Deze ookquote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dit liedje speeld zich constant af in de hoofden van alle mentaal geretardeerde cod spelers die in mijn team komen.
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic
Nee, je kan gewoon het bestand in je winkelwagentje ofzo plaatsen en als je dan gaat betalen zegt hij dat er te weinig geld in je portemonnee zit. Als je dan via creditcard betaald vult hij het precies aan tot het bedrag dat je nodig hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Als ik met credit card betaal op PSN betaal ik dan gewoon ¤15? Of MOET je sws ¤20 betalen?
Opgestard? Dit doe je zeker express?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.
Hoe kom je erbij dat ze je daarvoor bannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef MagischMannetje het volgende:
En als ze er echt achter komen - Ban
ja klopt, had even later cod opnieuw opgestart en toen was de dubbel xp weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ligt eraan of cod nog niet (opnieuw) hebt opgestard sinds het is afgelopen.
Ik had wel beetje zelfde, ben niet 1 prestige omhoog gegaan..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee van level 45 naar 47 (geloof ik). Hele weekend niet thuis geweest
Dan heb je t vliegtuigje ook maar kort gehad!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben van prestige 7 lvl 44 naar prestige 9 lvl 21 gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |