quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.
Nog een reden om niet bij jou in de buurt te komen.quote:
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dichtbij komen is niet erg, zolang je vooraf/achteraf/tijdens er maar voor zorgt dat je sporen uitwisbaar zijn en dat ook doet.
Kijken wat Boerrigter kan brengen. Maarja, beker kan me gestolen worden. VCL en EL tot een goed einde brengen is belangrijker.quote:
Valt mee, ontvoeren en t moorden doe je op een rustige plek, dan zorgen dat je zorgvuldig genoeg bent om minimale sporen achter te laten. Dumpen doe je ook op een plek waar het lijk niet gevonden wordt maar wel snel verwekt (vuilverbranding is ook een prima optie).quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar goed, in die theorie zit je dus nog minimaal uren met een lijk, meer kans om betrapt te worden.
Nog?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een reden om niet bij jou in de buurt te komen.
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijn
Het is weliswaar een serie, maar Dexter pakt het goed aan, al klopt het daar ook niet helemaal. Maar hij zorgt er al voor dat er bijna geen bloed vrij komt bij het moorden. Scheelt weerd in de sporen. Vooral omdat bloed en bleek (het enige dat bloed sporen uitwist) heel herkenbaar zijn. en lang blijven zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijn
Het is maar goed dat mn pa uitgever is, moet er bijna een boek over makenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mn pa uitgever is, moet er bijna een boek over maken
Mr. Hard-to-get2quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou haar niet kwaad maken Peuquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel met je telefoon aan en andere apparatuur die sporen achter laat. Toch zijn er gnoeg manieren om onzichtbaar te bewegen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.
Ik heb Indo en Yugo vriendjesquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, dat jij nu kribbig bent omdat je geen scharrel kunt vinden om overheen te gaan, hoef je dat nog niet op mij af te reageren.
een eind hoeft niet 100 km te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.
Waarom zegt iedereen dat ik hard to get speel?quote:
Omdat het algemeen bekend is dat je vindt dat MissB een hoge aaibaarheidsfactor heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat ik hard to get speel?
Laten we t proberenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
een eind hoeft niet 100 km te zijn.
Bovendien kunnen ze mij niet aan iemand linken dan. Ik denk dat de kans behoorlijk groot is dat ze er nooit achterkomen dat ik daar was. Waarom zouden ze nl naar mij gaan zoeken zonder sporen?
Ik heb geen strafblad, ken die persoon niet, er is geen dna ofzo gevonden..
Ik roep ook maar wat hoor, nooit geprobeerd, maar t lijkt me nog steeds t beste.
quote:
Iets wat je aait, neuk je nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat het algemeen bekend is dat je vindt dat MissB een hoge aaibaarheidsfactor heeft
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
Nu ben je Mr. Literallyquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat je aait, neuk je nietAnders zou ik toch rare gedachten krijgen bij mn kat en neefjes/nichtjes
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we t proberenrijden we naar midden Dld ofso en proberen we daar iemand te laten verdwijnen
quote:
Moeten we niet samen reizen, als de een de lul is, is de ander dat ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordt
Alleen ligt dat ook nog aan de persoon die je vermoordt, iemand die niet gemist zal worden of een geliefde huosmoeder die in de schoolraad zit en vrijwilligerswerk doet ofzo. Op mijn manier zie je dat niet.
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapensquote:
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapens
flauwe middag + Photoshopquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Mjah, ik zeg maar niks verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.
Ik sla nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
ook eigenlijk zelden behoefte aan gehad...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
Nee dat is niet meer nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sla nietNooit gedaan, zal nooit gebeuren
Oh nee, niets naar jou toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |