Fixedquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed
Om discussies op de vroege morgen te voorkomen!
too latequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed
Om discussies op de vroege morgen te voorkomen!
Gefrituurde aardappelstaafjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
patat friet!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet aankledenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, hond uitlaten enzulks, tot een uur of één
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
twitter het volgende keer of zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
okee doe de cam aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
Je nieuwe UI valt me nu pas op man!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
twitter het volgende keer of zo!
!
Zeik niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
twitter het volgende keer of zo!
!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je nieuwe UI valt me nu pas op man!
Deze is prima zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Meestal sla ik jouw posts ook over!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz,
Pieloes gaat even naar Hans Janssen Tweewielers in Benthuizen om zijn fiets te laten repareren!
Groetjenss!okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, maar ik snap dat het niet voor iedereen is weggelegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meestal sla ik jouw posts ook over!
Ik durf het nog niet.. wil eerst nog wat FOK! ervaring opdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zonde, maar ik snap dat het niet voor iedereen is weggelegd!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz,
Pieloes gaat even naar Hans Janssen Tweewielers in Benthuizen om zijn fiets te laten repareren!
Groetjenss!Hoe lang doe je er over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal![]()
Minuut of 20!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over?
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over?
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal
Haha nee want ik moet eerst nog ontbijten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gogogo dat redden we net voor 12u
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha nee want ik moet eerst nog ontbijten!
Ik zal rekening houden met de tijd als ik mijn fiets van de week weer op ga halen!
Dan geef ik het door.
quote:
dat is onz-radio.nl en niet onzinradio.nlquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
onzinradio.nl, wat doe je
Die werkt al heel lang niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
oh thanks
nee, het is de request-link uit de OP
De goede URL heb je nu al 2x gehoord hequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
oh thanks
nee, het is de request-link uit de OP
We hebben een roosterquote:
vragen is makkelijkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede URL heb je nu al 2x gehoord he
[..]
We hebben een rooster
ja nu weet ik m welquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede URL heb je nu al 2x gehoord he
doe eens aardig tegen je luisteraarsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf verkeerd ingesproken![]()
URL is al 3x omgeroepen
Wil je die url weghalen aub. Dit ivm spamrequestsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Fireblast het volgende:
[..]
doe eens aardig tegen je luisteraars![]()
Tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij weet wat je aan moet vragen in de middag
Dat was mn volgende riekwestquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik gooi er zo even een lekkere Jarreplaat in, als ik weer mag aanvragen
Kan ik me niet echt herinneren. Ik heb wel veel films in die stijl gezien, maar ik denk eigenlijk die niet. Schijnt tegen te vallen, heb ik begrepen. (Of hij viel mij ook tegen en daardoor ben ik het dan vergeten. 1492 heette die film toch?quote:
ja met Gerard Depardieuquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt herinneren. Ik heb wel veel films in die stijl gezien, maar ik denk eigenlijk die niet. Schijnt tegen te vallen, heb ik begrepen. (Of hij viel mij ook tegen en daardoor ben ik het dan vergeten. 1492 heette die film toch?
Weet je iig dat je leeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
. Wat is ziek zijn toch fijn als het van onder en boven eruit komt
Gelukkig dat dit er niet in staat.quote:
Welluz, ergens jaren '90.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig dat dit er niet in staat.
Maar even zonder gekheid: dit heeft dan niet in de NL top 40 gestaan.
plaatje voor jou aangevraagd hopelijk komt het snelquote:
Qlimax is géén mainstream, heb jij die aangevraagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
plaatje voor jou aangevraagd hopelijk komt het snel
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Qlimax is géén mainstream, heb jij die aangevraagd?
Er staat heel duidelijk bij:
Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)
Ik ben nu niet voorbereid en ik heb gewoon niet de muziek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil jij draaien dan?
Viro kon niet, dus die is er niet.
we moeten meer djs wervenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben nu niet voorbereid en ik heb gewoon niet de muziek.
Want de gitaarliefhebbers vinden dit dan weer kutmuziek en gaan dan hardere platen aanvragen waardoor de dancemensen weer hakkuh enzo gaan aanvragen etc. etc.quote:
Sorry wist ik niet zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want de gitaarliefhebbers vinden dit dan weer kutmuziek en gaan dan hardere platen aanvragen waardoor de dancemensen weer hakkuh enzo gaan aanvragen etc. etc.
Gewoon top 40-ish, easy listening-ish overdag, dan is het goed.
Ik zie het probleem niet, een dj die verzoekjes draait of een computer.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen. We hebben al 3 nieuwe mensen dus gaat de goeie kant op.
Ik leg het daarom graag nog eens uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry wist ik niet zal niet meer gebeuren.
Morgen avond ben jij er ook toch? Voor als ik hard ga falenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, een dj die verzoekjes draait of een computer.
Tenzij een dj live gaat. Dan is dat leuker.
Maar ik ben nog bezig met 3 nieuwe dj's
Er zit een verschil in, een dj die praat is ook fijner dan alleen maar nonstop muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, een dj die verzoekjes draait of een computer.
Tenzij een dj live gaat. Dan is dat leuker.
Maar ik ben nog bezig met 3 nieuwe dj's
Ja dat zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit een verschil in, een dj die praat is ook fijner dan alleen maar nonstop muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef mc-Piel het volgende:
Flippa G is backa..
Fietsenmaker heeft m'n portemonnee weer leeggetrokken
- Voorspatbord kapot
- versnellingen naar z'n grootje
- remmen naar z'n grootje
- nieuwe ketting..
Hier in Utreg hebben we een collectief fietsensysteem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
en dat houdt in.. ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier in Utreg hebben we een collectief fietsensysteem.
Jouw fiets wordt gejat, dan koop je voor 15 euro weer een nieuwe fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Oh nvm.. ik snap het al.quote:
Tot straksquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook.
Er zijn ook dj's die niks zeggen (gelukkig steeds minder) en dan zie ik het niet.
Maar ik ga belangrijker dingen doen nu, tot laterEn liev zijn he, ik luister mee
Studenten zijn juist grootverbruikers van fietsen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh nvm.. ik snap het al.
Die hebben we hier ook op 't station..
Maar daar ben ik niet zo van.
Ik ben een indo, geen marrokaan!
haha Geert Wilders is ook indoquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh nvm.. ik snap het al.
Die hebben we hier ook op 't station..
Maar daar ben ik niet zo van.
Ik ben een indo, geen marrokaan!
quote:
ik welquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donker haar FTW..
En toch heb ik geen PVV gestemd.. gek hè?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donker haar FTW..
En toch heb ik geen PVV gestemd.. gek hè?
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OV is een kloon van Beach en da's een blonde Hollander, weet toch iedereen.
Hier geen zonquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
pfff, geen zin om te werken man
ik wil naar huis, het is zonnig enzo.. alleen jammer dat het niet zo warm is..
haha, hier welquote:
Ik verlang naar de zomerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
Hier is het hartstikke zonnig!
Alleen het waait als de ziekte, dat maakt het dan weer koud
hier dus ook.. en ik zit in papendrecht..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
Hier is het hartstikke zonnig!
Alleen het waait als de ziekte, dat maakt het dan weer koud
Versterker niet goed?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef mc-Piel het volgende:
Overigens..
2400W aan geluid in m'n auto..
Maar als ik deze op 26 draai gaat de bas off sync...
Dat ondanks 2 versterkers en een condensator.
Zou het aan het nummer liggen?
't gebeurt alleen bij dit nummerquote:
voor de avond jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Haedhunterz is dus ook niet voor overdag he
Ach, er zijn zo weinig mensen nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
waarom niet ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
wat voor auto heb je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef mc-Piel het volgende:
Overigens..
2400W aan geluid in m'n auto..
Maar als ik deze op 26 draai gaat de bas off sync...
Dat ondanks 2 versterkers en een condensator.
Zou het aan het nummer liggen?
Daihatsu Charade 1.0 uit 1988quote:
Die wieldoppen, sorry hoor, maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn de achterste ruiten allemaal geblindeerd!
Ook ben ik aan het kijken voor leuke velgjes! Maar ze hebben
zo'n achterlijk lage J-waard..
Jaa zitten nu ook andere opquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die wieldoppen, sorry hoor, maar_!
Koreanenbak. Mijn Honda gaat over 2 weken waarschijnlijk weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn de achterste ruiten allemaal geblindeerd!
Ook ben ik aan het kijken voor leuke velgjes! Maar ze hebben
zo'n achterlijk lage J-waard..
Fokop man!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koreanenbak. Mijn Honda gaat over 2 weken waarschijnlijk weg.
jij bent 12quote:
Ik ben dus echt de enige van de familie die een aziatenbak rijdt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fokop man!
Mijn beestje heb ik van m'n ( indonesische) opa geerft!![]()
Vergat tevens te melden dat ik zo'n BMW haaienvinnetje als antenne
op het dak heb!
mogen rickrolls niet meer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Kaasrol betrapt trouwens met je rickroll
? Ik mag toch zeggen dat we hier een suzuki baleno hebben?quote:
Helt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben dus echt de enige van de familie die een aziatenbak rijdt.
Crack hoe zag je dat dan? IP zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Kaasrol betrapt trouwens met je rickroll
Nee papa rijdt Renault Kangoo en Fiat Cinquecento, moeder rijdt Fiat Panda.quote:
ga niet onzin aanvragen overdag. kut kaaskopquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Crack hoe zag je dat dan? IP zeker![]()
Maarja well played dan maar, ik dacht toch al dat er zoiets ging gebeuren
Vul gewoon je naam en reden in, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Crack hoe zag je dat dan? IP zeker![]()
Maarja well played dan maar, ik dacht toch al dat er zoiets ging gebeuren
Ik heb die usernaam wel eens gezien hier? Of ergens? Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ken jij een n8n die plaatjes aanvroeg?
Ja, de 9 minuten versiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Ragboer het volgende:
Dit nummer duurt wel lang zeg, volgens mij heb ik de lange versie aangevraagd.
Ik loop de db even door en ben mensen die aan het kutten zijn aan het blockenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die usernaam wel eens gezien hier? Hoezo?
serieus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik loop de db even door en ben mensen die aan het kutten zijn aan het blockenMaar ik ken de user niet en in 1 van de requests stond dat het voor jou was.
Dat kan ik niet zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus?![]()
heb ik weer mooi gemist danWelk nummer?
Ik ken hem/haar verder niet maar heb de username wel eens voorbij zien komen, weet alleen niet waar
Naatje?quote:
ow das jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien![]()
Ik zie alleen ingevulde naam en reden en nummer van de plaat, maar geen idee welk nummer welke plaat is.
Fuckin around ever sincee.. bitch suck my.... !!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef Ragboer het volgende:
Jurgen Vries, als ik die naam zie moet ik denk aan Niels de Vries. Zongen we altijd in ons café "bitch suck my twelve inch".
Mag niet van zijn geloof, alleen god kloont.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar kloon ofzo hed gekent ja
16-jarige terror was dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuckin around ever sincee.. bitch suck my.... !!!
yesyes, hij staat alleen niet in draakjequote:
dan ben ik god, want ik ben een gedoogkloonquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag niet van zijn geloof, alleen god kloont.
Ik ben een godinquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag niet van zijn geloof, alleen god kloont.
omdat ik je liev vindtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een godin
Hey shit nou wil ik weten wie die n8n is en waarom hij voor mij die plaat aangevraagd heeft
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
yesyes, hij staat alleen niet in draakje
Eindelijk gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een godin
Hey shit nou wil ik weten wie die n8n is en waarom hij voor mij die plaat aangevraagd heeft
SP555quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef utopie het volgende:
[..]
dit nummer doet me denken aan ROLAND SP77 serieus___
Oke... dat kan maar 1 iemand zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het nummer wat hij heeft aangevraagd.
make-up sloeriesquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg keihard schenken
Enormquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat ze lekkerder maakt: prima
Jaloers?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef utopie het volgende:
[..]
dus je bent zelf niet mooi en onzeker kunnen we hieruit opmaken?
Stoute computerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Zo even opnieuw opgestart, hij deed niets meer
Jij kunt sarcastische smileys niet herkennen kunnen we hieruit opmaken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef utopie het volgende:
[..]
dus je bent zelf niet mooi en onzeker kunnen we hieruit opmaken?
Botssssquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij kunt sarcastische smileys niet herkennen kunnen we hieruit opmaken?
Heyhey! Doe eens lief tegen je vissenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef mc-Piel het volgende:
Zo, net even +- 1.5 kilo blauwalg uit m'n aquarium gevist..
Die kutvissen moeten eens begrijpen dat ik ook vakantie heb!
Maar ze scheiten zoveelquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heyhey! Doe eens lief tegen je vissen
Dat deed je gisteren ook al.. en dat leverde ook de reactie op:quote:
Doe dat via Skype! Luisteren we meequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
Koelkast ik kan overigens maar tot 15.45, heb een telefonisch consult ofzo om 10 voor 4.
Niet zoveel porno kijken, dan loopt ie vast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Zo even opnieuw opgestart, hij deed niets meer
Bots dan ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat deed je gisteren ook al.. en dat leverde ook de reactie op:
'' whut'' ?
Jaa dat ken ik mangquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet zoveel porno kijken, dan loopt ie vast.
Sorryquote:
Hallon, mattiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
Hallon ik maak huiswerkDat gebeurt niet vaak
Ja m'n porno torrents stonden nog aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Op je zeekamquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaa dat ken ik mang![]()
[..]
Sorry..
volgende keer zeg ik wel: '' BAM! ''
Gelukkig deel je je collectie met mij, hoef ik niet zelf te downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja m'n porno torrents stonden nog aan
Als wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze jongen heeft een sollicitatiegesprek vanmiddag. Ben er best blij mee
iPhone-hosselaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hallon broeder
Ik heb vanmiddag 2 chicks gehosseld met mijn iPhone
Ja m'n porno torrents stonden nog aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ehm.. Ik ga werken voor een kunstatelier. Als chauffeur. Dus schilderijen van de ene atelier naar de andere brengenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ja m'n porno torrents stonden nog aan
Kut, verkeerde account.
2 chicks geneuktquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hallon broeder
Ik heb vanmiddag 2 chicks gehosseld met mijn iPhone
Ik zat te chillen in de aula omdat ik al zo baas was om niet naar de les te gaan omdat de lerares zei dat het niet hoefde als je niet wilde en het volgende examen is toch pas eind meiquote:
Zullen we samen kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gelukkig deel je je collectie met mij, hoef ik niet zelf te downloaden
Dat ik nou de Nederlandsles spijbel, oke. Maar misschien moet jij in mijn plaats danquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef utopie het volgende:
[..]
2 chicks geneukt
2 chicks gehosselt
gehosselt is met een t
Oh kut, verkeerde accountquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
VIEZEVUILEKUTKNETTERBLIJFWEGUITDITTOPICANDERSGAIKWELWEG!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat te chillen in de aula omdat ik al zo baas was om niet naar de les te gaan omdat de lerares zei dat het niet hoefde als je niet wilde en het volgende examen is toch pas eind meiMaar toen had ik ipwn in mijn hand. Komen er 2 meisjes. IPHONE BOHHHHH
Ze waren 12 jaar schat ik
BOOOHH, mattie. 12quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat te chillen in de aula omdat ik al zo baas was om niet naar de les te gaan omdat de lerares zei dat het niet hoefde als je niet wilde en het volgende examen is toch pas eind meiMaar toen had ik ipwn in mijn hand. Komen er 2 meisjes. IPHONE BOHHHHH
Ze waren 12 jaar schat ik
Ik viel om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:45 schreef Beach het volgende:
sharrrrr wat deed je er stond dat je offline was
Niet de nachtwacht laten vallen hequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. Ik ga werken voor een kunstatelier. Als chauffeur. Dus schilderijen van de ene atelier naar de andere brengen
Kutkloon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:45 schreef mc-Piel het volgende:
VIEZEVUILEKUTKNETTERBLIJFWEGUITDITTOPICANDERSGAIKWELWEG!!!![]()
![]()
![]()
ik heel verhaal intypenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik viel om.
Nee ik bedoel ik was opnieuw opstarten.
We moeten nog zien. Zelfs als het sollicitatiegesprek goed gaat, moet ik nog een maand proef draaien. Dus we moeten nog zien. Maar relaxd toch? Beetje schilderijen ophangen, rondrijden en allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |