Waarom niet? Kinderfoto's zijn leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Vreselijk geslapen en de mol gekeken.
Daarna een hele schattige Annexxje bekeken, die in dat teiltje is echt zoooo schattig![]()
Dank voor het scannen! Ik ging ook alweer bijna toen ik het album vandaag kreegDoe het niet hoor
Nog verder nieuws?quote:
Het is zo raar vind ik, dat niemand mijn moeder meer bij haar (prachtige) naam noemt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb een tijdje mijn moeder Truusje genoemd omdat ik dat hip vondMaar het is al weer heel lang mama en natuurlijk gewoon jij. U moesten we wel zeggen tegen oudere familieleden en vreemden.
Mijn kinderen noemen me ook bij m'n voornaam omdat het zo gegroeid is, alleen de laatste jaren zegt F. steeds vaker Mam. En dat klinkt heel llief uit zijn mond
Annex, jij kan ook (als 1e contactpersoon) aangeven dat je liever hebt dat je moeder aangesproken wordt met Josina heh. Of Jopie. Ik heb daar ook een handje van, ik heb een Sietske, een Hans, een tante Etty en een kakeh (opa in het Indisch). Als jij dat prettiger vindt, of als je denkt dat je moeder dat op prijs stelt, kan je dat laten doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Het is zo raar vind ik, dat niemand mijn moeder meer bij haar (prachtige) naam noemt.
Soms doe ik dat : Josina en dan krijg ik een blik.
Het is altijd mevrouw Jansen hier en daar ( vanzelfsprekend) in het vph.
Alleen in januari toen haar broer er was, was het een uurtje over Jopie.
Ben jij naar je moeder genoemd BlueXX ? en hoe zou zij nu reageren op Truusje?
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat ik Son's ouders als pa en ma zou aanspreken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
En ik noemde mijn 3 schoonstellen allemaal bij hun voornaam
Ja, daarover is contact geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Annex, jij kan ook (als 1e contactpersoon) aangeven dat je liever hebt dat je moeder aangesproken wordt met Josina heh. Of Jopie. Ik heb daar ook een handje van, ik heb een Sietske, een Hans, een tante Etty en een kakeh (opa in het Indisch). Als jij dat prettiger vindt, of als je denkt dat je moeder dat op prijs stelt, kan je dat laten doen
Wat leuk voor hem. Was het de eerste keer dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn broertje heeft gister ook gestemd.. op de PvdD
past helemaal bij hem!
Er was een voorlichter geweest op zijn werk en toen kwam hij in eerste instantie met PVV voorkeur thuisweten we ook waar zij het van moeten hebben dus
maar gelukkig hebben mijn vader en stiefmoeder uitgelegd waarom dat wellicht niet zo ok is
. Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze
'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Joh, 'ze' hebben allemaal hun buien. Incl. teamhoofden die zeggen dat je met je therapeut moet praten omdat je vindt dat je de oudjes verwaarloosdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Ja, daarover is contact geweest.
Als moeders haar buien heeft, is zij erg uit de hoogte en reageert ook zo.
De verzorging en de vrijwilligers denken dat zij een "dame" was en ik laat het maar zo.
Zo jammer van Josina Elisabeth.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Ja, hij is 19. En gelukkig mocht mijn vader hem wel ff helpen, want het ging niet zo soepel geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk voor hem. Was het de eerste keer dan?
En wat een stom verhaal van de voorlichter: hoe kan broertje dan op die naam komen inderdaad.
Wat fijn dat dat was toegestaan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hij is 19. En gelukkig mocht mijn vader hem wel ff helpen, want het ging niet zo soepel geloof ik![]()
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ikquote:
Neeltje was 19 geloof ik toen de bundel verscheen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Ja, vorige keer moest ik me verantwoorden voor Leander op mijn rug in de doek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ik
Hij is veel te slim om PVV te stemmen, dat doen alleen heel erg domme mensen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Misschien kent men je broer ? en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, hij riep steeds allemaal vragen vanuit het hokje waardoor wel duidelijk was dat hij het niet allemaal begreep. Maar dat het mocht is wel uitzonderlijk denk ik
Dat is op zich best te raden jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.
Blijkbaar heb je er dus een IQ nog ónder die van mijn broertje voor nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is veel te slim om PVV te stemmen, dat doen alleen heel erg domme mensen.
en daar schijnen we dus erg veel in Nederland en met name Limburg van te hebben.
Ik ben wel vernoemd, zij heet ook Trijntje - geboortenaam-quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Ben jij naar je moeder genoemd BlueXX ? en hoe zou zij nu reageren op Truusje?
nee, ze kenden hem niet. maar wat Thijs zegt: hij is wel heel erg behoorlijk anders jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien kent men je broer ? en anders is het ms duidelijk dat hij "anders" is.
Geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn broertje heeft gister ook gestemd.. op de PvdD
past helemaal bij hem!
Er was een voorlichter geweest op zijn werk en toen kwam hij in eerste instantie met PVV voorkeur thuisweten we ook waar zij het van moeten hebben dus
maar gelukkig hebben mijn vader en stiefmoeder uitgelegd waarom dat wellicht niet zo ok is
. Verder was het dus wel 100% zijn eigen keuze
'Omdat het zo zielig is al die dooie dieren langs de weg, en als de poezen dood gaan is dat ook heel erg'
Daarom doet het ook pijn dat Q zijn naam heeft veranderd. Al begrijp ik wel dat hij dat wilde - in het kader van nieuw leven en dopen enzo-.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef AnneX het volgende:
Mooi - stil - zucht .
Zo ervaar ik het namen noemen deels ook: geborgen weten.
Rood oor zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
Zo!
51 minuten gebeld met papa.
Steer, beat that
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom doet het ook pijn dat Q zijn naam heeft veranderd. Al begrijp ik wel dat hij dat wilde - in het kader van nieuw leven en dopen enzo-.
De griekse versie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindHad liever de Griekse versie gehad..
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De griekse versie?
Ik vind mijn naam best leuk
Ik vind mijn naam ook niet leuk, dus ik begrijp het best.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het soms best vervelend voor mijn moeder dat ik mijn naam niet zo mooi vindHad liever de Griekse versie gehad..
Oja! Dat is ook een leuke naamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)
weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook niet leuk, dus ik begrijp het best.
Alleen bij hem heeft het een andere reden
Sonniequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sofie (eigenlijk is Sofia de griekse versie bedenk ik me nu..)
Jij hebt een leuke naam jaIk vind namen met een 'ie' er in vaak leuk
![]()
Met Sun is ook niets mis neequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja! Dat is ook een leuke naam
Maar met Sun is ook niet veel mis toch? Vind ik ook wel leuk!
Hehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die bijnaam heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |