Prima lijkt me iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We moeten nog zien. Zelfs als het sollicitatiegesprek goed gaat, moet ik nog een maand proef draaien. Dus we moeten nog zien. Maar relaxd toch? Beetje schilderijen ophangen, rondrijden en alles
Sars.. weer verkeerde accountquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Clouseau? GOH!
UTRECHTVOORDEECKTEBAZENG!!!! HEEEEEEUJ VIEZEEEESCHEIDSGISTERENALLESVIEZENZEMMELHIJHEEFTONSGEWOONANAALVERNEDERTVIEZEDUITSER!
Wat loop je nou allemaal te doen, vieze kutindo. Ga terug naar je eigen land.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Clouseau? GOH!
UTRECHTVOORDEECKTEBAZENG!!!! HEEEEEEUJ VIEZEEEESCHEIDSGISTERENALLESVIEZENZEMMELHIJHEEFTONSGEWOONANAALVERNEDERTVIEZEDUITSER!
Typisch HSG weer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef utopie het volgende:
waarom moet je nou weer breezer doen in de TT? er word gevraagd om een nummertje hoger te doen en een passende TT. nerdff TR
Doe is normaal tegen mequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal te doen, vieze kutindo. Ga terug naar je eigen land.
Maak je liever druk om je belabberde taalgebruik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef utopie het volgende:
waarom moet je nou weer breezer doen in de TT? er word gevraagd om een nummertje hoger te doen en een passende TT. nerdff TR
Ik stuur Geert op je af.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen me..
't is zeker omdat ik indo ben ofnoh?
Ga kloten in klbquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maak je liever druk om je belabberde taalgebruik.
Hou je gewoon aan de regels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
verkeerd voorzetselquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef utopie het volgende:
myra komt er al aan. HSG moet lekker wegblijven hier
snel volspammen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Ah fijn, dan mag ik zo met deze TT gaan draaien
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moet jij nog zeggen. Met je achterlijke fipo's en slowchat.
ga iets anders doen dan tt's van leuke reeksen verneukenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moet jij nog zeggen. Met je achterlijke fipo's en slowchat.
No offense.. maar je bent tenslotte wel een amateur DJquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Ah fijn, dan mag ik zo met deze TT gaan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachten
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachten
Eigenlijk zal het me een rotzorg aan me reet roesten wat je doet, zolang je niet loopt te ziekenquote:
zeg dan of de tt sarcastisch is lulquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.. Zwakzinnige.
Radio aids noemen omdat jaloeziequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
![]()
HSG-BOMBERMAN die AIDS Radio-topics kaapt.
Ben je nu echt zo achterlijk of doe je gewoon zo achterlijk? De regel is een nummertje omhoog te doen en een passende TT.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.. Zwakzinnige.
Kloon van HSGquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
![]()
HSG-BOMBERMAN die AIDS Radio-topics kaapt.
Dat komt door je webhawkende geluidskaart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
VDJ
Ik kan niet eens luisteren naar VLC en tegelijk VDJ openen.
Hemmoëndequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door je webhawkende geluidskaart.
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
VDJ
Ik kan niet eens luisteren naar VLC en tegelijk VDJ openen.
Niet te doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgen
Hier lukt dat welquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgen
Tja, misschien ligt dat aan mij, maar ik krijg mijn mic ook niet aan de gang in VDJ.quote:
Nee ik ben Sharr door je linkerspiekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
hoor alleen geluid aan links... ligt dat aan mij?
Ik alleen rechtsquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
hoor alleen geluid aan links... ligt dat aan mij?
quote:
Haha echt? Even spiekers omdraaien danquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan staat er bij jou iets verkeerd om
Lekker dit manquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
wat een kutmuziek dezen![]()
weer een klassieker verkracht door alie beej, de kutmarokkaan
Waarom niet door beidequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik ben Sharr door je linkerspieker
Ali B moet met zijn smerige marokkaanse kutpootjes van onze Hollandse en Duitse kutplaten afblijven.quote:
Ali B is mijn heldquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ali B moet met zijn smerige marokkaanse kutpootjes van onze Hollandse en Duitse kutplaten afblijven.
Draai je channels om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een reden waarom mijn boxen andersom staan. Mijn aansluiting zit links en bij mijn boxen rechts. Vandaar
Zelfde hierzo!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een reden waarom mijn boxen andersom staan. Mijn aansluiting zit links en bij mijn boxen rechts. Vandaar
Verlengkabel is dan geen uitkomst?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Teveel moeitequote:
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie is Brownie Dutch? Is dit niet van dat televisieprogramma?____
weer bliepjes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
Soort verzoekjes van mij zijn altijd bazend
De kabel is is meer dan lang genoeg, maar dan liggen hier overal draden over mijn bureau. Dit was de beste oplossingquote:
We horen d'r tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De kabel is is meer dan lang genoeg, maar dan liggen hier overal draden over mijn bureau. Dit was de beste oplossing
En dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Teveel moeite.. wat boeit het nou of ik d'r links of rechts hoor
stuk of 600 maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef utopie het volgende:
zijn er nog meer bazen nummers van dees?
op ons rapportquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef mc-Piel het volgende:
We hebben een 0![]()
We hebben een 4![]()
We hebben een 7
Ja maarja, zo noemt Pierenjan hem meestalquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef Spouwerranger het volgende:
General is niet generale in nederlands, dat weet je, hé?
Niks gezegd. Pierenjan is een harde baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maarja, zo noemt Pierenjan hem meestal
Eet je kameleon op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik heb honger..
Maar ik zit met een probleem..
Het eten is beneden, wat dus best ver is..
Hier op mijn kamer heb ik alleen eten voor m'n kameleon.
Wat zeggen jullie? Gewoon een Wasmotlarve of een Sprinkhaan
d'rin gooien?
eet een goudvis of blauwalgquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik heb honger..
d'rin gooien?
Eet een stuk van je bovenbeen af. Zit genoeg vetten in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik heb honger..
d'rin gooien?
Ik heb geen goudvis bij de handquote:
FC TWEEENTEEEEE DE BESTEEEE UTRECHT IS NIKS TEGEN ONS!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eet een stuk van je bovenbeen af. Zit genoeg vetten in.
Ja maar het is Beach. En ik danste hierop een keer, met iemand, en dat is gefilmd, en bohquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft verzoekjes niet in te willigen
Kermit opeten is geen optiequote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139481quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
FC TWEEENTEEEEE DE BESTEEEE UTRECHT IS NIKS TEGEN ONS!
En het staat op youtube, bohquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar het is Beach. En ik danste hierop een keer, met iemand, en dat is gefilmd, en boh
Z'n staart danquote:
Bek houwe kutduitser.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja verrassend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zie je mij boeie? Ik kijk geen voetbalquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139481
Vind jij dit normaal? Ik niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar het is Beach. En ik danste hierop een keer, met iemand, en dat is gefilmd, en boh
Ragboer zie deze!quote:
Ja. Ik las het op nu.nl. Sommige spelers van utrecht zijn onder handen genomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg voor de broer van Tommy Oar, hij ging voor het eerst bij een voetbalpot kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Ik las het op nu.nl. Sommige spelers van utrecht zijn onder handen genomen.
Inderdaad belachelijk, kkmoffen. Eerst steelt de scheidsrechter de wedstrijd, winnen die Duitsers, gaan ze daarna ook nog ff matten. Te triest voor woorden. Nol van Boekel hoeft echt niet meer naar Utreg te komen. FC Twentequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragboer zie deze!
Je weet ik maak garpjen broeder, maar dezen boy maakt geen grap!
Qualiteits post!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk, kkmoffen. Eerst steelt de scheidsrechter de wedstrijd, winnen die Duitsers, gaan ze daarna ook nog ff matten. Te triest voor woorden. Nol van Boekel hoeft echt niet meer naar Utreg te komen. FC Twente
Sneu zoiets. Laat maar weer zien hoe de supporters van Twente zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg voor de broer van Tommy Oar, hij ging voor het eerst bij een voetbalpot kijken
Ik hoop dat de supportershome van Twente voor de rest van het seizoen dicht gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk, kkmoffen. Eerst steelt de scheidsrechter de wedstrijd, winnen die Duitsers, gaan ze daarna ook nog ff matten. Te triest voor woorden. Nol van Boekel hoeft echt niet meer naar Utreg te komen. FC Twente
het imago is ook binnen een week verloederd van die twentefans, eerst dat spreekkorengeval en dit nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sneu zoiets. Laat maar weer zien hoe de supporters van Twente zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef mc-Piel het volgende:
Waarom hoor ik Ben Saunders![]()
![]()
![]()
Sharr wat doe je me aan?
Ik dacht dat je me aardig vond![]()
oeh jummiequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb bloedsinaasappels, ik ben blij![]()
Utreg heeft het met een man minder en een partijdige scheids anders lang uitgehouden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blije
FC Twente speelt ook op een hoger niveau. Het is alleen maar realistisch dat ze gewonnen hebben
Lekkeerrr! Met een beetje suikerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb bloedsinaasappels, ik ben blij![]()
dit is uitgezonderdquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Beach het volgende:
Het mocht toch niet meer over voetbal gaan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Bepaalde mensen hebben sharr's MSN? Waarom ik niet?
Ik heb het met je leiding besproken, maar die vonden het geen goed ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Die wedstrijd van afgelopen weekend inderdaad. Dat die coach van FC twente met zijn gescheldt het veld wordt afgestuurd. Ik had al een teringhekel gekregen van Twente, maar dan ook nog matten na een GEWONNEN wedstrijd. Dat soort mensen verdienen het gewoon om kanker te krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het imago is ook binnen een week verloederd van die twentefans, eerst dat spreekkorengeval en dit nu
Oh wacht, die heb ik wel! Laatmaar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Dan zou ze toch nog gewoon moeten kunnen praten?quote:
dit, Ik hoop dat die mensen een stadionverbod krijgen en twente 25k boetequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die wedstrijd van afgelopen weekend inderdaad. Dat die coach van FC twente met zijn gescheldt het veld wordt afgestuurd. Ik had al een teringhekel gekregen van Twente, maar dan ook nog matten na een GEWONNEN wedstrijd. Dat soort mensen verdienen het gewoon om kanker te krijgen
dit zei ik gisteren alquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef utopie het volgende:
ze heeft een beetje de stem van lady gaga. wat vinden jullie?
Absoluut NIETquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef utopie het volgende:
Koelkast is het met je eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef utopie het volgende:
Nee.. ze heeft de stem van Stefani Germanotta toen ze er nog normaal uit zag!quote:
oh niet gehoord. maar echt heh. als ik niet wist dat het adele is dan ging ik zeker voor lady gagaquote:
Sharr heeft een klein mondje!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
Ik heb weer werk.
En ik luister ook weer eens een keertje.
Dus hoi.
ik was luiquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
don't edit my quotes, ik zei duidelijk "ik vind" en niet "is"
kreun mijn naamquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik moet zeggen tussen de nummers door
Gewoon een beetje slap lullenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
wacht evenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
vertel een mopquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
Ik heb dat bij Anastaciaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snerpend, doet pijn aan mijn innerlijk. Ze moet maar niet meer zingen als ik luister.
een mopquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
Ik moet mijn eigen tietenparade gaan houden van Pizza!
Ik luister bijzonder weinig top 40, dus ik weet het zo even niet. Met I'm outta love ofzo heb ik dat iig niet.quote:
Zullen wij dat samen doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
Ik moet mijn eigen tietenparade gaan houden van Pizza!
En LovelyLady heeft een piemelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen wij dat samen doen
PIEMOLS PIEMOLS
De parade met piemolsquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PIEMOLS PIEMOLS
Ja maar niet iedereen heeft piemolsquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PIEMOLS PIEMOLS
De piemolparade
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PIEMOLS PIEMOLS
De piemolparade
EN WAT VOOR PIEMOL?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIs goed!
pi pipip ipipipipi pipi PIEMELS
Omdat het een en al leegte is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom heet dit nummer motorcycle emptiness?
Z'n motor!quote:
Leuk man. nu weer opgeflikkerd. Heb je al gemeld bij yvonne, samen met je vriendjes Rectum en HSGquote:
Eh... vaag. Dus dit nummer gaat erover dat ie een leeg gevoel krijgt alstie motor rijdt? Zoiets?quote:
Hij doet het nietquote:
Nee, zijn motor is leeg, hij moet tanken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh... vaag. Dus dit nummer gaat erover dat ie een leeg gevoel krijgt alstie motor rijdt? Zoiets?
Of zijn motor zit zonder benzine dus moet ie lopen maar hij moet nog een heel end om bij z'n liefje te komen! Waarschijnlijk komt ie zelfs te laat en dumpt ze hem, met als gevolg dat hij helemaal eenzaam is, met enkel nog een motorfiets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh... vaag. Dus dit nummer gaat erover dat ie een leeg gevoel krijgt alstie motor rijdt? Zoiets?
Lekker origineelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, zijn motor is leeg, hij moet tanken.
Praat je moeder altijd met Caps?quote:
En nog steeds zonder benzinequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of zijn motor zit zonder benzine dus moet ie lopen maar hij moet nog een heel end om bij z'n liefje te komen! Waarschijnlijk komt ie zelfs te laat en dumpt ze hem, met als gevolg dat hij helemaal eenzaam is, met enkel nog een motorfiets.
Wat er dan gebeurt mag je zelf invullen...
True!quote:
The king's speech was niet echt geweldig hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef mash_ het volgende:
Nog 1 film dan alle films van de oscars gezien
Van alle jaren? Of alleen van 2011quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef mash_ het volgende:
Nog 1 film dan alle films van de oscars gezien
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of zijn motor zit zonder benzine dus moet ie lopen maar hij moet nog een heel end om bij z'n liefje te komen! Waarschijnlijk komt ie zelfs te laat en dumpt ze hem, met als gevolg dat hij helemaal eenzaam is, met enkel nog een motorfiets.
Wat er dan gebeurt mag je zelf invullen...
Dat bedoelde ze ermee. Nog steeds vaag dusquote:The lyrics have been interpreted by the band as an attack on the hollowness of the consumer lifestyle offered by capitalism, describing how society expects young people to conform.
Mwa. Het is zeker een goede film. Goed verhaal etc. Alleen niet echt heel leuk om te kijken. Ik vind the fighter de beste eigenlijk. En de genen die me het meest vermaakt heeft toch wel inception.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
The king's speech was niet echt geweldig he
Best Motion Picture of the Yearquote:
Ja inderdaad, wel een goede film. Inception vond ik het beste denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa. Het is zeker een goede film. Goed verhaal etc. Alleen niet echt heel leuk om te kijken. Ik vind the fighter de beste eigenlijk. En de genen die me het meest vermaakt heeft toch wel inception.
Al is toy story 3 ook welquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wel een goede film. Inception vond ik het beste denk ik
Die vond ik echt heeeeeeeeel saaiquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Black Swan was ook niet heel cool, wel geyl soms
ik ben geen van beiden en vond hem interessantquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja kut film. Volgens mij moet je echt een vrouw zijn om die film leuk te vinden, of een homo.
Dat zou het zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben geen van beiden en vond hem interessant
jij snapt gewoon niet wat psychologische thriller inhoudt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Weer een van Ennio Morricone gejatte intro!
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Weer een van Ennio Morricone gejatte intro!
haten op balletquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zou het zijn.
Het verhaal boeid me gewoon totaal niet. Ballet
Je hebt het met me te doen omdat ik ballet totaal niet boeiend vind om naar te kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
haten op balleteen van de puurste kunstvormen
ik heb met je te doen
preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je hebt het met me te doen omdat ik ballet totaal niet boeiend vind om naar te kijken?
Zegt ie steeds: ''Dit is niet mijn klas vriend!''quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een haatleraar op school hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |