quote:Een seriemoordenaar is een moordenaar die minstens drie slachtoffers op verschillende tijdstippen doodt, met een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden. Een seriemoordenaar onderscheidt zich hierin van de massamoordenaar (die vooral veel mensen ombrengt, maar niet noodzakelijk op verschillende tijdstippen of locaties) en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden).
We zouden het niet over kinderen hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:
jullie hebben het nu over racisme, en moordenaars... maar er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor..
carnavalquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:
jullie hebben het nu over racisme, en moordenaars... maar er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor..
Ik heb zondag een date gepland maar zou eigenlijk al vanaf zaterdag in het zuiden zitten vanwege carnaval
Je eerste mening waar ik het mee eens benquote:
een racistische seriemoordenaar die het op kinderen heeft voorzien dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zouden het niet over kinderen hebben.
En daarom doe ik geen TT'squote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen, waarom zijn we moordlustig?
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Draak van een TT, maar goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seriemoordenaar
jippiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je eerste mening waar ik het mee eens ben.
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...
Hoe noem je zo'n gek die z'n AK-47 leegschiet op het schoolplein eigenlijk?
dat is dan weer wel leuk. Heb wel ooit carnaval meegemaakt, vond het heeeel erg nep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh jeetje, mensen die plezier hebben... ja bah zeg
Blijkbaar lees je zelf niet goed. Eén schoolplein != verschillende locaties.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?
en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden)
1 schoolplein is dezelfde plek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?
en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden)
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk. Heb wel ooit carnaval meegemaakt, vond het heeeel erg nep.
Van de week zag ik een perfecte quote op een nieuwssite: Eindelijk weer een weekendje het masker af.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh jeetje, mensen die plezier hebben... ja bah zeg
Nou, dat dus. Maar tekno is nogal een commaneukertquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Volgens mij valt dat wel gewoon onder spree hoor
en met mensen die normaal nooit gaan en zich geen houding weten te geven omdat ze zich niet lam kunnen zuipen want de kinderen zijn erbij...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......
En een excuus om je helemaal lam te zuipenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......
Echte mannen hebben daar geen excuus voor nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
En een excuus om je helemaal lam te zuipen
Nou dan ben jij deze maand dus mooi ontmandquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte mannen hebben daar geen excuus voor nodig
Dat we er geen excuus voor nodig hebben om te doen, betekend niet dat we het ook perse moeten doen lieverd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou dan ben jij deze maand dus mooi ontmand
Je Sloveense komafquote:
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotischquote:
Klinkt oplossingsgerichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotisch
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotisch
Spot on lijkt me dusquote:
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...
Hoe noem je zo'n gek die z'n AK-47 leegschiet op het schoolplein eigenlijk?
idd en als hij naar t volgende lokaal gaat, dan is die en spree-killerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de week zag ik een perfecte quote op een nieuwssite: Eindelijk weer een weekendje het masker af.
Dat zegt het helemaal. Een grote groep mensen die blijkbaar alleen hun zelf kunnen zijn met carnaval terwijl ze in een duf pakje zich laveloos zuipen en allerlei dingen doen die ze buiten het carnaval om nooit zouden doen.
Wat een plezier.
Een Spree-Mass Murdererquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd en als hij naar t volgende lokaal gaat, dan is die en spree-killer
Dus Hitler is geen massamoordenaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
CL, veel van mijn boeken zitten nog in dozen, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden voor je. Ik kan je iig de boeken van robert ressler aanraden.
Ik heb ook een dvd boxje over seriemoordenaars door de jaren heen, die mag je ook hebben.
Dat waren toch ook heel geen mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus Hitler is geen massamoordenaar
Het merendeel doet met carnaval dingen die ze normaal niet doen. Dat is het punt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iedereen daar is hetzelfde... allemaal mensne die normaal stil in een hoekje zitten maar nu met een masker op wel durven....
Ik ga overal heen, bevrijdingsfestivals, oudjaarsfeesten, houseparty's, kroegen, discotheken.. en nu carnaval!
gewoon om feest te vieren
oh wacht, dat bestaat natuurlijk niet
De hele wereld is ook één plekquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus Hitler is geen massamoordenaar
Inderdaad, en vaak heel intelligent, daarom lukt het ze vaak ook zo goed en lang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
Ik vind massa en spreekillers stukken minder interessant overigens. Die zijn bijna altijd gedesorganiseerd terwijl serial killers ook georganiseerd kunnen zijn.
Er zat vorig jaar zo'n fijne bijlage bij zo'n Engelse sensatiekrant (quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
Ik vind massa en spreekillers stukken minder interessant overigens. Die zijn bijna altijd gedesorganiseerd terwijl serial killers ook georganiseerd kunnen zijn.
quote:
In elke bevolkingsgroep heb je uitzonderingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wij zijn helemaal niet moordlustig
Die zullen er vast zijn... zo heb je ook op hippe feesten mensen die nooit uitgaa maar graag eens gezien willen worden... zo heb je overal Verschillende mensen rondlopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en met mensen die normaal nooit gaan en zich geen houding weten te geven omdat ze zich niet lam kunnen zuipen want de kinderen zijn erbij...
Je doet het gewoon?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wij zijn helemaal niet moordlustig
Indeed. Seriemoordenaars doen het "rustig" en "rationeel", terwijl zo'n knaap op het schoolplein het in the heat of the moment doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In elke bevolkingsgroep heb je uitzonderingen
quote:
en daar moet misbruik van gemaakt wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het merendeel doet met carnaval dingen die ze normaal niet doen. Dat is het punt.
A shot in the heart van Micheal Gilmore is ook wel interessant, net als Killing for company. Ik heb al die boeken ooit gevonden bij de Slegte, da's een van de weinige boekwinkels met een fijne true crime afdeling.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat vorig jaar zo'n fijne bijlage bij zo'n Engelse sensatiekrant () over Britse seriemoordenaars. Met allemaal tekeningetjes van een huis wie waar begraven lag enzo. Britse kranten
Was een rete-interessante bijlage, maar de mensen in de bus keken me wel heel raar aan.
Bij serie moordenaars is het ook dwangmatig, terwijl het bij zo'n (jongen, want dat is t bijna altijd) een schreeuw van aandacht is. Net als veel zelfmoorden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Seriemoordenaars doen het "rustig" en "rationeel", terwijl zo'n knaap op het schoolplein het in the heat of the moment doet.
Bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
A shot in the heart van Micheal Gilmore is ook wel interessant, net als Killing for company. Ik heb al die boeken ooit gevonden bij de Slegte, da's een van de weinige boekwinkels met een fijne true crime afdeling.
Ik heb ooit van een Franse moordenaar die ik interviewde een boek gekregen geschreven door Gerald Schaeffer waarin zijn moorden beschreven werden in de derde persoon, maar dat boek ging zelfs mij te ver. Dat was echt een inkijkje in een ziek brein en eentje die erger was dan de fictieve Patrick Bateman uit American Psycho.
Stiekem wel een goeiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben ook boos trouwens, niet helemaal moordlustig, maar wel boos.
Mijn 'ex' heeft mijn nummer ergens opgehangen met dat ik een kamer te huur heb voor belachelijk weinig geld, dus ik word steeds gebeld.
Misschien dat ik er later wel om kan lachen.
Is ook niet helemaal waar hoor, daar zijn ook weer allerlei variaties in. Richard Chase bijvoorbeeld liep gewoon willekeurige huizen binnen en vermoorde de mensen binnen op beestachtige wijze, omdat ie dacht dat zijn bloed zou verpulveren als ie geen vesr bloed dronk. Ook niet heel rustig en rationeel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Seriemoordenaars doen het "rustig" en "rationeel", terwijl zo'n knaap op het schoolplein het in the heat of the moment doet.
Mijn portie > fikkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
en daar moet misbruik van gemaakt worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet ook niet of hij het echt uit kwaadheid heeft gedaan of gewoon om me terug te pakken ofzo. Hij is verder niet vervelend of raar geweest ofzo.quote:
Ja, daarom was het interviewen van die franse moordenaar wel boeiend. Hij vertelde overigens ook dat een aantal moordenaars over de hele wereld onderling contact heeft en ervaringen uitwisselt, vrij scary. Hij schreef bijvoorbeeld met de japanse moordenaar van de Nederlandse studente Renee Hartevelt, een kannibaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind vaak de achterliggende gedachte/gevoel bij moorden wel interessant.
Jij zoekt nog aannemers?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet het alleen voor jezelf persoonlijk of ben je ook in te huren?
T had een stuk erger gekund. Al vind ik t wel kinderachtig, ergens is dit wel een beetje humor. Zolang t niet op internet is oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik weet ook niet of hij het echt uit kwaadheid heeft gedaan of gewoon om me terug te pakken ofzo. Hij is verder niet vervelend of raar geweest ofzo.
Ik weet dus alleen niet waar die dingen hangen, 1 jongen had t weggehaald bij de supermarkt omdat hij de eerste/enige wilde zijn, dus die hangt er niet meer, maar verdeel weet ik t niet, was het eerst vergeten te vragen.
(hij was de 4e die belde, beetje dom van me, is vanaf gisteren)
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet het alleen voor jezelf persoonlijk of ben je ook in te huren?
Ohja, dat geloof ik welquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daarom was het interviewen van die franse moordenaar wel boeiend. Hij vertelde overigens ook dat een aantal moordenaars over de hele wereld onderling contact heeft en ervaringen uitwisselt, vrij scary. Hij schreef bijvoorbeeld met de japanse moordenaar van de Nederlandse studente Renee Hartevelt, een kannibaal.
Er zijn betere manieren voor de "perfecte" moord. Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt, want dan is de kans op veroordeling al een heel stuk kleiner/lastiger, zelfs al vinden ze je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mij lijkt de beste manier om iemand te vermoorden een willekeurige voorbijganger een eind van je woonplaats doodschieten (dan hoef je niet te dichtbij te komen) en t wapen weg maken. Zoiets.
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo iemand in je contactenlijst is nooit weg.
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mij lijkt de beste manier om iemand te vermoorden een willekeurige voorbijganger een eind van je woonplaats doodschieten (dan hoef je niet te dichtbij te komen) en t wapen weg maken. Zoiets.
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.
Badje met mierenzuur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt
wel begrijpelijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daarom was het interviewen van die franse moordenaar wel boeiend. Hij vertelde overigens ook dat een aantal moordenaars over de hele wereld onderling contact heeft en ervaringen uitwisselt, vrij scary. Hij schreef bijvoorbeeld met de japanse moordenaar van de Nederlandse studente Renee Hartevelt, een kannibaal.
Precies, iemand van 100km van je eigen woonplaats nog weer eens 100km verplaatsen. Daar op een afgelegen plek ombrengen. En dan het lijk laten verdwijnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren voor de "perfecte" moord. Je moet sowieso zorgen dat het lijk nooit gevonden wordt, want dan is de kans op veroordeling al een heel stuk kleiner/lastiger, zelfs al vinden ze je.
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.quote:
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Denk dat het komt omdat vrouwen berekenender zijn. Hoeveel vrouwelijke seriemoordenaars zijn er nou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?
Die Duitser bedoel je? Dat die eerst zijn eigen penis met die dude ging opeten en dat hij zich daarna liet ombrengen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wel begrijpelijk..
Ik heb ook ooit een verhaal gelezen van een meisje dat slachtoffer wilde worden van een lustmoord, zij was daar heel stellig in, dat ze dat wilde, heel raar.
Net als die man doe opgegeten wilde worden...
Het deel vrouwen is heel laag meende ik, zo laag zelfs dat er weinig over bekend is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Denk dat het komt omdat vrouwen berekenender zijn. Hoeveel vrouwelijke seriemoordenaars zijn er nou?
Vrouwen zullen dus eerder een enkele keer moorden en dan goed hun kansen afwegen, en dat gaat nou eenmaal beter als je op grote afstand blijft.
Niet als ze seriemoordenaars uit puur moordlust zijn, zoals Aileen Wuornos (Monster). Er zijn alleen bijna geen vrouwen die solo seriemoordenaar worden om die reden. Vrouwen die moorden doen dat vaker voor gewin en gebruiken vaak gif.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn toch juist de vrouwelijke die liever op afstand blijven?
Dan blijf je toch met het skelet zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.
dat klopt en dat is ook logisch. Alleen als je de perfecte moord wil plegen, dus niet vanuit gevoel ofzo, is het slimmer om niet dichtbij je slachtoffer te komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat is vaak niet wat moordenaars fijnvinden, die gebruiken vaak wurging of messen omdat je dan juist veel dichter bij je slachtoffer bent.
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet als ze seriemoordenaars uit puur moordlust zijn, zoals Aileen Wuornos (Monster). Er zijn alleen bijna geen vrouwen die solo seriemoordenaar worden om die reden. Vrouwen die moorden doen dat vaker voor gewin en gebruiken vaak gif.
Varkens eten de botten ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan blijf je toch met het skelet zitten?
Nope, varkens eten t bot ook op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan blijf je toch met het skelet zitten?
Komt bueno.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef rival het volgende:
en vanavond die Waalwijkers ff een poepie laten ruiken
Dichtbij komen is niet erg, zolang je vooraf/achteraf/tijdens er maar voor zorgt dat je sporen uitwisbaar zijn en dat ook doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat klopt en dat is ook logisch. Alleen als je de perfecte moord wil plegen, dus niet vanuit gevoel ofzo, is het slimmer om niet dichtbij je slachtoffer te komen.
@petra: hoe sneller je weg bent bij t lijk, hoe beter ook, er valt voor allebei wel iets te zeggen.
Er zijn er wel die dat doen, maar heel weinig. Alleen als ze er dus echt van genieten. Aileen Wuornos, Mira Hindley, Carla Homolka en dan deden die laatste twee het samen met hun vriendje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, dat was hetIk wist iig dat ze niet zelf fysiek de moord pleegden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lichaam kaal scheren en aan varkens voeren. Haren verbranden.
Nog een reden om niet bij jou in de buurt te komen.quote:
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dichtbij komen is niet erg, zolang je vooraf/achteraf/tijdens er maar voor zorgt dat je sporen uitwisbaar zijn en dat ook doet.
Kijken wat Boerrigter kan brengen. Maarja, beker kan me gestolen worden. VCL en EL tot een goed einde brengen is belangrijker.quote:
Valt mee, ontvoeren en t moorden doe je op een rustige plek, dan zorgen dat je zorgvuldig genoeg bent om minimale sporen achter te laten. Dumpen doe je ook op een plek waar het lijk niet gevonden wordt maar wel snel verwekt (vuilverbranding is ook een prima optie).quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar goed, in die theorie zit je dus nog minimaal uren met een lijk, meer kans om betrapt te worden.
Nog?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een reden om niet bij jou in de buurt te komen.
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijn
Het is weliswaar een serie, maar Dexter pakt het goed aan, al klopt het daar ook niet helemaal. Maar hij zorgt er al voor dat er bijna geen bloed vrij komt bij het moorden. Scheelt weerd in de sporen. Vooral omdat bloed en bleek (het enige dat bloed sporen uitwist) heel herkenbaar zijn. en lang blijven zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan beter voorkomen dan genezen lijkt me. Je kan nl altijd iets van sporen vergeten te wissen. Zorgen dat er al geen sporen zijn
Het is maar goed dat mn pa uitgever is, moet er bijna een boek over makenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mn pa uitgever is, moet er bijna een boek over maken
Mr. Hard-to-get2quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou haar niet kwaad maken Peuquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel met je telefoon aan en andere apparatuur die sporen achter laat. Toch zijn er gnoeg manieren om onzichtbaar te bewegen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.
Ik heb Indo en Yugo vriendjesquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, dat jij nu kribbig bent omdat je geen scharrel kunt vinden om overheen te gaan, hoef je dat nog niet op mij af te reageren.
een eind hoeft niet 100 km te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij al 100 km wil afleggen om iemand van afstand te vermoorden, dan is jouw reis ook al een behoorlijk spoor wat moeilijk uit te wissen is.
Waarom zegt iedereen dat ik hard to get speel?quote:
Omdat het algemeen bekend is dat je vindt dat MissB een hoge aaibaarheidsfactor heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat ik hard to get speel?
Laten we t proberenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
een eind hoeft niet 100 km te zijn.
Bovendien kunnen ze mij niet aan iemand linken dan. Ik denk dat de kans behoorlijk groot is dat ze er nooit achterkomen dat ik daar was. Waarom zouden ze nl naar mij gaan zoeken zonder sporen?
Ik heb geen strafblad, ken die persoon niet, er is geen dna ofzo gevonden..
Ik roep ook maar wat hoor, nooit geprobeerd, maar t lijkt me nog steeds t beste.
quote:
Iets wat je aait, neuk je nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat het algemeen bekend is dat je vindt dat MissB een hoge aaibaarheidsfactor heeft
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
Nu ben je Mr. Literallyquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat je aait, neuk je nietAnders zou ik toch rare gedachten krijgen bij mn kat en neefjes/nichtjes
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we t proberenrijden we naar midden Dld ofso en proberen we daar iemand te laten verdwijnen
quote:
Moeten we niet samen reizen, als de een de lul is, is de ander dat ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordt
Alleen ligt dat ook nog aan de persoon die je vermoordt, iemand die niet gemist zal worden of een geliefde huosmoeder die in de schoolraad zit en vrijwilligerswerk doet ofzo. Op mijn manier zie je dat niet.
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapensquote:
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapens
flauwe middag + Photoshopquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Mjah, ik zeg maar niks verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.
Ik sla nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
ook eigenlijk zelden behoefte aan gehad...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
Nee dat is niet meer nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sla nietNooit gedaan, zal nooit gebeuren
Oh nee, niets naar jou toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.
alleen kun je dat van zoiets niet zijn. Maar goed, jij wel dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jawel, sommige dingen ben je gewoon 100% zeker van
Ik hou het al 32 jaar vol. Ik ben zeker. Ik ben niet geweldadig. Ik hoef het niet eens te onderdrukken. Maar goed, jij kent mij beter dan ik mijzelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
alleen kun je dat van zoiets niet zijn. Maar goed, jij wel dus...
Dat is voor Kopenhagen niet slecht!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik zit te neuzen naar een wekendje kopenhagen, valt me reuze mee qua prijs. Zaterdag vroeg weg, maandag laat terug is hotel en vlucht nog geen 200 euro pp
Het hoeft ook niet aan jou te liggen, maar je weet natuurlijk nooit in wat voor situatie je terecht komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou het al 32 jaar vol. Ik ben zeker. Ik ben niet geweldadig. Ik hoef het niet eens te onderdrukken. Maar goed, jij kent mij beter dan ik mijzelf
Oeh leuk zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
Ik zit te neuzen naar een wekendje kopenhagen, valt me reuze mee qua prijs. Zaterdag vroeg weg, maandag laat terug is hotel en vlucht nog geen 200 euro pp
ik ben ook niet gewelddadig, totaal niet, maar er zijn momenten dat anderen dat wel zijn. Ik heb me vaker laten slaan zonder iets terug te doen, maar ik zou wel kunnen slaan als ik bang was dat me echt iets ernstigs zou overkomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou het al 32 jaar vol. Ik ben zeker. Ik ben niet geweldadig. Ik hoef het niet eens te onderdrukken. Maar goed, jij kent mij beter dan ik mijzelf
Ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet aan jou te liggen, maar je weet natuurlijk nooit in wat voor situatie je terecht komt.
je komt thuis, iemand is je vriendin aan het verkrachten.... wat doe je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik
sla
andere
mensen
niet
Hoe moeilijk/makkelijk kan ik het zeggen?
Ik heb 2x in mijn leven een klap gehad. 1 opgelost door de beveiliging er bij te halen, 1 opgelost doordat die vriend helemaal niet zo hard wilde slaan. Alleen een worstelklap (zodat het hard klinkt, maar zacht is), oftewel een foutje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben ook niet gewelddadig, totaal niet, maar er zijn momenten dat anderen dat wel zijn. Ik heb me vaker laten slaan zonder iets terug te doen, maar ik zou wel kunnen slaan als ik bang was dat me echt iets ernstigs zou overkomen.
Als je voor je leven moet vechten staat slaan ineens in een ander licht, ook voor Jou.
Haal hem er van af, hou hem in bedwang terwijl ik wacht op de politie die mijn vriendin belt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
je komt thuis, iemand is je vriendin aan het verkrachten.... wat doe je?
Zo denk ik er ook over hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 2x in mijn leven een klap gehad. 1 opgelost door de beveiliging er bij te halen, 1 opgelost doordat die vriend helemaal niet zo hard wilde slaan. Alleen een worstelklap (zodat het hard klinkt, maar zacht is), oftewel een foutje.
Voor de rest kom ik 1) nauwelijks in geweldadige situatie's, 2) nog minder dat het mij betrekt, 3) nog minder waar ik me niet uit kan kletsen, 4) waar ik me niet uit kan rennen, 5) waar ik me niet, zonder geweld te gebruiken, kan verdedigen.
Ik ben een grote jongen, ik vecht niet.
Alsof hij je dat laat doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haal hem er van af, hou hem in bedwang terwijl ik wacht op de politie die mijn vriendin belt.
Tadaaa, geen klappen.
hij is sterker dan jij, je kan hem niet in bedwang houden.... wel zou je hem met een gerichte klap knock out kunnen slaan.. wat doe je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haal hem er van af, hou hem in bedwang terwijl ik wacht op de politie die mijn vriendin belt.
Tadaaa, geen klappen.
En jij denkt dat dat bij iedereen zo gemakkelijk gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tadaaa, geen klappen.
Als je pas belt op t moment dat je wat ziet, ben je te laat. Die 10 seconden die het duurt om iets te spreken en nog 5-10 om te zeggen waar je bent en wat er is, is niet de tijd die je dan hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht een keer dat er ingebroken werd in de garage en toen heb ik heel dapper zo'n stang om de rolluiken buiten in te draaien gepakt en ben ik heel voorzichtig, telefoon bij me, naar de garage gelopen om te kijken wat ik nou hoorde.
Was het m'n vader die vroeg thuis was
Ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
hij is sterker dan jij, je kan hem niet in bedwang houden.... wel zou je hem met een gerichte klap knock out kunnen slaan.. wat doe je?
Achteraf maar beter ook, anders was de politie voor niks gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je pas belt op t moment dat je wat ziet, ben je te laat. Die 10 seconden die het duurt om iets te spreken en nog 5-10 om te zeggen waar je bent en wat er is, is niet de tijd die je dan hebt
Ik weet niet hoe dat bij iedereen gaat, bij mij gaat het zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat bij iedereen zo gemakkelijk gaat
Maak het maar belachelijk. Ik ben tenminste niet de holbewoner die denkt dat geweld altijd een oplossing is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef rival het volgende:
Ik ben laatst ook geslagen, ik heb maar gewoon 112 gebeld
In zo'n geval snappen ze het wel, beter dat je in dit geval te vaak belt dan te weinig...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achteraf maar beter ook, anders was de politie voor niks gekomen.
wat zou je dan wel doen in dat geval?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik
sla
niet
Is iedereen hier dom EN doof (kan niet lezen in dit geval)???
ben ik eens serieus, krijg ik zo een reactie! true story is/was het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Ik ben tenminste niet de holbewoner die denkt dat geweld altijd een oplossing is.
ik heb vaker een klap gehad, nooit teruggeslagen. Ben ook nooit bang geweest voor mijn leven, ik was eerder verbaasd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 2x in mijn leven een klap gehad. 1 opgelost door de beveiliging er bij te halen, 1 opgelost doordat die vriend helemaal niet zo hard wilde slaan. Alleen een worstelklap (zodat het hard klinkt, maar zacht is), oftewel een foutje.
Voor de rest kom ik 1) nauwelijks in geweldadige situatie's, 2) nog minder dat het mij betrekt, 3) nog minder waar ik me niet uit kan kletsen, 4) waar ik me niet uit kan rennen, 5) waar ik me niet, zonder geweld te gebruiken, kan verdedigen.
Ik ben een grote jongen, ik vecht niet.
Ik kan iemand, die sterker is dan ik, ook prima uitschakelen zonder hem te slaan. Slaan is nooit de enige oplossing. (daarbij, iemand die sterker is dan ik, zal ws. ook niet direct k.o. gaan door een tik die ik uitdeel)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat zou je dan wel doen in dat geval?
en verder.... hij duwt je van zich af en loopt weer richting je vriendin....wat doe je?
Ik ben het wel met je eens, hoewel ik het niet uitsluit moet het wel heel raar lopen voordat ik klappen uit zal delen. Ik vind dat zo primitief, zelfs als iemand zich gewelddadig naar mij gedraagt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk. Ik ben tenminste niet de holbewoner die denkt dat geweld altijd een oplossing is.
De situatie dat je niet anders kan dan slaan of dood gaan bestaat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb vaker een klap gehad, nooit teruggeslagen. Ben ook nooit bang geweest voor mijn leven, ik was eerder verbaasd.
Alleen was ik dat die keer dus wel. En dat kan iedereen overkomen, niet in dezelfde situatie, maar als je niets anders kan doen dan slaan of dood gaan, is de keuze gemakkelijk.
je bent minimaal een minuut verder voor je je verhaal kan doen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je pas belt op t moment dat je wat ziet, ben je te laat. Die 10 seconden die het duurt om iets te spreken en nog 5-10 om te zeggen waar je bent en wat er is, is niet de tijd die je dan hebt
want dat is wat wij zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet meteen KO te gaan natuurlijk, maar het kan je kostbare tijd opleveren om weg te komen of andere maatregelen te treffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan iemand, die sterker is dan ik, ook prima uitschakelen zonder hem te slaan. Slaan is nooit de enige oplossing. (daarbij, iemand die sterker is dan ik, zal ws. ook niet direct k.o. gaan door een tik die ik uitdeel)
Maar ik gok dat je op dat moment geweld tegen die persoon gaat gebruiken... of dat schoppen of slaan is boeit me dan niet echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan iemand, die sterker is dan ik, ook prima uitschakelen zonder hem te slaan. Slaan is nooit de enige oplossing. (daarbij, iemand die sterker is dan ik, zal ws. ook niet direct k.o. gaan door een tik die ik uitdeel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, inderdaad, dom van me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De situatie dat je niet anders kan dan slaan of dood gaan bestaat niet.
een mogelijke. Ik heb niet 1 keer gezegd dat het altijd een oplossing is. Als je dat niet ziet, ben jij net zo goed slecht in lezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt zelf nog slaan of dood gaan. Jij ziet geweld als een oplossing.
Koetsiekoetsie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef rival het volgende:
Wel jammer dat niemand mij ff troost nadat ik hier vertel dat ik ben geslagen!
Kusje dan maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef rival het volgende:
Ah arme jij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef rival het volgende:
Had je het niet verdiend?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef rival het volgende:
1 verkeerde klap en je zit zelf 6 tot 12 jaar in de cel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
Al zou iemand aan mn vriendin zitten op zon manier zou die echt wel in het ziekenhuis belanden. Politie doet toch geen reet in dat soort situaties en na een paar dagen staan ze toch weer op straat.
quote:
ik voel de liefdequote:
*aai over bolletje geeft* het komt goed schatje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah arme jij.
Ik wil ook graag getroost worden voor die keren dat ik geslagen ben dan
Had die niet aan m'n vriendin moeten zitten en m'n huis binnen moeten komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 verkeerde klap en je zit zelf 6 tot 12 jaar in de cel.
Ben je doof (blind)?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet meteen KO te gaan natuurlijk, maar het kan je kostbare tijd opleveren om weg te komen of andere maatregelen te treffen.
En slaan is niet de enige oplossing, klemmen en houdgrepen ook niet, het hangt allemaal van een specifieke situatie af.
Als je uit principe dus niet slaat ga je in situaties waarin dat de meest logische keuze was geweest het dus moeilijker maken dan nodig is.
En nogmaals ook al ben je er nu zo van overtuigd dat je het niet zult doen, dat weet je dus niet.
Als je echt geen andere uitweg ziet sla je hem desnoods een baksteen kapot op zijn hoofd, als jij maar weg komt. Of je moet echt helemaal verstijfd zijn van angst.
Nope, tegenwoordig niet meer, de jurisprutendie op dat vlak is gewijzigd. Zelfverdediging is in meerdere maten toegestaan tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 verkeerde klap en je zit zelf 6 tot 12 jaar in de cel.
Misschien kan je vluchten op het moment dat ze er van in de lach schietenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla ook niet. Heeft totaal geen zin
Ik denk dat ze bedoelen dat er natuurlijk altijd een situatie kan ontstaan waarin je ms geen keus hebt. Als jij denkt dat je zoiets nooit zou doen, vind ik dat ook best naïef, er kan toch altijd een situatie zijn waarin je je moet verdedigen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je doof (blind)?
Ik sla niet PUNT
Wat hebben je maten nou verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig niet meer, de jurisprutendie op dat vlak is gewijzigd. Zelfverdediging is in meerdere maten toegestaan tegenwoordig.
Jij vindt het prima om iemand per ongeluk dood te slaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had die niet aan m'n vriendin moeten zitten en m'n huis binnen moeten komen.
Zijn probleem.
Plus weer een stuk tuig minder op straat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. ik deed niks verkeerd. lokte niks uit... Hij was gewoon gek....
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat er natuurlijk altijd een situatie kan ontstaan waarin je ms geen keus hebt. Als jij denkt dat je zoiets nooit zou doen, vind ik dat ook best naïef, er kan toch altijd een situatie zijn waarin je je moet verdedigen?
Was het die rooie uit Gessel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. ik deed niks verkeerd. lokte niks uit... Hij was gewoon gek....
eh, dit slaat nergens op, als jij in de gevangenis zit, hoe kan het dan een ander smst probleem zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had die niet aan m'n vriendin moeten zitten en m'n huis binnen moeten komen.
Zijn probleem.
Plus weer een stuk tuig minder op straat.
Maar dat betekent toch niet dat jij zelf geen geweld gebruiken moet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.
vertel je er wel ff bij dat dit is dankzij Rechts!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig niet meer, de jurisprutendie op dat vlak is gewijzigd. Zelfverdediging is in meerdere maten toegestaan tegenwoordig.
Dat zeg ik niet, maar ik zal me niet inhouden laat ik het zo zeggen. Hij maakt toch zelf de keuze, zijn de gevolgen ook z'n eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt het prima om iemand per ongeluk dood te slaan?
Ik niet.
Ik kan mij prima verdedigen met allerlei grepen en blocks. Dus dan sla ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat jij zelf geen geweld gebruiken moet?
Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan mij prima verdedigen met allerlei grepen en blocks. Dus dan sla ik niet.
Jij moet met doodslag leven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik zal me niet inhouden laat ik het zo zeggen. Hij maakt toch zelf de keuze, zijn de gevolgen ook z'n eigen verantwoordelijkheid.
ik word vastgehouden door een. Vent, kan me met geen mogelijkheid los trekken, hij is sterker dan ik. Dan is hem tussen zijn benen schoppen geen oplossing om te zorgen dat hij los laat en ik weg kan komen volgens Jou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.
Ik denk dat wel, sterker nog, ik weet het zeker en laat het nou juist over mij gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Let's agree to disagree.Denk namelijk niet dat je geheel kunt uitsluiten dat jij ooit geweld zal gebruiken.
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing, maar dat is er 1 die ik niet zal toepassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik word vastgehouden door een. Vent, kan me met geen mogelijkheid los trekken, hij is sterker dan ik. Dan is hem tussen zijn benen schoppen geen oplossing om te zorgen dat hij los laat en ik weg kan komen volgens Jou?
Let op: ik zeg niet dat het ALTIJD een oplossing is, ik geef een voorbeeld.
eigenwijs dondertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, sterker nog, ik weet het zeker en laat het nou juist over mij gaan
Zijn probleem dat hij ervoor kiest vriendin te verkrachten en huis binnen te komenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
eh, dit slaat nergens op, als jij in de gevangenis zit, hoe kan het dan een ander smst probleem zijn?
Naast of t waar is of niet.
En dan ben ik de lul. Tis niet anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.
Nooit erop vertrouwen dat je verdediging goed genoeg is, of dat je altijd snel genoeg zult zijn.
Zolang je verdedigd ben je altijd in het nadeel inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.
Nooit erop vertrouwen dat je verdediging goed genoeg is, of dat je altijd snel genoeg zult zijn.
ik had een vriend die me met een hand vast kon houden zodat ik me totaal niet meer kon bewegen, heel raar was dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Principes zijn vaak goed, maar dit is achterlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan ben ik de lul. Tis niet anders.
Ik sla niet.
ik vind t een goede.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing, maar dat is er 1 die ik niet zal toepassen.
Ochquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Babs, we horen je nog wel een keertje als je iemand tegen bent gekomen die je niet in een greep kan houden
Het is ook heel lekker buitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Pffff vervelend die zon als je moet werken...
Het wordt hier best warm als de zon schijnt, zit hier dus een beetje duf te wezen. Nou ja, om 16:00 ben ik vrij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Is er eindelijk zon...en nog lopen klagen ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een opdracht from hell waar ik nog tot en met maandag mee bezig ben. alweer.
Ik laat me ook niet zomaar in elkaar tikken. Ik tik alleen niet terug. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Principes zijn vaak goed, maar dit is achterlijk.
Ik sla uit principe ook geen vrouwen, maar als er 1 met een mes op me probeert in te steken wijk ik daar denk ik toch van af.
in dat voorbeeld wat ik net gaf, de verkrachter van je vriendin die jij niet in een greep kon houden... gaf je geen antwoord meer... (in het geval, 8# dan ben ik de sjaak, is nu dus je vriendin de sjaak)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
7) in dit zeeeeeeeeeeeeer hypotetische geval, dat ik geen hulp heb, diegene blijft doormeppen, kan ik me behelpen met grepen en blocks
8) en als dat allemaal niet lukt, dan ben ik de sjaak
Maar goed, op puntje 8... ik verwacht niet dat ik daar in kom. De kans is er, geef het toe. En als het wel gebeurt, laat ik het jullie weten. Om vervolgens vol trots te zeggen: maar ik sloeg niet.
Tsja, voetbal hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef rival het volgende:
FC Twente-fans belagen FC Utrecht-spelers
Altijd die boeren
Handig van die social network sites, zodat je anderen op andere sites om de status kan vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
ja maar ik snapte je niet helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?
Wat houdt me tegen om daar hulp bij te halen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
in dat voorbeeld wat ik net gaf, de verkrachter van je vriendin die jij niet in een greep kon houden... gaf je geen antwoord meer... (in het geval, 8# dan ben ik de sjaak, is nu dus je vriendin de sjaak)
maarja jij hebt je principes.... leuk voor je vriendin
Ik was straks ff buiten bezig en was wel lekker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...
maar het was alsnog koud, Ja waar is ie dan mee bezig?
Ik zal je straks vanuit de trein ff een uitgebreider berichtje sturenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar ik snapte je niet helemaal
Niet de schuld van de zon, schuld van de Aarde. Die vergroot de afstand zon - Nederland.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...
maar het was alsnog koud, Ja waar is ie dan mee bezig?
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Handig van die social network sites, zodat je anderen op andere sites om de status kan vragen.
Jullie slapen in een tentje op de heide!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat houdt me tegen om daar hulp bij te halen?
En je komt met een zeeeeeeeeeeeerrr hypotetische situatie, die je ook nog eens zo beperkt dat of mijn vriendin laten verkrachten of slaan mijn enige optie's zouden zijn. Die situatie is enorm hypotetisch. Ik denk dat mijn vriendin wel veilig is.
Ik vind het wel geil klinken eigenlijk. Weet je zeker dat we die kerel niet hebben geregeld via een advertentie? En dat hij niet bi is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie slapen in een tentje op de heide!
hulp halen houdt in dat je je vriendin zeker 10 minuten alleen moet laten met die vent.....
Wat doe je dan?
ik gok dat je in mijn zeeeeeeeeer hypotetische situatie heeeeeeel misschien toch geweld zou gebruiken
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is er eindelijk zon en nog lopen klagen ook
Oh nee, ik ben deze opdrachtgever gewoon spuugzat. Enorm gekloot elke keer, het kan ook nooit eens normaal gaan. Dus ik kap met die opdrachtgever, tot ze alles op een rijtje hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal je straks vanuit de trein ff een uitgebreider berichtje sturenTenminste, als je post serieus was.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben deze opdrachtgever gewoon spuugzat. Enorm gekloot elke keer, het kan ook nooit eens normaal gaan. Dus ik kap met die opdrachtgever, tot ze alles op een rijtje hebben.
Neukeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Bier, slechte muziek en seks iddquote:
Ik pak die aarde vanavond wel ff terug, ik laat mijn wagen onnodig stationair draaien Mwhoehahahaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet de schuld van de zon, schuld van de Aarde. Die vergroot de afstand zon - Nederland.
Eh ja... dat pak je de Aarde niet echt mee...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik pak die aarde vanavond wel ff terug, ik laat mijn wagen onnodig stationair draaien Mwhoehahahaha!![]()
gastquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil klinken eigenlijk. Weet je zeker dat we die kerel niet hebben geregeld via een advertentie? En dat hij niet bi is?
Ja, kom, wat de n. moet ik anders in een tentje op de hei in de middle of fucking nowhere waar ook nog eens blijkbaar (hoe komt hij erbij om daar op zoek te gaan naar iets om te neuken, in de stad lijkt me makkelijker) een verkrachter rondwandelt. Dat kan haast niet anders dan van te voren opgezet zijnquote:
Met al dat gesport van haar zal er wel wat verzuring optreden gok ikquote:
Maar vandaag is de dag voor de dag dat het bijna weekend isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Babe
Vandaag is de minste dag van de week
Maar verder wel oké.. Met jou?
de ozon, die is er toch wel een beetje onderdeel van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh ja... dat pak je de Aarde niet echt mee...
maar in deze vooropgezette situatie bestaat de kans dat jij nu binnen moet stormen om hem... let op komtie...... te slaan met je zweepje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, kom, wat de n. moet ik anders in een tentje op de hei in de middle of fucking nowhere waar ook nog eens blijkbaar (hoe komt hij erbij om daar op zoek te gaan naar iets om te neuken, in de stad lijkt me makkelijker) een verkrachter rondwandelt. Dat kan haast niet anders dan van te voren opgezet zijn
Eh ja, maar dan wordt het warmer. (overigens heeft je auto-uitstoot geen invloed op de ozonlaag).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
de ozon, die is er toch wel een beetje onderdeel van?
Ja, dat klopt wel. Morgen wel lekker thuis dus langer slapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef rival het volgende:
Maar vandaag is de dag voor de dag dat het bijna weekend is
Hier erg goed
wrom minste dag?
Ah, maar dat is dus iets anders. Heb mrs. stbabylon al meerdere malen blauwe plekken geslagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar in deze vooropgezette situatie bestaat de kans dat jij nu binnen moet stormen om hem... let op komtie...... te slaan met je zweepje!
Maar je slaat nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar dat is dus iets anders. Heb mrs. stbabylon al meerdere malen blauwe plekken geslagen
Kinderen die vragen....quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, een dag of wat geleden zat ik met mijn vriend online naar wat schoenen te kijken. Hij zag schoenen die hij voor mij geweldig vond en wilde ze gelijk voor me kopen maar ik vond ze niets dus het feest ging niet door. Nu heb ik schoenen gezien die ik geweldig vind maar veel te duur (190). Is het nu misbruik maken van de situatie als ik vraag of hij misschien de helft zou willen betalen en ik de helft? (Ik wil sowieso niet dat ie alles betaald).
Heel 'subtiel' de schoenen laten zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, een dag of wat geleden zat ik met mijn vriend online naar wat schoenen te kijken. Hij zag schoenen die hij voor mij geweldig vond en wilde ze gelijk voor me kopen maar ik vond ze niets dus het feest ging niet door. Nu heb ik schoenen gezien die ik geweldig vind maar veel te duur (190). Is het nu misbruik maken van de situatie als ik vraag of hij misschien de helft zou willen betalen en ik de helft? (Ik wil sowieso niet dat ie alles betaald).
Heb ik overwogen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel 'subtiel' de schoenen laten zien
Nee, dát is het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef vencodark het volgende:
Heb ik overwogen.Maar dat vind ik dan weer zo'n omweg. Ik stel het liever gelijk voor maar ik vroeg me af of dat chique is.
Haha, ja, dat dus..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wrom niet, ik heb liever dat ze het vraagt. Niet te vaak, ik zeg toch altijd ja
.
Snap ik, maar chique is het natuurlijk niet. Sowieso niet. Het is nou ook weer geen enorme ramp, maar toch, chique is het ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Nee he. Maar ik denk wel dat hij het zou doen, zeker als hij de schoenen ook mooi vindt. Maar vragen of hij iets voor mij koopt/betaald doe ik ook weer liever niet. Als ik iets van hem krijg, doet ie dat hij zichzelf. Hij wilt zoveel voor me kopen maar ik zeg altijd nee.quote:
Nee, dit zou de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind t niet erg, kan ik dr tenminste ook iets geven wat ze echt leuk vind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar chique is het natuurlijk niet. Sowieso niet. Het is nou ook weer geen enorme ramp, maar toch, chique is het ook niet.
Dat is zo maar hij kan zeker wel 'nee' zeggen, daar heeft ie geen moeite mee. Hij wilde schoenen voor me kopen die ík niet eens mooi vond. Waar gaat het dan om?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik zou dat niet vragen. Je kunt als man dan bijna geen nee zeggen en daarnaast vind ik dat een cadeau niet om het geld gaat maar om de spontaniteit en de intentie die er achter zit.
Ik zoek mn cadeaus altijd zo uit:quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik zou dat niet vragen. Je kunt als man dan bijna geen nee zeggen en daarnaast vind ik dat een cadeau niet om het geld gaat maar om de spontaniteit en de intentie die er achter zit.
Denk dat de meeste mannen zo zijnquote:
Ja zondag gaat ze mee naar de Arena, zij komt uit Alkmaar maar ze heeft belooft te gaan juigen als Ajax scoortquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Morgen wel lekker thuis dus langer slapen.
Mooi zo, date las ik![]()
Eeuuhhm, ja chagrijnig, moe.
Klinkt wel alsof hij het zo zou doen inderdaad.. Ik zou me schuldig voelen, dus ik zou het niet vragen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
Nee he. Maar ik denk wel dat hij het zou doen, zeker als hij de schoenen ook mooi vindt. Maar vragen of hij iets voor mij koopt/betaald doe ik ook weer liever niet. Als ik iets van hem krijg, doet ie dat hij zichzelf. Hij wilt zoveel voor me kopen maar ik zeg altijd nee.
Want anders geef je alleen maar troep?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind t niet erg, kan ik dr tenminste ook iets geven wat ze echt leuk vind.
ben het hiermee eens..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wrom niet, ik heb liever dat ze het vraagt. Niet te vaak,
.
Misschien moet ik eens een vriendin zoeken die gewoon zelf een goeie baan heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ben het hiermee eens..
chique is het niet.. maar liever eerlijk en direct dan via een omweg
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef rival het volgende:
Ja zondag gaat ze mee naar de Arena, zij komt uit Alkmaar maar ze heeft belooft te gaan juigen als Ajax scoort
vind je het gek met al dat gesport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |