnlijk toch weg) en boze Guido.
Maik eruit:
Monique helemaal overstuur, omdat Maik (en omdat ze van zijn geheim hoort)
Als dat moet toch kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart sugegreert als dat Maik eruit gaat. WTF!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Anneloortje het volgende:
Cam op mooo bitchfight serviojooo maik opbiechten menoobs
Daaaag MAik
Tsss, echt niet, toch de gaykrant in actie oid? Dit kan niet, kut NET5, de hele dag Servio promoten als laatste en nu toch weer naar binnen, naaiers....quote:
ze kende hem toch net 3 weken of waren ze al 40 jaar getrouwdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Green1 het volgende:
Moniek![]()
Aansteller Oh my FUCKING god!!!!!!!
Hahah die kop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |