Fixedquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed
Om discussies op de vroege morgen te voorkomen!
too latequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed
Om discussies op de vroege morgen te voorkomen!
Gefrituurde aardappelstaafjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
patat friet!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet aankledenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, hond uitlaten enzulks, tot een uur of één
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
twitter het volgende keer of zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
okee doe de cam aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
Je nieuwe UI valt me nu pas op man!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
twitter het volgende keer of zo!
!
Zeik niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
twitter het volgende keer of zo!
!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je nieuwe UI valt me nu pas op man!
Deze is prima zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Meestal sla ik jouw posts ook over!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz,
Pieloes gaat even naar Hans Janssen Tweewielers in Benthuizen om zijn fiets te laten repareren!
Groetjenss!okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, maar ik snap dat het niet voor iedereen is weggelegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meestal sla ik jouw posts ook over!
Ik durf het nog niet.. wil eerst nog wat FOK! ervaring opdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zonde, maar ik snap dat het niet voor iedereen is weggelegd!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz,
Pieloes gaat even naar Hans Janssen Tweewielers in Benthuizen om zijn fiets te laten repareren!
Groetjenss!Hoe lang doe je er over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal![]()
Minuut of 20!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over?
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over?
Dan ga ik zo bellen of er een kretekpinda in de winkel staat met pijn aan zijn linkerbal
Haha nee want ik moet eerst nog ontbijten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gogogo dat redden we net voor 12u
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha nee want ik moet eerst nog ontbijten!
Ik zal rekening houden met de tijd als ik mijn fiets van de week weer op ga halen!
Dan geef ik het door.
quote:
dat is onz-radio.nl en niet onzinradio.nlquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
onzinradio.nl, wat doe je
Die werkt al heel lang niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
oh thanks
nee, het is de request-link uit de OP
De goede URL heb je nu al 2x gehoord hequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Fireblast het volgende:
oh thanks
nee, het is de request-link uit de OP
We hebben een roosterquote:
vragen is makkelijkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede URL heb je nu al 2x gehoord he
[..]
We hebben een rooster
ja nu weet ik m welquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede URL heb je nu al 2x gehoord he
doe eens aardig tegen je luisteraarsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf verkeerd ingesproken![]()
URL is al 3x omgeroepen
Wil je die url weghalen aub. Dit ivm spamrequestsquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Fireblast het volgende:
[..]
doe eens aardig tegen je luisteraars![]()
Tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij weet wat je aan moet vragen in de middag
Dat was mn volgende riekwestquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik gooi er zo even een lekkere Jarreplaat in, als ik weer mag aanvragen
Kan ik me niet echt herinneren. Ik heb wel veel films in die stijl gezien, maar ik denk eigenlijk die niet. Schijnt tegen te vallen, heb ik begrepen. (Of hij viel mij ook tegen en daardoor ben ik het dan vergeten. 1492 heette die film toch?quote:
ja met Gerard Depardieuquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt herinneren. Ik heb wel veel films in die stijl gezien, maar ik denk eigenlijk die niet. Schijnt tegen te vallen, heb ik begrepen. (Of hij viel mij ook tegen en daardoor ben ik het dan vergeten. 1492 heette die film toch?
Weet je iig dat je leeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
. Wat is ziek zijn toch fijn als het van onder en boven eruit komt
Gelukkig dat dit er niet in staat.quote:
Welluz, ergens jaren '90.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig dat dit er niet in staat.
Maar even zonder gekheid: dit heeft dan niet in de NL top 40 gestaan.
plaatje voor jou aangevraagd hopelijk komt het snelquote:
Qlimax is géén mainstream, heb jij die aangevraagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
plaatje voor jou aangevraagd hopelijk komt het snel
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Qlimax is géén mainstream, heb jij die aangevraagd?
Er staat heel duidelijk bij:
Tussen 12:00 - 00:00 uur graag alleen mainstream muziek aanvragen! (Top 40 e.d.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |