Dattum!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Fucking goede muziek.
Briljant alternative.
Beter dan dat jij hem hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik had hem deze keer echt perongeluk
Trololololololoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond!
Wat voor thema hebben jullie zin in vanavond?
volgende 2 donderdagavonden weer dezelfde tijd 100% livequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jij mag vaker draaien Sinterklaaskapoenke.
teknoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond!
Wat voor thema hebben jullie zin in vanavond?
wat je nu hoortquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Geen verstand van en ben ik te vrolijk voor
Harder!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste 7 minuten nog harder
hey sharrquote:
Nee hoor dat vind ik niet vervelendquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
Vinden jullie het erg als ik me morgen verveel dat ik dan maar weer draai ?
Ehhquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef Fireblast het volgende:
jongens ik tune net in maar ik hoor allemaal gebonk, is de stream stuk?
www.onzinradio.nl/ss ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
iemand ervaring met soulseek? ik krijg het niet echt voor elkaar
whut geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/ss ?
tutorial van koelkast, zelfs ik snapte het
alleen bij stap 5 ofzo moest je niet de algemene instellingen hebben, maar de tweede optie. ofzoiets
WE GAAN NU NOG HARDERquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Combinatie van screamo en hardcore dit ofzo
That's wha...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WE GAAN NU NOG HARDER
Ben jij nou schizofreen of is er iemand bij je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WE GAAN NU NOG HARDER
We willen gewoon hard afsluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij nou schizofreen of is er iemand bij je?
We?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We willen gewoon hard afsluiten
haaai schatquote:
hoi popjequote:
waarom eigelijk? dit nummer is phat oudquote:
koelkast luistert nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef dragems het volgende:
wat is dit toch een leuk nummer. of niet koelkast
omdat Jason Mrazquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom eigelijk? dit nummer is phat oud
zuigt harder dan een poolse hoer. so what?quote:
Dat nummer Grenade van Jason Mraz is gewoon goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef dragems het volgende:
[..]
zuigt harder dan een poolse hoer. so what?
is grenade niet van bruno marsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat nummer Grenade van Jason Mraz is gewoon goed
Ik wilde nog iets zeggen ja.quote:
Ik sta heul niet in het doelquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens een tientonner in het doel staan HM?
SAM, heb je al vaker gevraagdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Na vrijdag is de vakantie voorbij
Stijn waar draai jij mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Reden te meer om hier te blijven.
Bij de 2e afl had ik het al wel gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd.
Vond Oh Oh Cherso nog wel leuk om te zien maar dat werd ook saai op een gegeven moment..... denk dat Tirol niet veel beter gaat worden.
Ajacied gaat ziek zijn van deze uitslag. Nu hopen dat Ajax het ook verneukt, dan blijft hij lekker weer een week wegquote:
Sinds wanneer? Daar is echt geen flikker aanquote:
Sinds aflevering 1.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Daar is echt geen flikker aan
Dat is dus een RKC spelerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
Pijnlijke neger op het veld met een Mandemakers keuken shirt
Geel en blauw kleurt wel bij negers.
Ken ik niet, klinkt als niet leuk en die man ziet er uit of hij grappig "doet". Dat is bij voorbaat al niet leuk.quote:
Ik had deze keer vrij snel door welke team wie was, aangezien ik nog wist dat ajax roodwit wasquote:
Hij doet ook expres grappig, want hij is heel droog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ken ik niet, klinkt als niet leuk en die man ziet er uit of hij grappig "doet". Dat is bij voorbaat al niet leuk.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb heul niet net seks gehad![]()
Dat is echt al veel te lang geleden
Dat is dus humor voor zwakzinnigenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij doet ook expres grappig, want hij is heel droog.
Wij hadden hier een dansje op bij ons in de kroeg. Als je ze in de skihut in Rotterdam zover kreeg dat ze datzelfde dansje deden kreeg je een maand lang gratis zuipen in mijn stamkroeg.quote:
Nee, je hebt het nog nooit gezien dus kijk het eerst maar eens voordat je oordeelt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus humor voor zwakzinnigen
Jaaaaahaaaaaaaaquote:
Komt goed hoor. Moet gewoonquote:
Ja psst liev braaf sorry ik ging niet zeuren over SSquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaaaaaa
poortje open zetten, ik kruip je laptop wel in als je tijd hebt na het darts, anders morgen.
Ik kan wel zeggen dat ik ook heel lang geen sex heb gehad ... maar das stiekem niet echt waarquote:
Ik ga dat geen minuut volhouden, weet ik nu al. Ik zie al hoe flauw hij doet op dat plaatje, is genoeg reden om niet te kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, je hebt het nog nooit gezien dus kijk het eerst maar eens voordat je oordeelt.
Oke, dan niet. Doei.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga dat geen minuut volhouden, weet ik nu al. Ik zie al hoe flauw hij doet op dat plaatje, is genoeg reden om niet te kijken.
Ik ga the machine vs the flying scotsman kijken. Tot straks allen
Als je het nou in seconden zegt lijkt het nog langquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik ook heel lang geen sex heb gehad ... maar das stiekem niet echt waar![]()
Dus daar help ik je ook niet mee
Ik zou dat soort dingen gewoon via torrents doen oidquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja psst liev braaf sorry ik ging niet zeuren over SS
Ik download de top 2000, maar hij gaat wel erg langzaam.
usenet ftwquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen gewoon via torrents doen oid
Ja heb ik ook gedaan, maar hij download (met of zonder t?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen gewoon via torrents doen oid
Nee ik wil er een man aan vast. Zo 1 die me helemaal uit elkaar trektquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Kan iemand een dildo voor huppel fixen?
pffffff ik ben niet zo goed in rekenenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het nou in seconden zegt lijkt het nog lang
Ik kijk er nu al naar uit om als ik straks gesetteld ben me weer uit te leven op usenetquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
constante 2.7 mb per seconde ftw! Usenet
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
86400 is 24 uurquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffffff ik ben niet zo goed in rekenen
Breinquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!![]()
Groetjens, Stichting Brein
Fuck, Brein DX wat een gasten zijn dat, die lappen tegenwoordig gewoon de wet aan hun laarsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!![]()
Groetjens, Stichting Brein
Jezus, dan moet er wel een poort dicht zijn of die torrent heeft heel weinig seeders.quote:
Dat is dus 1 0 erachterquote:
wat? waar?quote:
geen enkelequote:
Ik zou haar echt totaal niet doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef sharr het volgende:
Zij is een combinatie van die kleine en jokertje ofzo
zooo slechtquote:
Ik haal 13 MB/squote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
huh? waar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef utopie het volgende:
sharr staat op de tweede plaats na djkoelkastwanneer ga je weer draaien sharr
?
Hm, Utopie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wil er een man aan vast. Zo 1 die me helemaal uit elkaar trekt![]()
Ik wil die seks waar ik weken later nog met een big smile aan terugdenk
Morgen ofzo denk ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef utopie het volgende:
?
Het is schenken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zou haar echt totaal niet doen
neee die 1ste en 2de gedoequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sharr draait zowat elke middag, kijk anders eens in het rooster
ben ik te lui voor. geef dan even een linkje ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en ik kijk altijd op het rooster.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Wil je zo vriendelijk zijn om het broek uit verhaal even te vertellen?quote:
Staat ook in de OP hoor, klaphark.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef utopie het volgende:
[..]
ben ik te lui voor. geef dan even een linkje ofzo
thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat ook in de OP hoor, klaphark.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef utopie het volgende:
?
dat dus. waarom is sharr tweedequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
www.onzinradio.nl/rooster
en vanavond niks leuks doen, ik denk dat ik (een groot deel van) je show ga missen vandaag
Niet van die dure woorden gebruiken, dat snapt Utopie nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat ook in de OP hoor, klaphark.
welke?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zo vriendelijk zijn om het broek uit verhaal even te vertellen?
Allemaal dusquote:
waarschijnlijk omdat koelkast beter een show weg geeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
dat dus. waarom is sharr tweede
knetter in trein?quote:
Ja maar doe maar niet want ik kijk voetbalquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
Staat wel een verkeerde link in de OP, die hele site moet dringend vernieuwd worden.
Ik zal datdus maar eens contactencontacteren want met gr gr graseter schiet het niet op
neee manhoer. waarom is ze zo hoog en niet iemand andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef utopie het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat koelkast beter een show weg geeft?
Dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het live doet wel zo laat mogelijk
Ik ga weer.
dat zeg ik net joebel. ze draaid goeie muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef dragems het volgende:
[..]
neee manhoer. waarom is ze zo hoog en niet iemand anders
Sharr dr show is ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef dragems het volgende:
[..]
neee manhoer. waarom is ze zo hoog en niet iemand anders
ja ok maar 2de?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef utopie het volgende:
[..]
dat zeg ik net joebel. ze draaid goeie muzieken praat ook nog tussendoor
leuk om naar te luisteren
Ze neukd ook goeie muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef utopie het volgende:
[..]
dat zeg ik net joebel. ze draaid goeie muzieken praat ook nog tussendoor
leuk om naar te luisteren
vind het gewoon een beetje hoog. maar volgens mij moet ik dan maar vaker naar haar luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef utopie het volgende:
[..]
ja 2de ja, voor de 4de keer.
ik praat geen poep of wel ? normaal hollands woord....
Hij zei poepquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef utopie het volgende:
[..]
ja 2de ja, voor de 4de keer.
ik praat geen poep of wel ? normaal hollands woord....
Zij draait dus ook joebelquote:
denk dat het dat laatste is jahquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het gewoon een beetje hoog. maar volgens mij moet ik dan maar vaker naar haar luisteren
Ja schat en het is ook zij draaiTquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef utopie het volgende:
je brengt mijn tiener hersens in de warhet is toch neukt
???
ik zei draaitquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schat en het is ook zij draaiT
nou ik vind je best goed van wat ik gehoord heb dan maar 2de?quote:
Nietusquote:
Ik neuktquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef utopie het volgende:
ik vindt sharr gewoon het leukste. Daarom staat ze op plek 2. ze hoort op plek 1 te staan, omdat koelkast gewoon meer ervaring heeftmaar koelkast is nog leuker om naar te luisteren
sorry sharr
1 of 2 nummers voor aansluitingquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Fireblast het volgende:
Komt hierna nog meer foute uur muziek of was dit het wel?
eerlijk gezegd vind ik rockiejj zijn show niet leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar de shows van dragems, koelkast en sharr zijn niet te vergelijken.
You go girlquote:
JAquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
IS hier ook nog een beetje iets van een volendams koor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moederschapskwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |