even tweeten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef MightyDude het volgende:
Stervio... Geniet nog van je laatste... 10 minuten in het huis
Ik ook niet. Wat een rare opdracht/ missie. Daar schijnt ook nog een verschil in te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar moeten ze het zien en het niet doorhebben dat het een clue is, of mogen ze het niet zien?
Dus dan moet hij zich heel de avond achter de bank verstoppen ofzo?
Ik snap er geen reet van
Dan weet je wie de jongetjes en de meisjes zijn!quote:
Wij zijn duidelijk niet hoogbegaafdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een rare opdracht/ missie. Daar schijnt ook nog een verschil in te zitten.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef MightyDude het volgende:
Zouden ze de genomineerden na het exithok sturen zonder dat mo afscheid van maik kan nemen ?
Maar das kardinaal... het is gemixed toch? of ben ik zo dronken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan weet je wie de jongetjes en de meisjes zijn!
Ja je bent zo dronkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar das kardinaal... het is gemixed toch? of ben ik zo dronken?
Jahaaa nou, wel een pientere treurwilg hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu je het weet klinken ze tóch anders he!
Ik vond het wel leuk dat alex 6500 euro nu heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er nog hoogtepunten geweest deze liveshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |