Was hij het met de trap vol bekertjes na vakantie van z'n ouders?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ssb![]()
Trouwens. Heb je al een geniale grap bedacht om je ouders mee te pesten 1 april?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik liep net door de de stad heh, toen rende er zo'n man langs me.
Dus ik riep zo naar hem, meneer u raakt iets kwijt !
Dus hij zo helemaal bang vragen aan mij wat hij kwijtraakt heh
Dus ik zo zeggen CALORIEËN HAHAHahaHAhHAhahHAhAH)__!!!!11!!
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ssb![]()
Trouwens. Heb je al een geniale grap bedacht om je ouders mee te pesten 1 april?
daarom dus ook VRIJ dag,quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 april wordt ook lastig uit te voeren aangezien het op een vrijdag is.
Dan zijn mijn beide ouders vrij en dus thuis
Of ik moet donderdagavond al iets voorbereidenquote:
En dan, de deuren gaan vast beide naar buiten openquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of ik moet donderdagavond al iets voorbereiden
Ik kan van de buitenkant de voor en achterdeur vastmaken met een touw
Aan de achterkant een schuifpui dus dat lukt wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En dan, de deuren gaan vast beide naar buiten open
Ja en als wraak hadden zn ouders ALLES in zn slaapkamer ingepakt in krantenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was hij het met de trap vol bekertjes na vakantie van z'n ouders?
Niet alleen de spullen in de kamer, maar ook mijn kamer zelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als wraak hadden zn ouders ALLES in zn slaapkamer ingepakt in kranten
Geniaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet alleen de spullen in de kamer, maar ook mijn kamer zelf
Dus alle muren, plafond en deurenhahaha
Mijn ouders gingen altijd de eerste vrijdag in de nieuwe maand letterlijk een vrij-dag maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 april wordt ook lastig uit te voeren aangezien het op een vrijdag is.
Dan zijn mijn beide ouders vrij en dus thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |