Hooligans bahquote:FC Twente-fans belagen FC Utrecht-spelers
UTRECHT - De verloren bekerwedstrijd van FC Utrecht bij FC Twente heeft een vervelend staartje gekregen.
De FC Utrecht-spelers Sarota, Demouge en Vorstermans liepen na het duel naar hun auto. Een groep van 150 Twente-supporters liep achter hen aan.
Vorstermans werd vastgepakt en kreeg een aantal schoppen. Hij raakte niet gewond.
Of er aangifte is gedaan en of er mensen zijn aangehouden is niet bekend.
reageer op dit artikel | print artikel
Laatste update: donderdag 3 maart 2011 11:34 uur
© RTV Utrecht
Daar zal vast wel een logische verklaring voor zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Rekkie het volgende:
Waarom ga ze dan ook niet met een bus..... gezamenlijk?
Mij ontgaat de logische verklaring totaal. Of het zijn inderdaad een stel van die egoïsten die niet samen in een bus kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Daar zal vast wel een logische verklaring voor zijn..
Dat belagen snap ik dan weer niet, zeker gezien het feit dat Twente gewonnen heeft
20-03-'11 Fc Twente - Nec. Even stilgelgd omdat er steeds vuurwerk werd afgestoken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef Seam het volgende:
Had ik niet verwacht van de Twente core. Maar goed rotte plekken bij supporters zijn er altijd.
Andere orde? Laagste van het laagste is het.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Seam het volgende:
Spelers aanvallen vind ik wel van een andere orde dan spreekkoren en vuurwerk hoorMaar goed, het is inderdaad wel opvallend.
Logisch om niet met z'n allen met de bus naar Utrecht te gaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Daar zal vast wel een logische verklaring voor zijn..
Dat belagen snap ik dan weer niet, zeker gezien het feit dat Twente gewonnen heeft
Hoezo verdient FC Twente nu weer een lesje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
FC Twente verdiend een lesje. Maar dat komt. De haat wordt steeds groter
Tja, zo gaat dat toch in de voetbalwereld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo verdient FC Twente nu weer een lesje?
Ik zie niet wat dit met de club heeft maken.
Als supporters rondom het stadion zich misdragen is de club eindverantwoordelijk. Zij moeten garant staan voor de veiligheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo verdient FC Twente nu weer een lesje?
Ik zie niet wat dit met de club heeft maken.
Grappig dat je dit supporters noemtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Als supporters rondom het stadion zich misdragen is de club eindverantwoordelijk. Zij moeten garant staan voor de veiligheid.
Of zijn er andere regels voor FCT?
Wat maakt het uit hoe ik ze noem? Ieder club heeft ze en ieder club moet de verantwoordelijkheid dragen voor de wandaden die zij begaan. Twente dus ookquote:
Zeg ik dan dat Twente dat niet moet doen.... al vind ik dit geen verantwoordelijkheid van de club.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe ik ze noem? Ieder club heeft ze en ieder club moet de verantwoordelijkheid dragen voor de wandaden die zij begaan. Twente dus ook
Wat een tegenstrijdigheid in twee zinnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Twente dat niet moet doen.... al vind ik dit geen verantwoordelijkheid van de club.
Dit zijn supporters onderling, goed voorbeeld is dat Ajax met 150 man het jeugdteam aanvielquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
20-03-'11 Fc Twente - Nec. Even stilgelgd omdat er steeds vuurwerk werd afgestoken.
27-03-'11 Az - Fc Twente. Gestaakt vanwege spreekkoren(?)
02-03-'11 Fc Twente - Fc utrecht. Twente supporters vallen spelers Fc utrecht aan.
Wat zullen ze dit weekend voor ons in petto hebben ?
Tuurlijk joh dat is een oplossing!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef zatoichi het volgende:
Blijkbaar is het dus een risico voor de spelers om een uitwedstrijd tegen twente te spelen; voortaan moeten dus alle wedstrijden tussen Utrecht en Twente in de Galgenwaard worden gespeeld; lijkt me een gepaste oplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |