Dattum!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Fucking goede muziek.
Briljant alternative.
Beter dan dat jij hem hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik had hem deze keer echt perongeluk
Trololololololoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond!
Wat voor thema hebben jullie zin in vanavond?
volgende 2 donderdagavonden weer dezelfde tijd 100% livequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jij mag vaker draaien Sinterklaaskapoenke.
teknoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond!
Wat voor thema hebben jullie zin in vanavond?
wat je nu hoortquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Geen verstand van en ben ik te vrolijk voor
Harder!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste 7 minuten nog harder
hey sharrquote:
Nee hoor dat vind ik niet vervelendquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
Vinden jullie het erg als ik me morgen verveel dat ik dan maar weer draai ?
Ehhquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef Fireblast het volgende:
jongens ik tune net in maar ik hoor allemaal gebonk, is de stream stuk?
www.onzinradio.nl/ss ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
iemand ervaring met soulseek? ik krijg het niet echt voor elkaar
whut geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/ss ?
tutorial van koelkast, zelfs ik snapte het
alleen bij stap 5 ofzo moest je niet de algemene instellingen hebben, maar de tweede optie. ofzoiets
WE GAAN NU NOG HARDERquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Combinatie van screamo en hardcore dit ofzo
That's wha...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WE GAAN NU NOG HARDER
Ben jij nou schizofreen of is er iemand bij je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WE GAAN NU NOG HARDER
We willen gewoon hard afsluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij nou schizofreen of is er iemand bij je?
We?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We willen gewoon hard afsluiten
haaai schatquote:
hoi popjequote:
waarom eigelijk? dit nummer is phat oudquote:
koelkast luistert nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef dragems het volgende:
wat is dit toch een leuk nummer. of niet koelkast
omdat Jason Mrazquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom eigelijk? dit nummer is phat oud
zuigt harder dan een poolse hoer. so what?quote:
Dat nummer Grenade van Jason Mraz is gewoon goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef dragems het volgende:
[..]
zuigt harder dan een poolse hoer. so what?
is grenade niet van bruno marsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat nummer Grenade van Jason Mraz is gewoon goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |