Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik had 'm eigenlijk moeten spoileren he?![]()
Oeh, lekker warmquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchenEn dan m'n haar fohnen en stijlen en en en
Ik stuur wat denkbeeldige warmte je kant opquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
Goed. Radiator slaat aan. Ik ga een soepje maken en tegen de kachel zitten. Damn wat een kou hier
Jaquote:
Dankquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik stuur wat denkbeeldige warmte je kant op
Picsquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Eerst m'n nieuwe kleren klaarleggen, die wil ik morgen aan
Oooh, dat kan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een kleertjes zijn het?Omschrijven mag ook natuurlijk
Het beeld dat ik me erbij vorm is niet erg fraai.. misschien zou een foto beter zijn geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dat kan welEen tof shirtje van de Vila, beige kleurig met knalroze bloemen erop, een blousje, grijs geblokt met korte pofmouwtjes en een knalroze vestje.
En dat trek je alle 3 aan morgen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dat kan welEen tof shirtje van de Vila, beige kleurig met knalroze bloemen erop, een blousje, grijs geblokt met korte pofmouwtjes en een knalroze vestje.
Maar dat maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik weet hoe het eruit ziet en ik vind het tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Het beeld dat ik me erbij vorm is niet erg fraai.. misschien zou een foto beter zijn geweest
Nee, alleen het grijze blousje en het roze vest.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik weet hoe het eruit ziet en ik vind het tof
[..]
Nee, alleen het grijze blousje en het roze vest.
Doeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr loopt topic binnen, ziet vrouwenpraat over 'kleertjes' en draait om en gaat gamen.
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr loopt topic binnen, ziet vrouwenpraat over 'kleertjes' en draait om en gaat gamen.
Het staat ook heel leuk samenquote:
Jetsers!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zitten
Beetje jammer dan weer dat er kleding omheen zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel dat er tieten in die kleding komt te zitten
Kleding kan je uitdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat er kleding omheen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |