**Ik neem enkel 3 bestellingen aan wegens IPAD 2 shortage on launch date**
Ik kan IPAD 2 kopen in Los Angeles op 11 Maart en deze naar je opsturen met FedEx International Priority of UPS Worldwide Express. Verzending duurt circa 3-5 werkdagen en zal uiterlijk 16-18 Maart aankomen. Prijs is inclusief verzending!
16GB + Wifi: ¤590
32GB + Wifi: ¤680
64GB + Wifi: ¤780
Ik ben bereid elke stap te nemen zodat je kunt checken dat ik the real deal ben. Telefonisch contact etc is allemaal mogelijk. Ik heb spullen op Fok verkocht toen ik nog in Nederland was. Betaal mogelijkheid is Paypal of overmaken op een Amerikaans bankrekening, wat makkelijker is voor jou. Bedrag zal eerst moeten worden overgemaakt zodat ik de bestelling kan plaatsen.
Als er een tekort is in de winkels en het niet mogelijk is voor mij om de IPAD 2 te kopen 11-13 Maart, zal ik het bedrag direct terug storten (minus Paypal fees that I was charged, waarschijnlijk $25-$35, sinds dat anders uit mijn zak komt). Pakket zal als "gift" worden verstuurd om problemen met douane te voorkomen. I heb dit eerder met IPAD 1 gedaan zonder problemen.
Plaats je bestelling hier in dit topic. Ik kan vragen hier beantwoorden. Ik neem enkel 3 bestellingen tot 8 Maart.
MODS - Ik weet dat dit niet een gebruikelijke V&A topic is, hopelijk ben ik niet in overtreding van enige forum regels.
To Live and Die in LA