Ja, vind het ook wel fijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat! Waar ga je heen op vakantie? (misschien weet ik het al maar vergeten?) Frankrijk?
Nu ben ik voor de tweede keer deze week jaloers op jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel fijn!We gaan hoogstwaarschijnlijk naar Griekenland. Dus eerst Athene en Delphi, dan Mykonos met dagtrip naar Delos, dan Santorini en dan naar Kreta. Daar heb je prachtige natuur en alleen de noordkust is een beetje oh oh cherso, maar als je daar niet gaat zitten, schijnt het echt een heel mooi eiland te zijn!
Leuk, nu ben ik ook jaloers en ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu ben ik voor de tweede keer deze week jaloers op je![]()
. Vooral Delphi is zó mooi, maar zorg dat je heel vroeg op de site bent. De charme is er snel vanaf als hordes toeristen je overspoelen. Maar echt, het uitzicht vanaf boven met een net opgekomen zonnetje....
![]()
![]()
Ik begreep direct waarom die plek in de oudheid met zoveel mystiek omgeven was.
[/zweverige modus :@ ]
Was de eerste keer om de fiets? Of om de Yamazato?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu ben ik voor de tweede keer deze week jaloers op je![]()
. Vooral Delphi is zó mooi, maar zorg dat je heel vroeg op de site bent. De charme is er snel vanaf als hordes toeristen je overspoelen. Maar echt, het uitzicht vanaf boven met een net opgekomen zonnetje....
![]()
![]()
Ik begreep direct waarom die plek in de oudheid met zoveel mystiek omgeven was.
[/zweverige modus :@ ]
Yamazatoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de eerste keer om de fiets? Of om de Yamazato?![]()
En wat betreft Delphi, had jij daar dan een hotel? Wij dachten het vanuit Athene te doen, maar dat is zo'n 3 uur met de bus en dan ben je er natuurlijk nooit bij zonsopgang. Ik hoop dat het in april meevalt met de drukte trouwens!!
McZak, McLul, McBah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:18 schreef Merel het volgende:
Hij heeft me niet expres voorgelogen maar is van gedachten veranderd. En dat zou ik anders bij ons volgende afspraakje gehoord hebben.
Heb je een naam van dat hotel, want dat is misschien dan wel een plan, aangezien ik toeristen háát. (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yamazato![]()
Ja, ik zat idd daar in een hotel, echt op 5-10 min. lopen naar de site (voor de opgravingen lag het dorp precies op de oude resten, maar de overheid heeft het toen laten 'verplaatsen'). Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik was er ook in april.
@Vik, excusez-moi.
Despicable Me is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
Delphi is tof, heb ik m'n scriptie over geschreven.
Ik kijk nu Despicable Me. Terwijl ik thuis aan het werk hoor te zijn
Pretty pleaaaaase????quote:
Mag best af en toe (niet te vaak). Ik heb me ziek gemeld voor vandaag. Een grote overwinning, omdat ik dat niet snel doe enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
Delphi is tof, heb ik m'n scriptie over geschreven.
Ik kijk nu Despicable Me. Terwijl ik thuis aan het werk hoor te zijn
Forum.fok.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft iemand nog leuke sites om op je mobiel te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |