En na afloop heeft ze zeker patat gegetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
en dat zwemmen wat je toen hebt gedaan kunnen we waarschijnlijk niet eens sporten noemen
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo thuis in dat wereldjequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want de Kaasmarkt van Alkmaar is tegenwoordig in Zeeland?
Van de 7 keer zijn we (vriendin en ik) misschien 3 keer volop gaan zwemmen i.p.v. ouwehoeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
en dat zwemmen wat je toen hebt gedaan kunnen we waarschijnlijk niet eens sporten noemen
Faalkaas?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
Want de Kaasmarkt van Alkmaar is tegenwoordig in Zeeland?
Nooit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
En na afloop heeft ze zeker patat gegeten
ROEP DAN GEEN DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo thuis in dat wereldje
Ik heb eigenlijk best zin in patat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit!
[..]
ROEP DAN GEEN DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!![]()
Oh, come on.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit!
[..]
ROEP DAN GEEN DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!![]()
Had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in patat...
Morgen weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in patat...
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
Sporten: ik heb er geen kaas van gegeten.
Ja, ik begreep hm al hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, come on.
Zeeuwse meisjes. Boter. Kaas.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook.Maar ik heb het op gebakken banaan gehouden.
Zwemmen vind ik niet leuk, ook al 13 jaar niet meer gedaan ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil ook weer zwemmen, gelukkig heb ik mijn oude excuus om het niet te doen nog, ik kan niemand vinden die met mij mee wil en ook nog eens een flink tempo kan/wil opbouwen.
Why not?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat mag ik niet meer, helaas...
Jij kunt niet eens een banaan in je pruim peren! Stomme allergiequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat mag ik niet meer, helaas...
Dat klinkt dan weer vies...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook.Maar ik heb het op gebakken banaan gehouden.
Ik wil ook!quote:
Why would you say that?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En overmorgen, zondag en maandag waarschijnlijk ook
Ik zit vanavond ergens in de Drie Haringenstraat in Utrecht, geen idee welk restaurantquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet vanavond op het station eten, dus ik kan patat halen. Maar ja, dat is dan van die Smullers meuk en die is vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |