Ohja, dat geloof ik welquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daarom was het interviewen van die franse moordenaar wel boeiend. Hij vertelde overigens ook dat een aantal moordenaars over de hele wereld onderling contact heeft en ervaringen uitwisselt, vrij scary. Hij schreef bijvoorbeeld met de japanse moordenaar van de Nederlandse studente Renee Hartevelt, een kannibaal.
Er zijn betere manieren voor de "perfecte" moord. Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt, want dan is de kans op veroordeling al een heel stuk kleiner/lastiger, zelfs al vinden ze je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mij lijkt de beste manier om iemand te vermoorden een willekeurige voorbijganger een eind van je woonplaats doodschieten (dan hoef je niet te dichtbij te komen) en t wapen weg maken. Zoiets.
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo iemand in je contactenlijst is nooit weg.
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mij lijkt de beste manier om iemand te vermoorden een willekeurige voorbijganger een eind van je woonplaats doodschieten (dan hoef je niet te dichtbij te komen) en t wapen weg maken. Zoiets.
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.
Badje met mierenzuur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt
wel begrijpelijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daarom was het interviewen van die franse moordenaar wel boeiend. Hij vertelde overigens ook dat een aantal moordenaars over de hele wereld onderling contact heeft en ervaringen uitwisselt, vrij scary. Hij schreef bijvoorbeeld met de japanse moordenaar van de Nederlandse studente Renee Hartevelt, een kannibaal.
Precies, iemand van 100km van je eigen woonplaats nog weer eens 100km verplaatsen. Daar op een afgelegen plek ombrengen. En dan het lijk laten verdwijnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren voor de "perfecte" moord. Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt, want dan is de kans op veroordeling al een heel stuk kleiner/lastiger, zelfs al vinden ze je.
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.quote:
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Denk dat het komt omdat vrouwen berekenender zijn. Hoeveel vrouwelijke seriemoordenaars zijn er nou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?
Die Duitser bedoel je? Dat die eerst zijn eigen penis met die dude ging opeten en dat hij zich daarna liet ombrengen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wel begrijpelijk..
Ik heb ook ooit een verhaal gelezen van een meisje dat slachtoffer wilde worden van een lustmoord, zij was daar heel stellig in, dat ze dat wilde, heel raar.
Net als die man doe opgegeten wilde worden...
Het deel vrouwen is heel laag meende ik, zo laag zelfs dat er weinig over bekend is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Denk dat het komt omdat vrouwen berekenender zijn. Hoeveel vrouwelijke seriemoordenaars zijn er nou?
Vrouwen zullen dus eerder een enkele keer moorden en dan goed hun kansen afwegen, en dat gaat nou eenmaal beter als je op grote afstand blijft.
Niet als ze seriemoordenaars uit puur moordlust zijn, zoals Aileen Wuornos (Monster). Er zijn alleen bijna geen vrouwen die solo seriemoordenaar worden om die reden. Vrouwen die moorden doen dat vaker voor gewin en gebruiken vaak gif.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?
Dan blijf je toch met het skelet zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.
dat klopt en dat is ook logisch. Alleen als je de perfecte moord wil plegen, dus niet vanuit gevoel ofzo, is het slimmer om niet dichtbij je slachtoffer te komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet als ze seriemoordenaars uit puur moordlust zijn, zoals Aileen Wuornos (Monster). Er zijn alleen bijna geen vrouwen die solo seriemoordenaar worden om die reden. Vrouwen die moorden doen dat vaker voor gewin en gebruiken vaak gif.
Varkens eten de botten ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan blijf je toch met het skelet zitten?
Nope, varkens eten t bot ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan blijf je toch met het skelet zitten?
Komt bueno.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef rival het volgende:
en vanavond die Waalwijkers ff een poepie laten ruiken
Dichtbij komen is niet erg, zolang je vooraf/achteraf/tijdens er maar voor zorgt dat je sporen uitwisbaar zijn en dat ook doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat klopt en dat is ook logisch. Alleen als je de perfecte moord wil plegen, dus niet vanuit gevoel ofzo, is het slimmer om niet dichtbij je slachtoffer te komen.
@petra: hoe sneller je weg bent bij t lijk, hoe beter ook, er valt voor allebei wel iets te zeggen.
Er zijn er wel die dat doen, maar heel weinig. Alleen als ze er dus echt van genieten. Aileen Wuornos, Mira Hindley, Carla Homolka en dan deden die laatste twee het samen met hun vriendje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, dat was hetIk wist iig dat ze niet zelf fysiek de moord pleegden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |