wowquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Zelfs als Maik nu gaat, dan weet Servio in elk geval dat ie niet de populairste is
En de rest van de bewoners ook
kun je daarmee gooienn ?quote:
ja helemaal snikken ze ziet de bui al hangenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Is dat Mo die nu zo hard staat te janken???![]()
Ja, zoiets komt altijd wel hard binnen. Is wel leuk want dat ga je terugzien in hun gedrag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Zelfs als Maik nu gaat, dan weet Servio in elk geval dat ie niet de populairste is
En de rest van de bewoners ook
Kan me dat toch echt wel voorstellen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Is dat Mo die nu zo hard staat te janken???![]()
Prachtig!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
Omg wat ben ik blij!!! Hahaha dat hoofd van Servio![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
De volgende keer mag ie er nu gewoon uit hoor, Alex.
Maar dit was ff heerlijk
Zit er heel dik in!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we of Mo of Sofia in het kielzog van een van die twee zullen zien vertrekken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef itsme het volgende:
Hebben ze de hoeveelheid stemmen voor Alez gezegd?
Met Monique in huis heeft iedereen een beetje de tsunami overleefd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja helemaal snikken ze ziet de bui al hangen
Calculerend tuig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zoiets komt altijd wel hard binnen. Is wel leuk want dat ga je terugzien in hun gedrag.
Eensch, Servio terug gaat de meest interessante beelden opleveren...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Servio mag van mij blijven beetje vals gedrag roddel en achterklap anders wordt het saai
Daar zag ik gisteren ook wat van op tv. Verkiezingen noemden ze dat of zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Servio mag van mij blijven beetje vals gedrag roddel en achterklap anders wordt het saai
Zó hard huilen ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan me dat toch echt wel voorstellen hoor.
Maar heerlijk!!!! Dat vieze iemand uitkiezen om te kleineren en buiten de groep sluiten van één persoon is afgestraft
daarom we zitten er toch voor de kat zijn kut we willen toch een beetje herrie zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eensch, Servio terug gaat de meest interessante beelden opleveren...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man keek me net aan vanStom wijf, waarom doe je blij... En daarna, jij wilt die pisnicht eruit hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |