quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent toch debiel om daar te gaan zitten
quote:
Duck and coverquote:
Die stuurt de hond op me afquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja niet mijn woorden...Althans niet oorspronkelijk...Vraag gert
Tegenwoordig hooguit een poedel hoor.quote:
Geen Duitse herder?quote:
Die moest in het vorige topic, KUT!quote:
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.quote:
moet jij geen tv kijken of doe je dat óók?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.
Als je zwanger bent dan weet je wel waar actie te vinden is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marrije het volgende:
Bij die TT denk ik meteen aan die griet in dat programma van Carolien Tensen tijd terug, met al die zwangeren, dat één van die zwangeren een rondleiding gaf door dr huis en bij haar slaapkamer zei: en dit is waar de actie is
Daar gaat mijn vriendenkringquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.
TV is al kut Pietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |