Inderdaad, ff niet aan gedacht - thanks!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef GodsSon het volgende:
Apps en games kunnen niet mee overgenomen worden, zijn gebonden aan itunes account
Thanks, maar veel te weinig uiteraard.quote:
Ok, thanks voor je input.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:28 schreef Rekkie het volgende:
Het is inderdaad een VRAAGprijs.... een absurde vraagprijs daarom bood ik minder.
Succes met je poging het ding te duur te verkopen.
Niet interessant genoeg nee, maar bedankt voor je bod.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef duffet1 het volgende:
Dus mijn bod vind je ook niet interessant?
Oke, trek ik mijn bod bij deze weer in. No offense trouwens hoor, maar ik ben actief op zoek en wil niet op doverse fora biedingen open laten staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Niet interessant genoeg nee, maar bedankt voor je bod.
Prima, zoals ik al zei: voor dat bedrag gaat ie sowieso niet weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef duffet1 het volgende:
[..]
Oke, trek ik mijn bod bij deze weer in. No offense trouwens hoor, maar ik ben actief op zoek en wil niet op doverse fora biedingen open laten staan.
Euh, nee niet als ik van te voren aangeef dat ik hem anders niet verstuur. 280,- nog tequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Tamashii het volgende:
En verzenden is nooit op risico van koper, maar van verkoper.
PM!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef einschtein het volgende:
Eventueel ruilen tegen een telefoon?Ik ben geinteresseerd in een iPad en kan een telefoon bij mijn abonnement krijgen.
Niet goed gelezen. Eens is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat is alleen zo bij een bedrijf --> consmenten. Tussen consumenten zelf ligt het risico altijd bij de koper.
Voor minder dan 400,00 gaat ie sowieso niet weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |