Denk aan je huis en wat je daar allemaal voor kunt kopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
IK MOET me inhouden want ben 1 maart gestart met "1 maand lang geen nagellak kopen" (evenals "1 maand lang geen kleding kopen").
Ik ga maar meedoen met de "1 maand geen nagellak kopen" denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
IK MOET me inhouden want ben 1 maart gestart met "1 maand lang geen nagellak kopen" (evenals "1 maand lang geen kleding kopen").
Daaromquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Denk aan je huis en wat je daar allemaal voor kunt kopen
En uiteraard wil ik pics!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik heb mijn carnavalsoutfit! Pleejuf
En nu heb ik weekend, dus ik schenk nog een bacootje in!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik heb mijn carnavalsoutfit! Pleejuf
En nu heb ik weekend, dus ik schenk nog een bacootje in!
Komt voor de bakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En uiteraard wil ik pics!
Oh ja, weekend. Zou best een biertje kunnen nemen straks...
Voor 2 dagen is carnaval best leuk! Maar meer ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]carnaval bah! Maar wel een originele outfit
.
Vrijdagavond t/m woensdagochtendquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor 2 dagen is carnaval best leuk! Maar meer ook niet
Ja, rond mijn 17e-18e deed ik dat ook. Nu zo'n tien jaar later heb ik er niet meer zo'n zin anquote:
Waar werk je ergens dan? En dan moet je verplicht in carnavals-outfit? Dat is wel een beetje sneu....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga morgen verplicht carnaval vieren op m'n werk (carnaval heeft toch wel wat triests boven de rivieren). Dus ga zo aan het werk voor barbie-nagels
Buitenschoolse kinderopvangquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar werk je ergens dan? En dan moet je verplicht in carnavals-outfit? Dat is wel een beetje sneu....
Yes love! Nieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesquote:
Zo, niet te snel inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag eindelijk pakketje van m'n moeder gehadDie ze 27 januari!!! had verstuurd
Volgens mij issie met een schildpad gekomen ofzo
Ja ik had al zoiets van... nou dies gewoon opgeslokt ergens ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, niet te snel inderdaad! Maar wel leuk, zo'n pakketje
.
Wij gaan vandaag het koopcontract tekenen.
Mag ik bij jou komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog een onderduikadres voor de komende dagen
*meldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog een onderduikadres voor de komende dagen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgend jaar ga ik als nagellakflesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dit!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef Loqi het volgende:waarom durf je die niet aan? die was super tof (ik heb je topic bijgehouden toen
)
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik had al zoiets van... nou dies gewoon opgeslokt ergens ofzo. Zaten engelse dropjes in
, een LINDA., oorbellen, kaartje en m'n SD card. En hij doet het niet. Grr. Maargoed. Pakjes
En oeeeeeh spannend!Zin in zeker? Ik zou doodnerveus zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!
Dan al! Wat gaat dat snelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!
ENORMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan al! Wat gaat dat snel
Heb je er zin in?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga heel stom
ik durf mijn Xena pak niet aan te doen (), dus ik trek maar weer mijn knalroze rok met zwarte petticoat aan met een roze boa ofzo
jaaaaaa vind m juist vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Met bierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
mss, mij gebeurde gister precies hetzelfde, met dezelfde nagelpraatgroepje doen?
Die had ik ook gesteld laatst, hij is limited en komt dus niet op TDquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een hele domme vraag stellen....
Is die Tronica nog niet verkrijgbaar of alweer uitverkocht ofzo?
Ik zie 'm niet op TD of ben ik nou gek?
Jaaa meegaanquote:
Waar is ie dan wel???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die had ik ook gesteld laatst, hij is limited en komt dus niet op TD
WANT!!!
Maar ik heb geen geldboom... poor me!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa meegaanik heb zin om te shoppen
En we gaan naar six flagsen universial studios en ene enenenenenen
OH WAIT WHUT!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op Ebay duur!! En bij Sally Beauty in de winkels, daar kan jij nog wel kijken Sharaan!
Ja doeiquote:
Restecp!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja doei
Die geel is trouwens die van geer vd veer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
OH ze zitten in LA inderdaad!!!
Als ik met dico daar dagje ga shoppen kijk ik wel of we zo'n winkeltje zien
Als ik wat mee moet nemen voor mensen laat maar weten, geen idee of t zootje al uitverkocht is
Cruellaaaaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh hallo ongelijke slordig gelakte nagelsEn velletjes! Na de carnaval alles kortwieken!
Waren ze dronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanochtend om HALF ELF twee meisjes van 14 afgevoerd met een ambulance op school, eentje ligt nu nog in coma, de ander mocht naar huis. De hele trap was ondergekotst![]()
Carnaval![]()
Op school?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja blijkbaar niet zo'n beetje ook als je in coma ligt
Jup, triest he. Weet niet hoe ze dat mee de school in hebben gekregen trouwens, ze hadden strenge regels deze carnaval. Elke leraar vroeg aan mensen met een flesje water wat erin zat en als ze het niet geloofden gingen ze ruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op school?
Om half elf?
veertien jaar?
Dat is wel echt heel treurig....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja blijkbaar niet zo'n beetje ook als je in coma ligt
dit dus ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op school?
Om half elf?
veertien jaar?
kutkoters van tegenwoordig .. je zou denken dat de mensheid steeds slimmer wordt maar die koters worden steeds meer onnozel ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is toch de normaalste zaak van de wereld?![]()
Soms denk ik dat er iets mis met mij is dat ik de lol er niet van inzie om je helemaal lam te zuipen of omdat ik weiger bij iemand in de auto te stappen die gedronken heeft
'JA MAAR HIJ RIJDT ECHT GOED HOOR, ALS HIJ DRONKEN IS'
Jezus![]()
Als je geen pillen slikt in het weekend ben je niet cool.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, gaat het zo snel bergafwaarts met de jeugd?
15 jaar geleden was ik helemaal de duivelse bom omdat ik een flesje Lingens Blond (bier met 1,5 % alcohol) mee naar school had gesmokkeld
Dat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op school?
Om half elf?
veertien jaar?
Bij ons was het dan 1 flugeltjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, gaat het zo snel bergafwaarts met de jeugd?
15 jaar geleden was ik helemaal de duivelse bom omdat ik een flesje Lingens Blond (bier met 1,5 % alcohol) mee naar school had gesmokkeld
Jij hooligan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij ons was het dan 1 flugeltjemaar niet gelijk een hele opslag aan flugels...
Schop zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Irritant, ik meld net een ticket af en maak een kleine vergissing, replyen ze me meteen met mijn baas in de CC, haat an dat soort types
Oh ik haat dat soort mensen. Mijn theorie is dat hun opa waarschijnlijk een NSB-er wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Irritant, ik meld net een ticket af en maak een kleine vergissing, replyen ze me meteen met mijn baas in de CC, haat an dat soort types
Ze komen uit Winterswijk dus het zou hendig kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik haat dat soort mensen. Mijn theorie is dat hun opa waarschijnlijk een NSB-er was
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik haat dat soort mensen. Mijn theorie is dat hun opa waarschijnlijk een NSB-er was
herkenbaar!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker dan dat andere mensen het eerder weten dan jijzelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn collega heeft net zijn ontslag gekregen![]()
Wij wisten het al een paar dagen dus dat was al lastig. Hij moest direct alles inleveren (telefoon, auto, laptop etc.) en een collega is hem nu naar huis brengen. Nix uitwerken e.d. meteen helemaal weg.
Zo raar......
Nou voor mij was het nodig, want ik moet zijn rommel op gaan ruimen dadelijk, en voor mijn andere collega's was het ook nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker dan dat andere mensen het eerder weten dan jijzelf
Oh ja dan, maarja dan had hij het zelf natuurlijk aan kunnen zien komen lawlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou voor mij was het nodig, want ik moet zijn rommel op gaan ruimen dadelijk, en voor mijn andere collega's was het ook nodig.
Met zijn rommel bedoel ik niet zijn bureau maar de rommel die hij van zijn werk heeft gemaakt
Dat zou bijzonder zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Holyme het volgende:
Puckz, volgens mij krijgt Enchantra de Tronica collectie
Ik ga kip tandoori makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
CHILI
TORTILLACHIPS
KAAS
ONDER DE GRILL
CREME FRAICHE
NOMNOMNOMNOM
quote:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is toch de normaalste zaak van de wereld?![]()
Soms denk ik dat er iets mis met mij is dat ik de lol er niet van inzie om je helemaal lam te zuipen of omdat ik weiger bij iemand in de auto te stappen die gedronken heeft
'JA MAAR HIJ RIJDT ECHT GOED HOOR, ALS HIJ DRONKEN IS'
Jezus![]()
JAAAAAA dood aan die mensen! GRUWELIJK irritant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Meestal een week na verzending.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef expiratorial het volgende:
hoelang duurt het bij jullie ongeveer voordat je td binnen is?
heb paar daagjes geleden pas de invoice gehad maar soms krijg je die toch ook later nadat het pakketje is verzonden?
ben zoooooooooo ongeduldig![]()
![]()
maar heeeeeel soms krijgen mensen toch ook wel de invoice nadat ze t pakketje al ontvangen hebben? Maar dat zal ook wel een uitzondering zijn..quote:
Geen idee. Ik krijg altijd eerst een invoice en dan het pakketje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef expiratorial het volgende:
[..]
maar heeeeeel soms krijgen mensen toch ook wel de invoice nadat ze t pakketje al ontvangen hebben? Maar dat zal ook wel een uitzondering zijn..
Tijd om geduld te kwekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef expiratorial het volgende:
Okey...gewoon ff afwachten dusmaar dat vind ik heeeeeeeeeel moeilijk haha
Failure you has.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een kroeg gevonden zonder carnaval
nu ben ik dus toch weer aan het bieren
Faaal!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een kroeg gevonden zonder carnaval
nu ben ik dus toch weer aan het bieren
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
VAKANTIEEEEEE !!!N Vannacht vertrekken we om 4uTot over een weekje dames
@Puckzzz: Ik heb je brief vandaag afgegeven. Ze was mij een partij chagrijnig"Ja dit past dus echt niet he; het moet als pakket post" "Nou ik heb het al vaker verstuurd dus waarom mag het nu niet" " Laat ook maar" *rolt ogen; pleurt brief in postzak
![]()
Ik hoop dat het heel aankomt en het niet te weinig gefrankeerd is ofzo ! Laat anders maar weten![]()
HF carnaval-vierders en carnaval-haters
(Ik pak mijn carnaval bavariasjaal mee waar je 2 pullen bier in kan stoppen
)
Ik dacht de drank en het eten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:40 schreef Mss het volgende:
Goedemorgen! Ik heb Vodka & Caviar op, wat een mooie kleur zeg!
Ik heb wel al rode wodka opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht de drank en het eten!haha.. Maar nagellak dus
![]()
Ik heb echt iets van 9,5 a 10 uren geslapen, nu weer aan het werk, de 6e dag deze week
welke?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef Holyme het volgende:
Morgen!
Kom net bij een blog, giveaway van bijna $1200 aan makeup (sick!) omdat ze 200+ followers had. Inmiddels dus bijna 1000, gaat toch nergens meer overMaar heb wel even meegedaan natuurlijk
Nog steeds benieuwd welke blogquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:37 schreef Holyme het volgende:
Edit, nvmis al afgelopen
*Koffie nodig heeft
Ze heeft 'm nog steeds in de zijbalk van d'r blog staan, trapte er in.
Beerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Beer wordt al een hele knul
[ afbeelding ]
rottweilersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
wat is CC? of heb ik dat al eens gevraagd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh tof, CC geblokkeerd.
Niks mee gebeurd verder, maar iemand anders dan ik wou 'm vanmorgen gebruiken. En dat mag nu eenmaal niet. Dus nu gedwongen koopstop.
creditcard.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef expiratorial het volgende:
[..]
wat is CC? of heb ik dat al eens gevraagd?
Hahaha, Hond heeft z'n eigen kast. Geweldigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef expiratorial het volgende:
aha,ja tuurlijk
woefje heeft nu officieel een bedstee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef expiratorial het volgende:
aha,ja tuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
Die is alweer flink gegroeid! Wat een lieverd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, kijk nou toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef expiratorial het volgende:
aha,ja tuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
Hey Tquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is alweer flink gegroeid! Wat een lieverd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Tof!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef expiratorial het volgende:
nou de bedstee lag al lekker bezaaid met zwarte haartjes dus die katze vind t ook wel noffelijk
pikey vond t eerst wat een debiel idee geloof ik maar hupt er nu heel enthousiast in haha
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef Lindytje het volgende:
Logeerhond: Bas! (ook wel, terrorbas, lelijkerd, dikke, draak en tandje genoemd...)
Kijk hem lelijk zijn
[ afbeelding ]
Ach, als je het zo op het eerste oog ziet, denk je ook: waaaaaaaaa, WANTZZ!!!! Maar ja, te mooi om waar te zijn, enzulksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef Holyme het volgende:
Ye ben nu wat meer wakker, maf dat ik erin trapte in eerste instantie![]()
En je logeerhond, wat verwacht je met zo'n naam!Die kop
Kom maar halen, na 2 uur wil je hem al niet meerquote:
Hihi, ja, een eigenwijze rotkop heeft ie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Holyme het volgende:
Hij ziet er ook wel uit als 'n dondersteen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef Holyme het volgende:
Een van m'n katten is ook 'n boefje, en soms kan je dat heel duidelijk zien, maar hij kan gelukkig ook een normaal hoofd trekken. Ik heb 't idee dat dat Bas niet gaat lukken![]()
[ afbeelding ]
Nuff said
(wasrek heeft 't inmiddels begeven, hij was nogal koppig en vond 't leuk de boel ongewenst anders te hangen >.<)
[ afbeelding ]
Redelijk normaal hoofd.
Proost!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
*plop*
carnaval en ik ben mijn carnavalnagels aan het dien dus dan mag het![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Hoi Debs!
En de rest natuurlijk ook allemaal, een knuf voor iedereen die het kan gebruiken. Op dit moment kan ik zelf wat slaap gebruiken, was even vergeten hoe vermoeiend carnaval ook alweer was.
Mijn pakje.Ik vind dat zúlke schattige pakjes altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Mijn Xena pak pastte totaal niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat het goed ging met BeerEn heb je je pakje aan?
Hoezo geen OV?? En heb je niet recht op een aanvullende beurs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de fuck
ik krijg maar 95E stufi per maand en geen OV![]()
De de fuck wil ik alles gaan betalen, mama verdient bijna niks en ik ben half wees
Daar zou ik even contact over opnemen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de fuck
ik krijg maar 95E stufi per maand en geen OV![]()
De de fuck wil ik alles gaan betalen, mama verdient bijna niks en ik ben half wees
Bwhahahaha!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
Beer is ook klaar voor carnaval morgen
[ afbeelding ]
foto is bewogen, ik moest snel zijn, maar na een paar keer liet hij het redelijk toe
Beestjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef expiratorial het volgende:
aaahhhhhhhhhhhhhh wat leuk! Go beer!
ach,als we toch beestjes aan het showen zijn.....
dit is boomer (de rechtse) en de andere is mina maar die is niet meer
[ afbeelding ]
onze hamstert pipen nee,die slaapt niet elke nacht bij ons
[ afbeelding ]
en pike en toby vorig jaar mei kerst
[ afbeelding ]
Damn...ons Sunnyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef bibi het volgende:
Meiden Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Veel langer (En toen nog gezond, want niet gebleekt of geverfd geweest) en pijpekrullen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Holyme het volgende:
Was 't erg anders dan nu dan?
Ik had vannacht trouwens de sock bun krul methode gedaan, 't krulde zo'n best alleen had ik denk ik teveel mousse gebruikt ofzoGebruik dat spul nooit, m'n haar stond onderhand horizontaal in de krul, lekker ontploft
Show usquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, was een oude foto aan het bekijken en nu wil ik het haar wat ik daar had terug.
Moment, was 'm al aan het uploaden. Jammer dat het vlak daarna echt touw werd.quote:
enlighten mequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Holyme het volgende:
Was 't erg anders dan nu dan?
Ik had vannacht trouwens de sock bun krul methode gedaan, 't krulde zo'n best alleen had ik denk ik teveel mousse gebruikt ofzoGebruik dat spul nooit, m'n haar stond onderhand horizontaal in de krul, lekker ontploft
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Holyme het volgende:
Ijs, wat zie je er classy uit nuVind het lange, het korte blonde en nu het mooist. Hopelijk groeit 't snel
Geinige techniek. Misschien maar een keertje uitproberen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Holyme het volgende:
Knip de tenen van 'n sok en rol 'm op tot je 'n dikke ronde sok hebt, als een stiekje maar dan dus van sok. Dan je haar bovenop je hoofd in een staart, sok eromheen, naar de punten schuiven. Puntjes eromheen frommelen van binnenuit, en die sok naar binnen gaan rollen tot je zeg maar 'n perfecte ronde knot op je hoofd hebt. Weet niet of 't zo duidelijk is, dus hier, ongeveer vanaf 3.50:
Andere filmpjes laten iets duidelijker zien hoe ze dat ding er nu precies inrolt, maar tis eigenlijk heel makkelijk en slaapt prima
Wat een schattig meisjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Holyme het volgende:
Knip de tenen van 'n sok en rol 'm op tot je 'n dikke ronde sok hebt, als een stiekje maar dan dus van sok. Dan je haar bovenop je hoofd in een staart, sok eromheen, naar de punten schuiven. Puntjes eromheen frommelen van binnenuit, en die sok naar binnen gaan rollen tot je zeg maar 'n perfecte ronde knot op je hoofd hebt. Weet niet of 't zo duidelijk is, dus hier, ongeveer vanaf 3.50:
Andere filmpjes laten iets duidelijker zien hoe ze dat ding er nu precies inrolt, maar tis eigenlijk heel makkelijk en slaapt prima
Het bijhouden daarvan is nogal een kloteklus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Heel eerlijk IJs, ik vind het lichtblonde het mooist
I Know...ik heb het ook gehad. In een ander model weliswaar maar je haar is echt DOOOOOOOOD!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bijhouden daarvan is nogal een kloteklus.
Dat inderdaad, was een toffe kleur maar nog een keer bleken en het was echt mihoen geworden. Do not want.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I Know...ik heb het ook gehad. In een ander model weliswaar maar je haar is echt DOOOOOOOOD!!!!
Ja, ik dacht als ik toch bezig ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef Lindytje het volgende:
IJs, wat tof, al die verschillende kapsels!!
Vind je haar van nu ook het mooist!
Ohja, dat is wel een idee inderdaad!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Holyme het volgende:
Of anders zo'n grote dikke zachte stiek proberen, je weet denk wel wat ik bedoel
Ja, die onderste inderdaad! Ik denk dat die er wel oké voor zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Holyme het volgende:
Ik had nu zoiets (linkse stiekjes):
[ afbeelding ]
En bedoelde meer zoiets:
[ afbeelding ]
De 2e knot die ze hier doet (3.50) is zoals ze 'm in dat filmpje ook doetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga het ook es proberen, alleen zie ik nog niet zo goed hoe ze haar haar rond de sok draait. Maar dat zie ik dan wel
Och wijffie tochquote:
Ja, inderdaad...quote:
Jeetje wat ontzettend vervelend zeg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Mirjam het volgende:
met mij gaat het, euh, nouja, ik leef nog
w.b. stefan, sja, da's echt afwachten
we kunnen pas zien wat er beschjadigd is als het b,loed weggetrokken is. vooralsnog ziet het er vrij goed uit, zijn rechterarm kan hij redelijk gebruiken alweer, die was donderdag nog geheel verlamd.
spreken gaat, als hij rustig aan doet en rustig spreekt.
Jeetje zeg.... heftig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Mirjam het volgende:
met mij gaat het, euh, nouja, ik leef nog
w.b. stefan, sja, da's echt afwachten
we kunnen pas zien wat er beschjadigd is als het b,loed weggetrokken is. vooralsnog ziet het er vrij goed uit, zijn rechterarm kan hij redelijk gebruiken alweer, die was donderdag nog geheel verlamd.
spreken gaat, als hij rustig aan doet en rustig spreekt.
Mir toch.... heel veel sterkte!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Mirjam het volgende:
zomaar uiot het niets idd
ik probeer m'n neus boven water te houden, da's momenteel ff alles...
ik eet wel wat, dat deed ik helemaal niet meer, maar dat schijnt goed voor je te zijn, dus doe ik het maar
Sowieso even een virtuele grouphug voor Mir en Sunquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mir toch.... heel veel sterkte!!
En mocht er iets zijn wat ik zou kunnen doen ofzo.. ik weet het niet, maar dan mag je me altijd Pmmen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |