Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is energie vrijgemaakt uit de reserves van je lichaam, of uit eerder opgenomen voedsel, dus je hebt weldegelijk meer energie om te verbranden tot je beschikking.
Ik ben t met je eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Wat een gelul. Cafeïne heeft invloed op allerlei stofjes waardoor je je alerter enzo gaat voelen. Heeft geen fuck met energie te maken.
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, caffeine verbrandt vet dat wordt gebruikt als direct verbrandbare energie.
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
En mensen die geen koffie drinken (doe mij maar een rooibosthee), moeten ze kapot schieten.
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) dat is door een kopje koffie of een blikje energy drink een minimale hoeveelheid
2) die energie zat al in je, dus die zit niet in het blikje energy drink
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, maar ook geen rooibosthee.
Teveel koffie is niet goed voor je, ik ben verslavingsgevoelig en werk op een kantoor. Ik sla 20+ kopjes per dag over.
Not I. Vind alleen die tutjes die dan aan de energy drink light zitten uitlachwaardigquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het een klein beetje is doet niets af aan de waarheid.
Anyway, who cares?.
Ja, dat kan ik dus niet. Helemaal niet is dan makkelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd 2 koppen per dag max te drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, we beginnen met de haters. Jij bent pas daarna.
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat fijn, je spaart me dus nog even.
Nee, koffie werkt ook al. Caffeine werkt gewoon stimulerend. Misschien dat het in gigantische hoeveelheden idd op je vetverbranding werkt, maar dat is niet realistisch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat doet het wel, maar dan moet je wel grotere hoeveelheden hebben dan dat in koffie zit, maar het zit in bepaalde dieetpillen.
Lekker, earl grey met een vleugje lavendel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even ja. Maar mensen die thee drinken heb ik geen respect voor. Hoe kun je dat opgewarmde stinkwater toch in hemelsnaam drinken..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Caffeine werkt in je hersenen en blokkeert bepaalde receptoren waardoor je alerter blijft. Het doet voor zover ik weet niks met vetverbranding, het voorkomt alleen dat bepaalde stoffen in je hersenen worden afgebroken.
Ik lul toch niet zomaar wat als ik er geen verstand van heb?quote:Franse onderzoekers hebben voor de helft achterhaald hoe de meest gebruikte drug ter wereld vetlagen afbreekt. De andere helft van de werking van cafeïne [structuurformule hieronder] is de onderzoekers niet precies duidelijk.
Dat cafeïne de verbranding van vet verhoogt staat inmiddels vast. Maar hoe, daarover is minder bekend dan de textbooks je vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |