Waarom niet? Kinderfoto's zijn leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Vreselijk geslapen en de mol gekeken.
Daarna een hele schattige Annexxje bekeken, die in dat teiltje is echt zoooo schattig![]()
Dank voor het scannen! Ik ging ook alweer bijna toen ik het album vandaag kreegDoe het niet hoor
Nog verder nieuws?quote:
Het is zo raar vind ik, dat niemand mijn moeder meer bij haar (prachtige) naam noemt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb een tijdje mijn moeder Truusje genoemd omdat ik dat hip vondMaar het is al weer heel lang mama en natuurlijk gewoon jij. U moesten we wel zeggen tegen oudere familieleden en vreemden.
Mijn kinderen noemen me ook bij m'n voornaam omdat het zo gegroeid is, alleen de laatste jaren zegt F. steeds vaker Mam. En dat klinkt heel llief uit zijn mond
Annex, jij kan ook (als 1e contactpersoon) aangeven dat je liever hebt dat je moeder aangesproken wordt met Josina heh. Of Jopie. Ik heb daar ook een handje van, ik heb een Sietske, een Hans, een tante Etty en een kakeh (opa in het Indisch). Als jij dat prettiger vindt, of als je denkt dat je moeder dat op prijs stelt, kan je dat laten doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Het is zo raar vind ik, dat niemand mijn moeder meer bij haar (prachtige) naam noemt.
Soms doe ik dat : Josina en dan krijg ik een blik.
Het is altijd mevrouw Jansen hier en daar ( vanzelfsprekend) in het vph.
Alleen in januari toen haar broer er was, was het een uurtje over Jopie.
Ben jij naar je moeder genoemd BlueXX ? en hoe zou zij nu reageren op Truusje?
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat ik Son's ouders als pa en ma zou aanspreken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
En ik noemde mijn 3 schoonstellen allemaal bij hun voornaam
Ja, daarover is contact geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Annex, jij kan ook (als 1e contactpersoon) aangeven dat je liever hebt dat je moeder aangesproken wordt met Josina heh. Of Jopie. Ik heb daar ook een handje van, ik heb een Sietske, een Hans, een tante Etty en een kakeh (opa in het Indisch). Als jij dat prettiger vindt, of als je denkt dat je moeder dat op prijs stelt, kan je dat laten doen
Wat leuk voor hem. Was het de eerste keer dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn broertje heeft gister ook gestemd.. op de PvdD
past helemaal bij hem!
Er was een voorlichter geweest op zijn werk en toen kwam hij in eerste instantie met PVV voorkeur thuisweten we ook waar zij het van moeten hebben dus
maar gelukkig hebben mijn vader en stiefmoeder uitgelegd waarom dat wellicht niet zo ok is
. Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze
'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Joh, 'ze' hebben allemaal hun buien. Incl. teamhoofden die zeggen dat je met je therapeut moet praten omdat je vindt dat je de oudjes verwaarloosdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Ja, daarover is contact geweest.
Als moeders haar buien heeft, is zij erg uit de hoogte en reageert ook zo.
De verzorging en de vrijwilligers denken dat zij een "dame" was en ik laat het maar zo.
Zo jammer van Josina Elisabeth.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Ja, hij is 19. En gelukkig mocht mijn vader hem wel ff helpen, want het ging niet zo soepel geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk voor hem. Was het de eerste keer dan?
En wat een stom verhaal van de voorlichter: hoe kan broertje dan op die naam komen inderdaad.
Wat fijn dat dat was toegestaan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hij is 19. En gelukkig mocht mijn vader hem wel ff helpen, want het ging niet zo soepel geloof ik![]()
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ikquote:
Neeltje was 19 geloof ik toen de bundel verscheen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Ja, vorige keer moest ik me verantwoorden voor Leander op mijn rug in de doek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ik
Hij is veel te slim om PVV te stemmen, dat doen alleen heel erg domme mensen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Misschien kent men je broer ? en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ik
Dat is op zich best te raden jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.
Blijkbaar heb je er dus een IQ nog ónder die van mijn broertje voor nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is veel te slim om PVV te stemmen, dat doen alleen heel erg domme mensen.
en daar schijnen we dus erg veel in Nederland en met name Limburg van te hebben.
Ik ben wel vernoemd, zij heet ook Trijntje - geboortenaam-quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Ben jij naar je moeder genoemd BlueXX ? en hoe zou zij nu reageren op Truusje?
nee, ze kenden hem niet. maar wat Thijs zegt: hij is wel heel erg behoorlijk anders jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien kent men je broer ? en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.
Geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn broertje heeft gister ook gestemd.. op de PvdD
past helemaal bij hem!
Er was een voorlichter geweest op zijn werk en toen kwam hij in eerste instantie met PVV voorkeur thuisweten we ook waar zij het van moeten hebben dus
maar gelukkig hebben mijn vader en stiefmoeder uitgelegd waarom dat wellicht niet zo ok is
. Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze
'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Daarom doet het ook pijn dat Q zijn naam heeft veranderd. Al begrijp ik wel dat hij dat wilde - in het kader van nieuw leven en dopen enzo-.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef AnneX het volgende:
Mooi - stil - zucht .
Zo ervaar ik het namen noemen deels ook: geborgen weten.
Rood oor zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
Zo!
51 minuten gebeld met papa.
Steer, beat that
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom doet het ook pijn dat Q zijn naam heeft veranderd. Al begrijp ik wel dat hij dat wilde - in het kader van nieuw leven en dopen enzo-.
De griekse versie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindHad liever de Griekse versie gehad..
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De griekse versie?
Ik vind mijn naam best leuk
Ik vind mijn naam ook niet leuk, dus ik begrijp het best.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindHad liever de Griekse versie gehad..
Oja! Dat is ook een leuke naamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)
weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook niet leuk, dus ik begrijp het best.
Alleen bij hem heeft het een andere reden
Sonniequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)
Jij hebt een leuke naam jaIk vind namen met een 'ie' er in vaak leuk
![]()
Met Sun is ook niets mis neequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja! Dat is ook een leuke naam
Maar met Sun is ook niet veel mis toch? Vind ik ook wel leuk!
Hehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die bijnaam heb?
Ik vind het wel een stoere naam die jij hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
weet ikmaar het feit dat jij dat jammer vindt deed me aan mijn 'schuldgevoel' denken (al is dat wel een groot woord hoor..)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoere naam die jij hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en over achternamen gesprokentraumatisch
Ik stel me dus ook echt nooit voor met mijn achternaam er bij. En ik moet het įltijd spellen omdat mensen het niet goed durven verstaan
Al heeft 'tante Els' en 'neef Hugo' wel geholpen daar in moet ik zeggen. Het is inmiddels een 'normale' naam, dat was vroeger wel anders..
Isa is ook zo'n normale naam dat ik jou echt Isa vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Isa stiekem leuker dan mijn echte naam
Maar met mijn echte naam ben ik ook tevreden hoor.
Ik dus ook echt totaal niet, en als ik er wel bij nadenk zie ik er nog steeds niets vreemds inquote:
Nou, ik schaam me er niet voor of zo, maar het feit dat ik echt duidelijk merk dat mensen het dus niet goed durven te verstaan en er dan eerst van alles van maken is wel lichtelijk irritantquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Precies Sun, die associatie heb ik met jouw naam.
En je achternaam is idd als je jong bent niet leuk, maar nu zou ik me er niet meer druk over maken
Nee, Je hebt ook borstbeeld, eendeborst, ik zie niet meteen tieten voor me als ik het woord hoor zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dus ook echt totaal niet, en als ik er wel bij nadenk zie ik er nog steeds niets vreemds in
Wat een kinderachtige mensen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik schaam me er niet voor of zo, maar het feit dat ik echt duidelijk merk dat mensen het dus niet goed durven te verstaan en er dan eerst van alles van maken is wel lichtelijk irritant
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Nou ja, ik vind het al heel wat dat hij met zijn capaciteiten een politieke partij heeft gevonden waar hij écht iets mee heeft. Hij heeft echt de connectie met zijn eigen beleving gevonden. Denk dat hij dat beter doet dan menig 'normaal begaafde' eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Grijns, ja, ik heb gehoord dat dat Marianne Thiemes eerste actiepunt is, katten die worden doodgereden
Maar goed, fijn dat hij gestemd heeft en niet op de PVV.
Ik had op de PABO een mentrix met jouw naam. Voor ik haar had gezien dacht ik dat het een vrij ouwelijk type zou zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn roepnaam is ook veranderd - ik heet eigenlijk de verkleinvorm van mijn voornaam. Als u begrijpt wat ik bedoel. Vind het sowieso een vreselijke naam, boersig en in het Engels een ramp.
Ik denk dat dat bij driekwart van de huidige partijen uberhaupt niet mogelijk is, zelfs. Anyway, laten we niet weer over politiek beginnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja, ik vind het al heel wat dat hij met zijn capaciteiten een politieke partij heeft gevonden waar hij écht iets mee heeft. Hij heeft echt de connectie met zijn eigen beleving gevonden. Denk dat hij dat beter doet dan menig 'normaal begaafde' eerlijk gezegd![]()
Oh ja, jouw naam (en dan al helemaal incl verkleinwoord) in het Engels klinkt maf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn roepnaam is ook veranderd - ik heet eigenlijk de verkleinvorm van mijn voornaam. Als u begrijpt wat ik bedoel. Vind het sowieso een vreselijke naam, boersig en in het Engels een ramp.
Wat liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef freecell het volgende:
Isa....
We hebben er over gedacht voor een meisjeEcht! Isabeau ook trouwens...
Het is de Russische vertalingquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, jouw naam (en dan al helemaal incl verkleinwoord) in het Engels klinkt maf.
En Son, ik had geen flauw idee dat jouw naam een verbastering van Sophie is
Ja, wij ook...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat lief
Ik vind het ook oprecht een mooie naam
En net als Bluezz vind ik het een superstoere naamquote:
Mijn achternaam klinkt buitenlands.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, Je hebt ook borstbeeld, eendeborst, ik zie niet meteen tieten voor me als ik het woord hoor zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante Els kent mij wel.
Och, ik ken nog iemand waar ik het bed mee heb gedeeld die zijn dochter mijn naam gafquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef freecell het volgende:
Ja, wij ook...
Maar we vonden het wel.... wat maf!
CF: jaap en!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn achternaam is buitenlands.Ik had een klasgenoot met een naam van de hugenoten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante Els kent mij wel.
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je heet!
Jouw naam is ook stoerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Mijn voornaam is prima, je hoort het niet te veel. Heb er geen moeite mee verder.
Op de vraag hoe zou je anders genoemd willen worden heb ik al helemaal geen antwoord.
Ik vind jouw naam ergquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Mijn voornaam is prima, je hoort het niet te veel. Heb er geen moeite mee verder.
Op de vraag hoe zou je anders genoemd willen worden heb ik al helemaal geen antwoord.
Ik moet altijd aan de Donald Duck denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
In mijn partij heb je twee politieke naamgenotenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan de Donald Duck denken![]()
Kom die naam verder niet veel tegen
Flippo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot met een naam van de hugenoten!
Jouw naam blijf ik associėren met het boek van Jaap ter Haarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
In mijn partij heb je twee politieke naamgenoten. 1 actief en 1 oud TKlid.
WAT moet je ons vertellen? Aanzoeken? Data? Tell usquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Met de achternamen die ik met mrLie dreig te krijgen
Nee joh, hij dreigt er alleen nog meequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAT moet je ons vertellen? Aanzoeken? Data? Tell us
Oh daar zijn er bosjes van: die van de hugenoten afstammen ooit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot met een naam van de hugenoten!
Hoe heet die dan? En: je hebt ook de optie om je eigen naam te houden, hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn naam niet ouderwets en ook niet enorm hip is.
Met de achternamen die ik met mrLie dreig te krijgen wordt het dan helemaal triest boers of als een vlag op een modderschip
Nog nooit gelezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jouw naam blijf ik associėren met het boek van Jaap ter Haar
Wij hebben allebei een echte drentse zandnaam, met -ing op het einde. Dus dan krijg je Lielie xxing-xxxing ;_quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe heet die dan? En: je hebt ook de optie om je eigen naam te houden, hoor
Een van de favorieten uit mijn jeugdquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh, hij dreigt er alleen nog mee
Helaaschquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zag weer een mooie gelegenheid om te gaan fotograferen
Enneh... LieLie xxing-xxing is ook geen probleem hoorquote:
Slaap Lekker, mevrouw xxing-xxingquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh... LieLie xxing-xxing is ook geen probleem hoorIk zou alleen ff dat LieLie aanpassen. Anders denkt men nog dat je een chineesje bent
Ik vind het wel een erg mooie achternaam in zijn geheelquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef freecell het volgende:
Mijn achternaam is bij nader inzien ook niet handig
Ik blijf spellen!
Hoeraquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg mooie achternaam in zijn geheel
Nog even over jouw naam.quote:
Drenthsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog even over jouw naam.
Is het grunnings? het achtervoegels "chien" .
Opa noemde mij Annechien-tje .
Kun je toch goed de golfer skills oefenen !!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik twijfel al 3 dagen om morgen naar solli te gaan.. omdat ik het toch niet ga doen als ik word aangenomen. daarbij is het ff rijden en moet ik daarna direct door (17u afgelopen) in een dikke file richting bodegraven en daarna rijden naar Hengelo en dan dansen. morgenochtend beslis ik.
net georgia rule gekeken, toch wel een mooie film. en nu ff atwt en dan slapen
hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou je naar een sollicitatie gaan van een baan die je toch niet wilt, FF?
Er dreigt niks hoor, waarom willen vrouwen toch de achternaam van hun man, ik ben er nog steeds niet achterquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn naam niet ouderwets en ook niet enorm hip is.
Met de achternamen die ik met mrLie dreig te krijgen wordt het dan helemaal triest boers of als een vlag op een modderschip
Nee hoor P&W nog even kijken.quote:
Naast dat, maar je gaat toch niet een dag van te voren zo'n gesprek afblazenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Aan de andere kant: het is inderdaad wel een mooie oefening.
quote:
Aikidoquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit hier foto's van een aikido-training te verwerken. Stond eigenlijk morgenochtend op de planning maar nu kan ik wat langer blijven liggen
Morgen lekker je eens in de 2 weken op vrijdag vrij vrijdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit hier foto's van een aikido-training te verwerken. Stond eigenlijk morgenochtend op de planning maar nu kan ik wat langer blijven liggen
Yupquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen lekker je eens in de 2 weken op vrijdag vrij vrijdag?
Volg morgen maar je gevoel. Als je even wilt oefenen op een solliciattie, ga je er naartoe. Als je het verder wel gelooft bij deze club, netjes even afbellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; UB heeft niks voor me gedaan behalve gebeld voor een afspraak. heb me alleen bij de luchtvaartmaatschappij ingeschreven en zij behandelen de inschrijvingen.
die in Amstelveen belde vandaag dat ze weer iets voor me hadden gevonden, die doen wel iets voor me.
@ P.: ze missen niet gauw iemand. er komen een heleboel mensen en tis een 'speeddate'
de redenen (voors- en tegens); daar twijfel ik dus ook over. maar nee, dat filerijden heb ik anders geen last van AnneX want hoef als ik niet ga niet vanaf 17u vanuit Midden-Nederland te rijden
Je hebt al een andere naam gekregen toen je in Nederland kwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet niet of ik ooit ga trouwen (of ik ooit iemand vind) maar ik weet wel dat als het gebeurd ik mijn naam hou
heb een naam gekregen en dat hoort bij mij. vind ik (voor mij) onzin om dat te moeten veranderen.
Ik heb net een knallende scheet gelaten. Hoorde je die niet?quote:
Nog leuke gevallen gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
maar fijn dat jullie ook blij zijn dat mn eerste dagje bellen goed ging
Waarbij hij gemakshalve maar vergeet dat hij zelf daar een groot aandeel in heeft gehad als spindocter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef borisz het volgende:
Frits Wester laat weer eens zien hoe erg het CDA een nog grotere rattenpartij is geworden.
Mn eerste zelfstandige klant werd meteen boosquote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarbij hij gemakshalve maar vergeet dat hij zelf daar een groot aandeel in heeft gehad als spindocter.
Fijn zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
maar fijn dat jullie ook blij zijn dat mn eerste dagje bellen goed ging
En was het een echte klant of was het een test door een nepklant, zoals ook vrij vaak gedaan wordt door controleurs van call-centra?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn eerste zelfstandige klant werd meteen boosen heb die call echt supergoed afgehandeld, de collega die erbij moest zitten ( was 50 -50 dus ik pcwerk hij praten en andersom maar als ik praatte deed ik meteen pcwerk) was onder de indruk van mn eerste call
nopequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En was het een echte klant of was het een test door een nepklant, zoals ook vrij vaak gedaan wordt door controleurs van call-centra?
Reken maar van wel, alleen als het goed is merk je dat niet.quote:
sinds wanneer werk jij in de callcenterbranche?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Reken maar van wel, alleen als het goed is merk je dat niet.
Callcentra worden stelselmatig op die manier gecontroleerd op allerlei criteria.
Lijkt me lastig fotograferen, die bewegende mensen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Was het ook. Maar op het einde ging het een stuk beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fotograferen, die bewegende mensen.
Inschietenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Was het ook. Maar op het einde ging het een stuk beterBewijst maar weer dat je altijd ff moet inschieten
Natuurlijk heb jij na 1 dag callcenter werk alle ervaring van de wereld en weet jij alles nu over die branche en hoe die georganiseerd en gecontroleerd wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
sinds wanneer werk jij in de callcenterbranche?
mwah wat ik gewoon jammer vind is dat ik vertel hoe mijn eerste 10000% echte call gegaan is en dat jij meteen achterdochtig gaat vragen of t n testcall wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij na 1 dag callcenter werk alle ervaring van de wereld en weet jij alles nu over die branche en hoe die georganiseerd en gecontroleerd wordt.
Hoe kan ik die kennis van jou in twijfel trekken.
Maar neem van mij, ook al werk in niet in die branche maar heb ik erg veel gebruik van ze gemaakt, toch maar aan dat die testcall's continue worden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef AnneX het volgende:
Dus de kop is eraf Memo en je vond het zelf ook wel leuk als werk ?
Lijkt mij best wel een goeie training voor social skills voor later als je groot bent en échte collega's hebt.
Ja , ik ben nog even mijn bed uitgekomen.
Door het scannen van jeugdfoto's herinner ik mij een verhaal dat nu nog redelijk on topic is.
Morgen niet meer.
Grappig wel - vind ik dan.wat bedoel je met échte collega's en social skills voor als ik later groot benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is niet mn eerste baantje ofzo
![]()
Oef , jij bent moe. Hup slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat bedoel je met échte collega's en social skills voor als ik later groot benhet is niet mn eerste baantje ofzo
nouja ik ben wel een beetje moe maar vond dit ietwat denigrerend overkomen ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oef , jij bent moe. Hup slapen.
Ik bedoelde het goed hoor.
Graag was ik getraind toen ik ging werken in het omgaan met lastige mensen.
Ik weet dat je werkervaring hebt én dat je werkstudent bent.
Ik heb ook altijd erbij gewerkt als scholiere voordat ik echt ging werken met een opleiding toen ik groot was.
BIj de IKEA al veel moeten horen zeker waarom zit dat ene schroefje er niet bij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik ben wel een beetje moe maar vond dit ietwat denigrerend overkomen ofzoen groot ben ik ook al
omgaan met lastige mensen kan ik echt prima, in andere baantjes al geleerd, daarom was mn collega ook zo onder de indruk van mn eerste call, rustig uitgelegd dat er echt geen sneller en andere mogelijkheid was, ik het erg vervelend vond etc. Hij vertelde dat anderen daar echt niet mee om kunnen gaan
och niet alleen om schroefjes hoor, veel meer dingen en veel ergerequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj de IKEA al veel moeten horen zeker waarom zit dat ene schroefje er niet bij?
Ja, er ontbraken ook wel eens inbussleutels en nog erger..een leesbare gebruiksaanwijzing.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
och niet alleen om schroefjes hoor, veel meer dingen en veel ergere
zo simpel lag t inderdaad altijd ja, maar niet heus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er ontbraken ook wel eens inbussleutels en nog erger..een leesbare gebruiksaanwijzing.
Levensgrote problemen allemaal om op te lossen.
En nu een andere dame het hof gaan maken, wedden dat ze stikjaloers wordt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, vanavond ben ik met L. carnavalskleding uit gaan zoeken, naar de film geweest, en op de terugweg naar huis heb ik mijn verhaal kunnen doen. Zag aan haar dat ze het inderdaad vervelend vond wat ik tegen haar had gezegd maandag, en dat ze dankbaar was dat ik erover begon omdat het mezelf dwars zat.
En ze zei dat ze boos op zichzelf was dat ze zich nog zo aangetrokken voelde ten opzichte van die ex die haar als vuil had behandeld. En de open deur reactie van mij uiteraard dat we niet kunnen kiezen op wie we vallen, dat doen we gewoon.
Kortom. Karma neutraal weer vanaf nu.
Goed bezig, Steerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, vanavond ben ik met L. carnavalskleding uit gaan zoeken, naar de film geweest, en op de terugweg naar huis heb ik mijn verhaal kunnen doen. Zag aan haar dat ze het inderdaad vervelend vond wat ik tegen haar had gezegd maandag, en dat ze dankbaar was dat ik erover begon omdat het mezelf dwars zat.
En ze zei dat ze boos op zichzelf was dat ze zich nog zo aangetrokken voelde ten opzichte van die ex die haar als vuil had behandeld. En de open deur reactie van mij uiteraard dat we niet kunnen kiezen op wie we vallen, dat doen we gewoon.
Kortom. Karma neutraal weer vanaf nu.
je gaat echt serieus carnavallen? Hele weekend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Stereotomy het volgende:
Heb nog geen kleding maar wil denk ik als Volendammer gaan ofzo.
Carnaval begint pas op zondagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je gaat echt serieus carnavallen? Hele weekend?
Maastricht heeft een bedenkelijke invloed op Steer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je gaat echt serieus carnavallen? Hele weekend?
Ik probeer gewoon mijn grenzen te verleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maastricht heeft een bedenkelijke invloed op Steer.
Je probeert dus gewoon een vrouw je bed in te krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon mijn grenzen te verleggen.
Verkleed als lieveheersbeestjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je probeert dus gewoon een vrouw je bed in te krijgen?
je had allang moeten indrinken nu manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Carnaval begint pas op zondagN00b
carnaval begint toch echt pas op zondag, en eindigt op dinsdag/woensdag nacht om 00:00 uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je had allang moeten indrinken nu manZelfs in ons dorp zijn ze al begonnen
Bij ons nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef z80 het volgende:
[..]
carnaval begint toch echt pas op zondag, en eindigt op dinsdag/woensdag nacht om 00:00 uur.
het haring happen en fust leegmaken is een verzinsel van de horeca om nog wat extra geld binnen te harken.
carnaval boven de rivieren he.quote:
Het motto is "elke reden is een goede reden om je klem te zuipen"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef TAV74 het volgende:
maar in de dorpen en bij de verenigingen lopen de festiviteiten al vanaf vandaag.
Zegt een Duitserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef z80 het volgende:
[..]
carnaval boven de rivieren he.
een slechte copy van het echte feest
Dat is voor 90% waar, met uitzondering van bijvoorbeeld Oldenzaal. Dat is wel een echte carnavalsstad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef z80 het volgende:
[..]
carnaval boven de rivieren he.
een slechte copy van het echte feest
Zoiets. Polonaise lopen met geestelijk gehandicapten en dan nazitten, scholen bezoeken en dan nazitten, een kloteoptocht en nazitten, sleutel overdragen en weet ik wat voor een onzin ze nog meer verzinnen om aan het bier te kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het motto is "elke reden is een goede reden om je klem te zuipen"
Ach, ik heb 1x een avond meegedaan. Zonder te verkleden. En het is eigenlijk gewoon gezelligquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef freecell het volgende:
Dit is zo gek elk jaar...
Overal onmine hoor je over carnaval, je kijkt naar buiten en denkt: ''t zal wel!
ja want dat is zo fraaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef borisz het volgende:
Hier in NH zeggen we van Carnaval. Maar hebben we wel onze kermissen
.
beetje door het weekmenu topic scollen en hier en daar er wat uitpikken werkt ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben totaal inspiratieloos voor het komende weekmenuIk zit de boekjes door te kijken en denk alleen maar "da's teveel werk"
Zelfde probleemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beetje door het weekmenu topic scollen en hier en daar er wat uitpikken werkt ook
zeurquote:
Ik vind het allemaal prima, laat ze lekker gaan, ik doe er alleen niet aan meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef borisz het volgende:
Hier in NH zeggen we van Carnaval. Maar hebben we wel onze kermissen
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeur![]()
maak 1 pan soep voor 2 dagen en 1 pan boerenkool voor 2 dagen en je bent al bijna klaar
Tofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk zonnetje trouwens weer?
Vanmiddag even naar t feestje van vrijwilligerswerk en vanavond lekker een hapje eten met de Mr bij een leuke Italiaan een dorp verderop. Prima dag wordt t wrs
Heb je ff een pittig telefoongesprek gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef TAV74 het volgende:
Zo, daar was ik toch weer even pissigIemand stuurt me gisteren om half 3 een mail met een nietszeggende titel met daarin het verzoek diezelfde middag nog even te reageren op een landelijke scrhijven dat vandaag perse al uit moest (als ik daar iets zinnig over had willen zeggen had ik echt wel even een paar dagen nodig om het fatsoenlijk met de mensen af te stemmen die er echt verstand van hebben) . En dan verdomme dat ding vandaag wegsturen met de aantekening dat het met mijn district is afgestemd
Zo laat ik me dus niet misbruiken
mwoah, uitermate beschaafd maar duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je ff een pittig telefoongesprek gehad?
Waarom doen mensen zoiets? Dachten ze dat ze er geen problemen met je mee zouden krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, uitermate beschaafd maar duidelijk
TAV, niet verkeerd opvatten, goed bedoeld:quote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu ff niet dude, ben TAV aan het uithoren.
Ja, soms twijfel ik daar ook wel over idd. Ik hou er wel rekening mee door het zo anoniem mogelijk te doen en geen typisch jargon te gebruiken. Plus: ik ben erg terughoudend over mijn werkgever e.d. Maar goed, misschien toch nog wat meer op gaan lettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
TAV, niet verkeerd opvatten, goed bedoeld:
Is het slim om zo over je werk te praten hier? En over acties van collega's? Je bent volgens mij best 'herkenbaar' op internet. Ik zou het niet zo gauw doen eigenlijk. Gewoon oplossen met diegene zelf en niet op i-net spuien. Niet om me ermee te bemoeien. Nou ja, wel natuurlijk. Maar ik ben er gewoon best verbaasd over hoeveel mensen vertellen in een ogenschijnlijk 'anonieme' slowchat. Over jezelf maakt dat niets uit natuurlijk, maar ik zou niet zo snel negatief over collega's ed. praten hier (of in een stampvolle trein, of in een drukke kroeg, of in een interview voor de krant, of op een bill board langs de A1 etc.)
Valt wel mee. Zo herkenbaar is het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, soms twijfel ik daar ook wel over idd. Ik hou er wel rekening mee door het zo anoniem mogelijk te doen en geen typisch jargon te gebruiken. Plus: ik ben erg terughoudend over mijn werkgever e.d. Maar goed, misschien toch nog wat meer op gaan letten
Ik vind jou wel leuk in conservatieve kokerrok lookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, misschien ben ik te conservatief ook.
Valt tegen denk ik. Maargoed, jij zegt ook veel minder inhoudelijke dingen op fokquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zo herkenbaar is het niet.
Ik denk dat je wel echt heel serieus gericht op zoek moet als je mijn post hier wilt koppelen aan mijn werk. En als je die link al legt is de koppeling naar de mensen over wie ik het heb echt niet te doen, daar hou ik wel rekening mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt tegen denk ik. Maargoed, jij zegt ook veel minder inhoudelijke dingen op fok
Maar diegene zelf zou het wel herkennen, denk ik. En dat lijkt me zo lullig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, soms twijfel ik daar ook wel over idd. Ik hou er wel rekening mee door het zo anoniem mogelijk te doen en geen typisch jargon te gebruiken. Plus: ik ben erg terughoudend over mijn werkgever e.d. Maar goed, misschien toch nog wat meer op gaan letten
275 euro wordt wel interessant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, 275 EUR voor een tweedehands iPad op Marktplaats. Echt een commodity item geworden. Supertof om te zien hoe één bedrijf met een goed werkend product een markt kan openbreken (voor consumenten tablets).
Microsoft had al sinds de eeuwwisseling zakelijke tablets, maar dat was echt een nichemarkt en bovendien waren het onwerkbare producten.
Zelfs dat betwijfel ik door de manier van omschrijven. En ik werk niet bepaald bij een bedrijfje met 10 medewerkers, scheelt ook, dit soort mensen kennen mij echt totaal niet als persoon, niet eens qua uiterlijk. Maar evengoed is het wel slim er een beetje scherp op te blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar diegene zelf zou het wel herkennen, denk ik.
Maar het gaat via-via he? Username, een voornaam, plaatsnaam, website, bedrijf, etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel echt heel serieus gericht op zoek moet als je mijn post hier wilt koppelen aan mijn werk. En als je die link al legt is de koppeling naar de mensen over wie ik het heb echt niet te doen, daar hou ik wel rekening mee.
Ja, en dan weet je toch nog niets bijzonders? Ik ben in sommige dingen zeker wel voorzichtig, maar de paranoia van sommige mensen snap ik ook weer niet. Ik stond 10 jaar geleden ook al met met naam en adres in het telefoonboek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar het gaat via-via he? Username, een voornaam, plaatsnaam, website, bedrijf, etc.
Ik verbaas me er nog altijd over hoe makkelijk ik met een voornaam en studie bijvoorbeeld iemand op Facebook kan opzoeken. Via-via is veel mogelijk.
Maar daarin vertel je niet de dagelijkse gang van zaken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dan weet je toch nog niets bijzonders? Ik ben in sommige dingen zeker wel voorzichtig, maar de paranoia van sommige mensen snap ik ook weer niet. Ik stond 10 jaar geleden ook al met met naam en adres in het telefoonboek.
Nee, maar wat weet je dan helemaal waar ik zo wakker van zou moeten liggen? Tenzij je je hele ziel en zaligheid online gooit zoals die gozer uit Maastricht die hier wel eens postquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daarin vertel je niet de dagelijkse gang van zaken.
Ja, maar niet over zakelijke dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, maar wat weet je dan helemaal waar ik zo wakker van zou moeten liggen? Tenzij je je hele ziel en zaligheid online gooit zoals die gozer uit Maastricht die hier wel eens post
Knieen was het tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar niet over zakelijke dingen.
Moest er nog eens bij komen als je L. en Hooters puur zakelijk zou zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar niet over zakelijke dingen.
Goed fietstochtje dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef krakkemieke het volgende:
Lamp deugde wel, ik deugde niet. Verkeerd gekeken.![]()
En ik heb naar Annie gezwaaid.
Mocht je ooit een serieuze relatie met L aangaan, dan wordt het misschien weleens zinvol om je username te wijzigenquote:
Gelukkig niet! Ik had er echt de ziekte ingehad als ik met deze kou voor niks had gefietst.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef krakkemieke het volgende:
Lamp deugde wel, ik deugde niet. Verkeerd gekeken.![]()
En ik heb naar Annie gezwaaid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Ik had er echt de ziekte ingehad als ik met deze kou voor niks had gefietst.
Oh gelukkig Pee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het idee dat het niet slecht gaat met Muffin btwHij liep net rond, wilde beetje kroelen, gisteravond gezien dat-ie eet, vanmorgen gezien dat-ie dronk. Niet veel, maar toch.... alleen ff kermen op de bak, maar ik heb het lichte vermoeden dat dat gewoon aanstelleritus is
quote:
nee want dat hoeft niet. tis geen 1 op 1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb je dat nog niet gedaan? Ga jij op het allerlaatste moment afbellen?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
over 10 minuutjes eens op weg voor wederom n dagje bellen
succes en werksequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
over 10 minuutjes eens op weg voor wederom n dagje bellen
dat is het probleem niet. ik heb de afgelopen 2 dagen voorbereid voor het geval ik zou gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
In dat geval zou ik *nu* afbellen, FFT. Je hebt dan toch geen tijd meer om je goed voor te bereiden.
doe ik ook al doet de luchtvaartmaatschappij het niet zelf. anders had ik niet naar almere gemoeten. het is dat gewoon. de afstand voor iets wat ik toch niet wil doen. voel me wel klote en schuldig en das kut maar stel ik ga door, dan bedank ik voor de ervaring maar zeg ik dat ik toch niet door wil. (je krijgt daar een 7 maanden contract en een tijdelijke baan wil ik niet, te onzeker)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Afbellen en netjes afsluiten is belangrijk, je weet nooit waarvoor je ze later nog nodig hebt.
besef je wel dat er maar weinig werkgevers zijn die je direct een vast contract aan gaan bieden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je krijgt daar een 7 maanden contract en een tijdelijke baan wil ik niet, te onzeker
Weinig tot geen denk ik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
besef je wel dat er maar weinig werkgevers zijn die je direct een vast contract aan gaan bieden.
Druk, minder ziek, van alles aan mijn hoofd en verder gewoon goedquote:
Niet direct neequote:
een tijdelijk contract is iets anders dan een seizoenscontract TAVquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
besef je wel dat er maar weinig werkgevers zijn die je direct een vast contract aan gaan bieden.
Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
en aankijken P. maar het gaat goed met Muffin en hopelijk/misschien is er wel niks aan de hand
Ben jij ziek en aan het werk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Druk, minder ziek, van alles aan mijn hoofd en verder gewoon goed. Met jou?
Oe, de lunch is hier binnen gebracht.
Rustig eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Druk, minder ziek, van alles aan mijn hoofd en verder gewoon goed. Met jou?
Oe, de lunch is hier binnen gebracht.
ik zie alleen verschil als dat seizoenscontract gerelateerd is aan een piek in werkaanbod en dus in principe ook echt afloopt na die 7 maand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een tijdelijk contract is iets anders dan een seizoenscontract TAV
Bij een zware verkoudheid, lichte hoofdpijn en wat mijn oor ga ik niet thuis blijven als ik gewoon nog kan nadenken en kan typenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij ziek en aan het werk?Bekijk dit eens even
http://www.nu.nl/werk-en-(...)iet-gewaardeerd.html
Nou mij niet gezien hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een zware verkoudheid, lichte hoofdpijn en wat mijn oor ga ik niet thuis blijven als ik gewoon nog kan nadenken en kan typen.
Ugh, ik heb daar zo'n hekel aan. Dat je wel echt duidelijk niet lekker bent, maar niet ziek genoeg om thuis te blijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een zware verkoudheid, lichte hoofdpijn en wat mijn oor ga ik niet thuis blijven als ik gewoon nog kan nadenken en kan typen.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh, ik heb daar zo'n hekel aan. Dat je wel echt duidelijk niet lekker bent, maar niet ziek genoeg om thuis te blijvenGelukkig kan ik meestal wel thuiswerken (mits ik mijn laptop heb meegenomen); dan werk ik gewoon op m'n dooie akkertje en doe ik tussendoor nog een schoonheidsslaapje, maar heb ik toch het gevoel dat ik nog wat van m'n dag heb gemaakt...
Wat voor restaurant komt er?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef borisz het volgende:
De renovatie bij de buren gaat maar door. Wat een herrie.
Er komt naast ons weer een restaurant. Maar er moet een hoop verbouwd worden wil er weer fatsoenlijk gekookt kunnen worden.
Ja het pand naast ons. Wat er komt voor restaurant geen idee maar weet wel dat het de oude kok van Valerius in Driehuis is die hier een zaak gaat beginnen.quote:Op [quote]
[b] Op vrijdag 4 maart 2011 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor restaurant komt er?
En gewoon bij jullie in die woonstraat?
Mijn moeder maakte altijd zwarte bonensaus marinade voor kip. Erg lekker, en erg Aziatisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Haiie!![]()
Alles oké hier?
Ik ga eens bedenken wat er nog meer in de marinade voor de kippenbouten moet, naast gelebonensaus
Allebei lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn moeder maakte altijd zwarte bonensaus marinade voor kip. Erg lekker, en erg Aziatisch.
Zelf vind ik kip met 5 spices lekker.
Veel plezier bij het feessie met je collega's DEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef DarkElf het volgende:
zo eens naar t feestje toe, fijne middag allemaal
Ik wilde vorige week een subway. Haal ik bijna nooit, maar zo heel af en toe best lekker. Was het brood op. Bij de Subway!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Jum, Panini Kruidenroomkaas van La Place. Toch vervelend dat het brood op was vanochtend![]()
Heerlijk weer trouwens
Wat me het meest bijgebleven was van zijn tijd bij AZ is dat hij altijd even een gebedje richting allah deed na een doelpunt. Als medespelers hem wilden omhelzen, dan duwde hij ze hardhandig en geirriteerd weg en maakte dan zijn gebedje af. Leuk dat je gelovig bent, maar ik vind dit echt niet kunnen: een doelpunt maak je niet zelf, maar met je medespelers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
El Hamdaoui uit de selectie gezet door de Boer inderdaad, wilde het net posten. Komt niet goed met die gast bij Ajax, moet zich in dit concept teveel wegcijferen en dat past niet bij zijn ego.
Je kan niet alles onthouden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh gut, Freecell was ik helemaal vergeten te noemen bij de nalees-samenvatting van gisteravond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |