Prima lijkt me iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We moeten nog zien. Zelfs als het sollicitatiegesprek goed gaat, moet ik nog een maand proef draaien. Dus we moeten nog zien. Maar relaxd toch? Beetje schilderijen ophangen, rondrijden en alles
Sars.. weer verkeerde accountquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Clouseau? GOH!
UTRECHTVOORDEECKTEBAZENG!!!! HEEEEEEUJ VIEZEEEESCHEIDSGISTERENALLESVIEZENZEMMELHIJHEEFTONSGEWOONANAALVERNEDERTVIEZEDUITSER!
Wat loop je nou allemaal te doen, vieze kutindo. Ga terug naar je eigen land.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Clouseau? GOH!
UTRECHTVOORDEECKTEBAZENG!!!! HEEEEEEUJ VIEZEEEESCHEIDSGISTERENALLESVIEZENZEMMELHIJHEEFTONSGEWOONANAALVERNEDERTVIEZEDUITSER!
Typisch HSG weer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef utopie het volgende:
waarom moet je nou weer breezer doen in de TT? er word gevraagd om een nummertje hoger te doen en een passende TT. nerdff TR
Doe is normaal tegen mequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal te doen, vieze kutindo. Ga terug naar je eigen land.
Maak je liever druk om je belabberde taalgebruik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef utopie het volgende:
waarom moet je nou weer breezer doen in de TT? er word gevraagd om een nummertje hoger te doen en een passende TT. nerdff TR
Ik stuur Geert op je af.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen me..
't is zeker omdat ik indo ben ofnoh?
Ga kloten in klbquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maak je liever druk om je belabberde taalgebruik.
Hou je gewoon aan de regels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
verkeerd voorzetselquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef utopie het volgende:
myra komt er al aan. HSG moet lekker wegblijven hier
snel volspammen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Ah fijn, dan mag ik zo met deze TT gaan draaien
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moet jij nog zeggen. Met je achterlijke fipo's en slowchat.
ga iets anders doen dan tt's van leuke reeksen verneukenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moet jij nog zeggen. Met je achterlijke fipo's en slowchat.
No offense.. maar je bent tenslotte wel een amateur DJquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Ah fijn, dan mag ik zo met deze TT gaan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachten
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik verziek de boel tenminste niet door de TT te verkrachten
Eigenlijk zal het me een rotzorg aan me reet roesten wat je doet, zolang je niet loopt te ziekenquote:
zeg dan of de tt sarcastisch is lulquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.. Zwakzinnige.
Radio aids noemen omdat jaloeziequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
![]()
HSG-BOMBERMAN die AIDS Radio-topics kaapt.
Ben je nu echt zo achterlijk of doe je gewoon zo achterlijk? De regel is een nummertje omhoog te doen en een passende TT.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ja want dankzij een sarcastische TT verziek je meteen alles.. Zwakzinnige.
Kloon van HSGquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
![]()
HSG-BOMBERMAN die AIDS Radio-topics kaapt.
Dat komt door je webhawkende geluidskaart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
VDJ
Ik kan niet eens luisteren naar VLC en tegelijk VDJ openen.
Hemmoëndequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door je webhawkende geluidskaart.
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
VDJ
Ik kan niet eens luisteren naar VLC en tegelijk VDJ openen.
Niet te doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgen
Hier lukt dat welquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens proberen als je VDJ open hebt staan om ergens anders geluid uit te krijgen
Tja, misschien ligt dat aan mij, maar ik krijg mijn mic ook niet aan de gang in VDJ.quote:
Nee ik ben Sharr door je linkerspiekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
hoor alleen geluid aan links... ligt dat aan mij?
Ik alleen rechtsquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
hoor alleen geluid aan links... ligt dat aan mij?
quote:
Haha echt? Even spiekers omdraaien danquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan staat er bij jou iets verkeerd om
Lekker dit manquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
wat een kutmuziek dezen![]()
weer een klassieker verkracht door alie beej, de kutmarokkaan
Waarom niet door beidequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik ben Sharr door je linkerspieker
Ali B moet met zijn smerige marokkaanse kutpootjes van onze Hollandse en Duitse kutplaten afblijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |