Vrees niet! Da's mooooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.
Sneller lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
zeg heren dames, doe eens rustig aan met typen ik kan dat zo toch helemaal niet bijhouden
laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht
Het is wat mij betreft alleen dat haarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies is
ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servioquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.
help!!! zal windows voorleestool niet helpen voor blindenquote:
Ook niet heel bijzonder imhoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten pricelessquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servio
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless
Nu weet ik ook ineens wat ik niet mooi vind, die lippenstift staat er niet mooi bij, een iets mattere, donkerer tint.quote:
plus dan wetenwe zijn geheim zeker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless
Hier kan weinig tegen op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |