Thnx gaat lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk !! heel veel plezier vanavond !
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Thnx gaat lukken.
Als de exit meewerkt en daar heb ik vertrouwen in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?quote:
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer wat gifjes.Die mis ik. Mazaru ,maakt die vaak maar ze is er niet.
![]()
En ben het met je eens.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?quote:
Is niet erg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat goed van mazaru!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te maken) Dus al ik online ben dan plaats ik ze wel
ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Mylene het volgende:
Aafke weer jaloers omdat Joanna nu met iedereen knuffelt. Ze bedoeld natuurlijk Philip.
Spontane snoekduik van Jo en Aaf op Alex en Karimquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?
Iets met. 220 voltquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met het haar van Laura gebeurd?
ik gebruik nu gyazo normaal gebruik ik knipprogramma en upload ik via plaatjes uploadquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |