quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef R0T29 het volgende:
Tussenstand:
Alex 37%
Saaik 32%
Stervio 31%
Sta ik niet van te kijken, zet ze op een krukje en een koe erbij en het plaatje is compleetquote:
en dat houden we zoquote:
dat is geld verdienenquote:
Dan ben ik jouw tarzan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu val ik niet op vrouwen, maar als ik dat deed dan zeg ik maar als was het de laaste op aarde
ja dat is wel waar.... ik hoop zo dat Servia eruit gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
de televisie uitzending. Werd Servio als de oprechte zielige man getoond.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Rubeeen het volgende:
Oeii licht dus dicht bij elkaar in de buurt... stemmen jongens! Op maik en alex dan
maar het scheelt jammer genoeg maar heel weinig..quote:
jij snapt utquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef woodyinthemix het volgende:
Ze gaan nu aantonen dat je vanuit een achterstand terug kan komen...
Nou ik zit er niet meer hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan ben ik jouw tarzan welSorry alvast voor de enorm verkeerde opmerking maar ik wilde hem toch even plaatsen
Zijn zij ook trainer van Feyenoord dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef woodyinthemix het volgende:
Ze gaan nu aantonen dat je vanuit een achterstand terug kan komen...
en mocht ie er toch uit moeten, dan stoppen ze hem in een verborgen kamer voor een week en toveren hem daarna weer tevoorschijn. Is in andere sst's ook gebeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef knagsje het volgende:
Servio blijft toch wel daar zorgt de regie wel voor...
dream onquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Barb_ het volgende:
Misschien zijn er wel gewoon veel Servio fans.. En heeft de regie daar niet alles mee te maken?
En als buiten loopt in de regen blijf je droogquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Barb_ het volgende:
Misschien zijn er wel gewoon veel Servio fans.. En heeft de regie daar niet alles mee te maken?
Ik ben geen Servio fan, maar dat het de mening van de mensen op Fok is wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt natuurlijkquote:
Ik wil Servio in huis houden.. omdat rellen met Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Servio, the bitch (jij niet, servio)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |