Maar misschien krijg je wel "groene"quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb overigens alleen de kern- en kolenenergieIk betaal niet meer voor milieuvriendelijk gedoe
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je wel "groene", ik vind het ook onzin want er moet namelijk voor zoveel % aan "groene" energie gemaakt worden
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroomquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalDie nonsens, ik doe er niet meer aan mee
Ik trap er ook niet meer inquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalDie nonsens, ik doe er niet meer aan mee
* Barretje80 heeft hier wel heeele verse stroomquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroom
Ik neem gewoon de goedkoopstequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft hier wel heeele verse stroomIk kom d'r anSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Komt door de warmte van de zonquote:
Maar kutzooi in welke betekenis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt door de warmte van de zon
die uitdrukking wordt meestal gebruikt als er iets gebeurd wat niet verwacht werd en tot een negatieve beïnvloeding leidt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar kutzooi in welke betekenis?
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvretersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar kutzooi in welke betekenis?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die uitdrukking wordt meestal gebruikt als er iets gebeurd wat niet verwacht werd en tot een negatieve beïnvloeding leidt.
Oh okequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvreters
Piepersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger en ik heb trek in.
[ afbeelding ]
Of chips
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
Lolquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
Het is Lingoquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzetten
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is LingoMaar het komt er op neer, dat de grootste domoor van het land cumshot uitspreekt als cums-hot en aangeeft dat ie het uit het woordenboek heeft gehaald
Het was gewoon op tv om 7 uur 's avonds, dus niets heel ergs, maar die jongen moet zich zo ontzettend schamen
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.quote:
Maar vooral die woordenboek opmerkingquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vooral die woordenboek opmerkingDie Lucille ook heel droog "maar -insert naam domoor- daar heb je toch helemaal geen woordenboek voor nodig?"
![]()
Ja, doen, het is echt te grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierig
Ik zal dalijk wel eens kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |