quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef superkokje het volgende:
Goede savonds allen
Zet de streams aan en schrok me de pleuris
Stervio weer met een krultabg bezig geweest somns?
Nog iets gebeurd vandaag,Streamverslagen niet up to date
Thx

Dat mag niet van Joanna hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik wil ook potten bier zuipen en roken met Aafke

Hoop 't van wel, top duoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Als Karim en Gerard samen blijven spelen dan staan ze wel ontzettend goed in het spel

Joanna is voor andere dingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat mag niet van Joanna hoor!.

hier ajax op de tv en ik zit achter me pcquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Via sopc lekker klein en op mute zodat ik SS wel kan zien

ze zitten in het verkeerde topicquote:

quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zitten in het verkeerde topic
De uitzending van do 3maart - met Barts heshteg
Ruzie van gister is nu op net5

ik zit de daily nu te kijken en zie nu pas dat hij de missie van gerard wil verkloten.en daarna gaat hij zeggen wat er op het feest allemaal gebeurd isquote:

Haha alles weggewerkt en ongestoord kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, daar ben ik weer,![]()
kind in een recordtijd opgehaald van judo en meteen door naar bed, dus ik zit er helemaal klaar voor

Ik ook niet manipulatiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit naar gekeken

ikke ook nieuwsgierig, wat zal ht doen vandaag.... eigenlijk maakt het me geen fuck uit. heb wel weer zin om een geheim te wetenquote:

Het is bijna voorbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef AskMe het volgende:
dat kleffe gedoe van mo & ma komt me nu onderhand de keel wel uit

Meten met twee matennaaiersquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Dus mietje mag wel maar nicht niet?
Of nee wacht, het hangt er gewoon vanaf wie het zegt natuurlijk

Same herequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef AskMe het volgende:
dat kleffe gedoe van mo & ma komt me nu onderhand de keel wel uit

Joanna mag beide wel zeggen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:

Iets met geaardheid was het toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:

Vrees niet! Da's mooooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.

Sneller lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
zeg heren dames, doe eens rustig aan met typen ik kan dat zo toch helemaal niet bijhouden

laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht

Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
tering wat ziet laura eruit.![]()
Zonde van dat gezicht

Het is wat mij betreft alleen dat haarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura kijkt altijd òf alsof ze heel erg moet poepen (racekak) òf alsof ze steeds iets ruikt wat heeeeeel vies is

ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servioquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik deel mijn gevoel even... ik vrees dat Maik eruit gaat.

help!!! zal windows voorleestool niet helpen voor blindenquote:

Ook niet heel bijzonder imhoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]

Ik ook die nicht naar huis die gezichten pricelessquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk het ook, maar mijn hoop staat nog steeds op servio

Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless

Nu weet ik ook ineens wat ik niet mooi vind, die lippenstift staat er niet mooi bij, een iets mattere, donkerer tint.quote:

plus dan wetenwe zijn geheim zeker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ik ook die nicht naar huis die gezichten priceless

Hier kan weinig tegen op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja dat iemand die knap vind, met dat hoekige mannengezicht.
Kijk dit is pas schoonheid![]()
![]()
[ afbeelding ]

ik zou ze er ook niet uitschoppenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en stukken vrouwelijker dan dat hoekige gezicht van Lijzige Laura

En een buffellichaamquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Aafke vind ik echt een leuke meid maar ze heeft een beetje een bulldoghoofd

quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:

over manwijf gesprokenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:

volgens mij kan ze dat ook zijn......quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:

quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:

Zeg ik buffelquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sportlichaam noemen ze dat. Beter dan die bonestaak. Puur lichamelijk bekeken

Anabolenlichaam word het ook weleens genoemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sportlichaam noemen ze dat. Beter dan die bonestaak. Puur lichamelijk bekeken

You Jane?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja precies en de motoriek er ook van.
Tarzanwoman

waarom denk je dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu dus dat ze Servio er in willen houden.

Krijg je he daar bij nichtenbende in hilversum of aalsmeerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:

Nou nu val ik niet op vrouwen, maar als ik dat deed dan zeg ik maar als was het de laaste op aardequote:

No shit sherlock.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef itsme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |