9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 telkens als je went weer omhoog zetten, zo heb je voordeel uiteindelijk tegenover mensen die op lagere sensitivity spelen
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit waarom denk je dat alle MLG spelers op 3 of soms wel 2 sensitivity spelen omdat ze dan veel preciezer zijn met hun schot.
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schotquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dude, als je telkens verhoogt dan moet je zelf preciezer gaan spelen en je hebt voordeel omdat je sneller kan draaien wat betekent dat je misschien net een seconde voorsprong hebt met richten.
Als ik op 2 of 3 ga spelen dan lijkt het echt net alsof ik in cement vast zit.
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waarom denk je dat alle MLG spelers op een lage sensitivity spelen niet omdat het minder goed is voor hun schot!
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
9 van de 10 keer als ik online speel sta ik bovenaan in de matches.
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen het betekend niet dat je een slechte speler bent als je met een hoge sensitivity speelt alleen is het bullshit dat je beter bent dan.
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assistquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maar je recoil gaat ook echt niet omhoog ofzo als je de sensitivity omhoog zet. Verder krijg ik wel wat extra kills zo bv wanneer je precies elkaar voorbij loopt, dan draai ik veel sneller om. Speel nu ook met Ghost en Ninja Pro, soms als ze je besluipen van de zijkant dan hoor ik ze en ben je zelfs sneller dan dat ze jou neer hebben geknald. Ik heb vandaag heel de ps3 niet aangeraakt misschien van het weekend nog wel een keer dan ga ik die momenten proberen te filmen.
Ik heb wel een vraag verder: Aim assist aan of uit?
Soms is aim assist echt pure kanker. Dan schiet je op een gast die met z'n rug naar je toe staat, rent er iemand voor langs. Aim assist volgt die vent. Nummer 1 draait zich om en knalt je neer. Dat is een van de weinige dingen bij mij waarvoor ik echt vaak ragequit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
Ik speel op 8. xJawz zei ooit ook nog eens (hij speelt ook op 8 geloof ik), dat hij alles kan doen (qua aimen dan) wat iemand op 3 of 4 ofzo ook kan, alleen je bent veel sneller met draaien etc wat dus sowieso in je voordeel werkt.
Ja is ook gewoon puur persoonlijke voorkeur. Ik vind het fijn om sneller te draaien etc. Gaat wel een beetje ten koste van m'n accuracy maar daarom extended mags; lekker sproeienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet dat WoR op 3-4 speelt, en als hij snipet blijkbaar op 2
Ik kan aan beide kanten wel het voordeel zien, en uiteindelijk komt het volgens mij gewoon neer op gewenning en persoonlijke voorkeur.
Ik heb 'm inderdaad eerder vaak horen zeggen dat ie op 8 speelt en daar voordeel mee heeft. Deze nog niet gezien en hij speelt tegenwoordig blijkbaar op 3 hehe.quote:
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het heeft misschien zijn voordelen maar ook 100 nadelen dus uiteindelijk ben je beter af met een lage sensitivity. Vroeger speelde ik ook altijd op een hogere maar sinds ik omlaag ben gegaan haal ik veel betere scores. Op een console spelen zonder aim assist!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |