Als De Stem zegt dat het niet mag, dan mag het ook niet, dat snappen ze vast welquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
zouden ze nog weten dat ze het niet mogen aanraken?
Alleen de laatste 3 krijgen hun kluis mee naar huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Die Stervio neemt toch ff 8000 euro mee naar huis!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
De redactie is gekke Henkie niet. Als ze Alex naar huis sturen kost het hen niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
voor servio?quote:
Are you shitting me?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef wieweetwatt het volgende:
Gelukkig zit Hans van der Togt al in het huis
In bollywood heb je rood zand tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk was die broek van Karim ooit Wit
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef lin1406 het volgende:
Ben ik de enige hier die het eigenlijk wel een beetje zielig vind voor monique
als Maik eruit gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga d'r nog steeds voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, dan is het namelijk gelijk zielig voor ons dat Sergay er nog in zit, dus als mevrouw er dalijk uit vliegt is het een win/win situatiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef lin1406 het volgende:
als Maik eruit gaat.
Zielig? Kom op zeg, heerlijk juist!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef lin1406 het volgende:
als Maik eruit gaat.
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef lin1406 het volgende:
als Maik eruit gaat.
lieve Mo kan ook een kreng zijn!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
Maik heeft er lang genoeg in gezeten vond Moniek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Volgende week genomineerd: Laura, Gieddo en Sophia
Maik's druipgrot komt uit limburgquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef R0T29 het volgende:
Mo is een jankmuil. Geen wonder dus dat Limburg steeds last heeft van hoogwater
Had al 5x voor die twee toch nog maar een keer gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel.... net nog op alex en maik gestemd
Doe dan wel je worstelpakje aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik wil ook potten bier zuipen en roken met Aafke
ik ook zolang zij der bekmaar houdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
Gewoon spelletjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Anneloortje het volgende:
s avonds lieve mensen.
Wat had Guidonou met die telefoon?
Ajax-RKC is pas om 20:45, dus nog 0-0quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
weet iemand hoe het met de stand is??
ik kan het nergens vinden
Een boring momentjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Anneloortje het volgende:
s avonds lieve mensen.
Wat had Guidonou met die telefoon?
Mag ook zonder?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Doe dan wel je worstelpakje aan
wordt minimaal 5-0quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ajax-RKC is pas om 20:45, dus nog 0-0
Via Net5-kanaal of kanaal 14?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel.... net nog op alex en maik gestemd
oh, dacht dat die om 18.00 uur al begonnen was, thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ajax-RKC is pas om 20:45, dus nog 0-0
Koorknaapje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef AskMe het volgende:
ja guido was gescout op z'n 16e..
'gescout'
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef superkokje het volgende:
Goede savonds allen
Zet de streams aan en schrok me de pleuris
Stervio weer met een krultabg bezig geweest somns?
Nog iets gebeurd vandaag,Streamverslagen niet up to date
Thx
Dat mag niet van Joanna hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
Hoop 't van wel, top duoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Als Karim en Gerard samen blijven spelen dan staan ze wel ontzettend goed in het spel
Joanna is voor andere dingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat mag niet van Joanna hoor!.
hier ajax op de tv en ik zit achter me pcquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Via sopc lekker klein en op mute zodat ik SS wel kan zien
ze zitten in het verkeerde topicquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zitten in het verkeerde topic
De uitzending van do 3maart - met Barts heshteg
Ruzie van gister is nu op net5
ik zit de daily nu te kijken en zie nu pas dat hij de missie van gerard wil verkloten.en daarna gaat hij zeggen wat er op het feest allemaal gebeurd isquote:
Haha alles weggewerkt en ongestoord kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, daar ben ik weer,![]()
kind in een recordtijd opgehaald van judo en meteen door naar bed, dus ik zit er helemaal klaar voor
Ik ook niet manipulatiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit naar gekeken
ikke ook nieuwsgierig, wat zal ht doen vandaag.... eigenlijk maakt het me geen fuck uit. heb wel weer zin om een geheim te wetenquote:
Het is bijna voorbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef AskMe het volgende:
dat kleffe gedoe van mo & ma komt me nu onderhand de keel wel uit
Meten met twee matennaaiersquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Dus mietje mag wel maar nicht niet?
Of nee wacht, het hangt er gewoon vanaf wie het zegt natuurlijk
Same herequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef AskMe het volgende:
dat kleffe gedoe van mo & ma komt me nu onderhand de keel wel uit
Joanna mag beide wel zeggen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Iets met geaardheid was het toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Vrees niet! Da's mooooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.
Sneller lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
zeg heren dames, doe eens rustig aan met typen ik kan dat zo toch helemaal niet bijhouden
laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht
Het is wat mij betreft alleen dat haarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies is
ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servioquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.
help!!! zal windows voorleestool niet helpen voor blindenquote:
Ook niet heel bijzonder imhoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten pricelessquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servio
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless
Nu weet ik ook ineens wat ik niet mooi vind, die lippenstift staat er niet mooi bij, een iets mattere, donkerer tint.quote:
plus dan wetenwe zijn geheim zeker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless
Hier kan weinig tegen op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zou ze er ook niet uitschoppenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en stukken vrouwelijker dan dat hoekige gezicht van Lijzige Laura
En een buffellichaamquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Aafke vind ik echt een leuke meid maar ze heeft een beetje een bulldoghoofd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
over manwijf gesprokenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
volgens mij kan ze dat ook zijn......quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Zeg ik buffelquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sportlichaam noemen ze dat. Beter dan die bonestaak. Puur lichamelijk bekeken
Anabolenlichaam word het ook weleens genoemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sportlichaam noemen ze dat. Beter dan die bonestaak. Puur lichamelijk bekeken
You Jane?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja precies en de motoriek er ook van.
Tarzanwoman
waarom denk je dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu dus dat ze Servio er in willen houden.
Krijg je he daar bij nichtenbende in hilversum of aalsmeerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:
Nou nu val ik niet op vrouwen, maar als ik dat deed dan zeg ik maar als was het de laaste op aardequote:
No shit sherlock.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef R0T29 het volgende:
Tussenstand:
Alex 37%
Saaik 32%
Stervio 31%
Sta ik niet van te kijken, zet ze op een krukje en een koe erbij en het plaatje is compleetquote:
en dat houden we zoquote:
dat is geld verdienenquote:
Dan ben ik jouw tarzan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu val ik niet op vrouwen, maar als ik dat deed dan zeg ik maar als was het de laaste op aarde
ja dat is wel waar.... ik hoop zo dat Servia eruit gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
de televisie uitzending. Werd Servio als de oprechte zielige man getoond.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
Oeii licht dus dicht bij elkaar in de buurt... stemmen jongens! Op maik en alex dan
maar het scheelt jammer genoeg maar heel weinig..quote:
jij snapt utquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef woodyinthemix het volgende:
Ze gaan nu aantonen dat je vanuit een achterstand terug kan komen...
Nou ik zit er niet meer hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan ben ik jouw tarzan welSorry alvast voor de enorm verkeerde opmerking maar ik wilde hem toch even plaatsen
Zijn zij ook trainer van Feyenoord dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef woodyinthemix het volgende:
Ze gaan nu aantonen dat je vanuit een achterstand terug kan komen...
en mocht ie er toch uit moeten, dan stoppen ze hem in een verborgen kamer voor een week en toveren hem daarna weer tevoorschijn. Is in andere sst's ook gebeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef knagsje het volgende:
Servio blijft toch wel daar zorgt de regie wel voor...
dream onquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Barb_ het volgende:
Misschien zijn er wel gewoon veel Servio fans.. En heeft de regie daar niet alles mee te maken?
En als buiten loopt in de regen blijf je droogquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Barb_ het volgende:
Misschien zijn er wel gewoon veel Servio fans.. En heeft de regie daar niet alles mee te maken?
Ik ben geen Servio fan, maar dat het de mening van de mensen op Fok is wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt natuurlijkquote:
Ik wil Servio in huis houden.. omdat rellen met Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Servio, the bitch (jij niet, servio)
en ik Alex, omdat Lauraquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil Servio in huis houden.. omdat rellen met Gerard
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat dus, en omdat ik mike en alex nou niet echt meer mag dan servioquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ze uitzenden en hoe ze dat doen? lijkt mij van wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Barb_ het volgende:
Als alex gaat kunnen ze net zo goed de stekker eruit halen gelooft niemand het meer dat stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
anders word het te saai.
Maik er gewoon uit, maar ik ben bang dat Alex gaat
En jij gelooft deze tussenstanden? Ik weet zeker dat Miak of Alex moet vertrekken. Strevio is een kindje van God.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef kahaarin het volgende:
Oeh!
A 36%
S 37%
M 27%
De redactie heeft zijn zin, de hele dag laten staan dat Servio onderaan stond....
en alex zat links ipv rechts naast mo (daar zat Maik vanmiddag )quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er klopt iets niet. Bij de repetitie zat Spermavio in het midden.
Nee, die geloof ik niet idd, het is toch wel gemanipuleerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft deze tussenstanden? Ik weet zeker dat Miak of Alex moet vertrekken. Strevio is een kindje van God.
Van achterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft deze tussenstanden? Ik weet zeker dat Miak of Alex moet vertrekken. Strevio is een kindje van God.
daarom stem ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik wil de cam wel aanzetten, zie je pas echt een raar mennekequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Anneloortje het volgende:
Waarom zitGuido
uit beeld????
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Is dat een vriendin van je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Anneloortje het volgende:
Waarom zitGuido
uit beeld????
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Maik eruit zou ook goed zijn... die is buiten Mo toch nutteloosquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
anders word het te saai.
Maik er gewoon uit, maar ik ben bang dat Alex gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |