Denk aan je huis en wat je daar allemaal voor kunt kopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
IK MOET me inhouden want ben 1 maart gestart met "1 maand lang geen nagellak kopen" (evenals "1 maand lang geen kleding kopen").
Ik ga maar meedoen met de "1 maand geen nagellak kopen" denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
IK MOET me inhouden want ben 1 maart gestart met "1 maand lang geen nagellak kopen" (evenals "1 maand lang geen kleding kopen").
Daaromquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Denk aan je huis en wat je daar allemaal voor kunt kopen
En uiteraard wil ik pics!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik heb mijn carnavalsoutfit! Pleejuf
En nu heb ik weekend, dus ik schenk nog een bacootje in!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik heb mijn carnavalsoutfit! Pleejuf
En nu heb ik weekend, dus ik schenk nog een bacootje in!
Komt voor de bakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En uiteraard wil ik pics!
Oh ja, weekend. Zou best een biertje kunnen nemen straks...
Voor 2 dagen is carnaval best leuk! Maar meer ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]carnaval bah! Maar wel een originele outfit
.
Vrijdagavond t/m woensdagochtendquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor 2 dagen is carnaval best leuk! Maar meer ook niet
Ja, rond mijn 17e-18e deed ik dat ook. Nu zo'n tien jaar later heb ik er niet meer zo'n zin anquote:
Waar werk je ergens dan? En dan moet je verplicht in carnavals-outfit? Dat is wel een beetje sneu....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga morgen verplicht carnaval vieren op m'n werk (carnaval heeft toch wel wat triests boven de rivieren). Dus ga zo aan het werk voor barbie-nagels
Buitenschoolse kinderopvangquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar werk je ergens dan? En dan moet je verplicht in carnavals-outfit? Dat is wel een beetje sneu....
Yes love! Nieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesNieuwe collectiesquote:
Zo, niet te snel inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag eindelijk pakketje van m'n moeder gehadDie ze 27 januari!!! had verstuurd
Volgens mij issie met een schildpad gekomen ofzo
Ja ik had al zoiets van... nou dies gewoon opgeslokt ergens ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, niet te snel inderdaad! Maar wel leuk, zo'n pakketje
.
Wij gaan vandaag het koopcontract tekenen.
Mag ik bij jou komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog een onderduikadres voor de komende dagen
*meldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog een onderduikadres voor de komende dagen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgend jaar ga ik als nagellakflesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dit!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef Loqi het volgende:waarom durf je die niet aan? die was super tof (ik heb je topic bijgehouden toen
)
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik had al zoiets van... nou dies gewoon opgeslokt ergens ofzo. Zaten engelse dropjes in
, een LINDA., oorbellen, kaartje en m'n SD card. En hij doet het niet. Grr. Maargoed. Pakjes
En oeeeeeh spannend!Zin in zeker? Ik zou doodnerveus zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!
Dan al! Wat gaat dat snelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je prive ICT-er wordt volgende week zaterdag geshipped!
ENORMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan al! Wat gaat dat snel
Heb je er zin in?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga heel stom
ik durf mijn Xena pak niet aan te doen (), dus ik trek maar weer mijn knalroze rok met zwarte petticoat aan met een roze boa ofzo
jaaaaaa vind m juist vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Met bierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
mss, mij gebeurde gister precies hetzelfde, met dezelfde nagelpraatgroepje doen?
Die had ik ook gesteld laatst, hij is limited en komt dus niet op TDquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een hele domme vraag stellen....
Is die Tronica nog niet verkrijgbaar of alweer uitverkocht ofzo?
Ik zie 'm niet op TD of ben ik nou gek?
Jaaa meegaanquote:
Waar is ie dan wel???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die had ik ook gesteld laatst, hij is limited en komt dus niet op TD
WANT!!!
Maar ik heb geen geldboom... poor me!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa meegaanik heb zin om te shoppen
En we gaan naar six flagsen universial studios en ene enenenenenen
OH WAIT WHUT!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op Ebay duur!! En bij Sally Beauty in de winkels, daar kan jij nog wel kijken Sharaan!
Ja doeiquote:
Restecp!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja doei
Die geel is trouwens die van geer vd veer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
OH ze zitten in LA inderdaad!!!
Als ik met dico daar dagje ga shoppen kijk ik wel of we zo'n winkeltje zien
Als ik wat mee moet nemen voor mensen laat maar weten, geen idee of t zootje al uitverkocht is
Cruellaaaaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh hallo ongelijke slordig gelakte nagelsEn velletjes! Na de carnaval alles kortwieken!
Waren ze dronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanochtend om HALF ELF twee meisjes van 14 afgevoerd met een ambulance op school, eentje ligt nu nog in coma, de ander mocht naar huis. De hele trap was ondergekotst![]()
Carnaval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |