Is ook een mooie i.d.d..quote:
Geen spelfout.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef laffer het volgende:
"ik irriteer me aan" past daar ook wel bij
Altijd weer zo'n humorloze die het dan goed moet gaan spellen.quote:
grammaticafout danquote:
Herkenbaar die lijst, gaat nog steeds op ook al dateert deze van 2006.quote:
Die heeft de OP niet gelezen en snapt derhalve de bedoeling van dit topic überhaupt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n humorloze die het dan goed moet gaan spellen.
Eens / isquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In die categorie: 'Na' in plaats van 'naar'.
Of zal en zou door elkaar halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Door mij welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef laffer het volgende:
nieuwsgierig werd toch het meest verkeerd gespeld
Uberhaupt is ook een mooie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die heeft de OP niet gelezen en snapt derhalve de bedoeling van dit topic überhaupt niet.
Oeberquote:
ik snap je ff nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet helemaal gelezen, toegegeven. Even gegoogled op weleens/ wel eens leverde mij dit op Overigens betekent weleens iets als 'ooit', 'soms' of 'best'. In de allerletterlijkste betekenis schrijven we wel eens als twee woorden: 'Ik ben het wel eens met dat voorstel.http://www.onzetaal.nl/advies/weleens.php. Zal denk ik de reden zijn waarom het woord in de lijst staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nummer 98 klopt niet; 'weleens' staat wel degelijk als één woord in Van Dale.
Doet me denken aan een Amerikaanse politicus die een kindje fout verbetert op de enkelvoud van dit woordquote:
Ik bedoelde in de categorie grammaticale fouten. Je ziet nogal eens: "Ik heb na de tv gekeken." Dat moet overduidelijk 'naar' zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ik snap je ff niet
heb je een voorbeeld?
want wat ik bedoelde dat fout is: ik irriteer me aan haar ( bijv.)
is er een uitzondering dan?
ah, ik snap het nu, thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de categorie grammaticale fouten. Je ziet nogal eens: "Ik heb na de tv gekeken." Dat moet overduidelijk 'naar' zijn.
Dan Quale idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Amerikaanse politicus die een kindje fout verbetert op de enkelvoud van dit woord
Me moeder heeft net gestofzuigd.quote:
gestofzogen, gestofzuigerd, stof gezogenquote:
Uit me hoofd bedoel jequote:
nederlands blijft een kut taalquote:
geeft niks hoor, het moet dus "me"zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
m'n
(Ja sorry, als we dan toch aan het mierenneuken zijn.)
Je had het goed. Maar voor dit topic verkeertquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:26 schreef laffer het volgende:
[..]
geeft niks hoor, het moet dus "me"zijn?
M`n is toch een afkorting van "mijn" of zie ik het verkeerd?
Ja, maar ik bedoelde dat de apostrof de andere kant op moet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:26 schreef laffer het volgende:
M`n is toch een afkorting van "mijn" of zie ik het verkeerd?
ah, ik ben niet zo handig met m'n toetsenbord, nu gevonden maar dus altijd verkeerd gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat de apostrof de andere kant op moet.
m'n, niet m`n
Ach, de een heeft meer humor als de ander.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n humorloze die het dan goed moet gaan spellen.
Leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, de een heeft meer humor als de ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |