Daar kan ik me heel erg in vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel toffe familie, alleen m'n vader doet altijd of hij heel dom is ofzo. Weet niet hoe ik het moet uitleggenGewoon de kleine dingetjes die hij (niet) doet erger ik me aan
ik ben juist weer beter, nu beetje uitzieken thuisquote:
Er staat gewoon gezellige met dubbel l hoorquote:
hoe lang heb je er last van gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben juist weer beter, nu beetje uitzieken thuis
Oh trouwens,quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel erg in vinden.
M'n pa is een schijnheilige autist en mijn moeder is een meeloper zonder eigen mening.
Om nou te zeggen dat ik echt een familie-mens ben?..
Nee niet echt.
ik zie het in de titel van me browser jah. maar niet de TT op de pagina zelfquote:
ctrl + scrollwielquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zie het in de titel van me browser jah. maar niet de TT op de pagina zelfde hele graphics zijn verkracht omdat ik iets gedaan heb met ctrl ofzo. Ik weet niet meer wat
M'n moeder is dan wel goed bezigquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel erg in vinden.
M'n pa is een schijnheilige autist en mijn moeder is een meeloper zonder eigen mening.
Om nou te zeggen dat ik echt een familie-mens ben?..
Nee niet echt.
Dit is wel heel erg hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n moeder is dan wel goed bezigZe smeert altijd brood voor iedereen 's ochtends en vraagt nog hoe het weer was op school.
Pap komt binnen en gaat achter de laptop
thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ctrl + scrollwiel
je hebt ingezoomd
Lijkt me logisch tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor
Moeder is goed want ze smeert brood
Omdat Koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
Koelkast hoe komt het dat jij zo vrolijk bent zonder koffie?
DEZE!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch
Nee, maar die toont tenminste nog belangstelling voor dingen, m'n vader doet dat alleen als hij toevallig weet dat ik toetsweek heb
Koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nou? draakje of koelkast? ik kan geen verzoekje doen
RRRRrrrrrrrrrrrrrrrooooooosterrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nou? draakje of koelkast? ik kan geen verzoekje doen
ben je jezelf aan het bevredigen ofzo ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RRRRrrrrrrrrrrrrrrrooooooosterrrrrrrrrrrrrr
Zo te horen met een haan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ben je jezelf aan het bevredigen ofzo ?
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
hoi huppel. waarom heb je geen UI meer?
oke, that explainsquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
jij ook al wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen!
Ik heb goed geslapen, maar wel erg kort.
Ja iemand moet het doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:
mogguhquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen
[..]
Goeiemorgen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
Ik ben altijd vrolijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
hij heeft een mooie vriendinquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
I will do no morequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Viro het volgende:
[..]
te vroeg, te vroeg toon. Pls no more.... i beg you
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
[multiquote] morgen schatjes[/multiquote]
Is dit nummer nou ook rick astley?
quote:DEN HAAG - Drie Nederlandse militairen zijn na een mislukte evacuatie in handen gevallen van het Libische regime van Muammar Kaddafi.
Vraag Sharr, die heeft daar wel wat voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
Verdomme heb uit het niets pijn in mijn ribben.
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkast![]()
Schijnt goed te zijn voor je ribben
ruilen voor milde keelontstekingquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijzeld-in-libie.htmlquote:Een helikopter vloog vanaf marine-fregat Hr. Ms. Tromp richting de Libische stad Sirte om daar twee evacués op te pikken.
Na geland te zijn, werd de bemanning overvallen door een gewapende groep regeringsgezinde Libiërs. De evacuatie vond afgelopen zondag plaats, maar werd om veiligheidsredenen tot nu toe stilgehouden.
Dat is ongezelligquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik ben er over een uurtje. [ afbeelding ]
Ik vind het sowieso zo'n engerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijzeld-in-libie.html
Kut Kadhaffi
een echte stel deelt pijn en leed, ik voel je pijn lieve schatquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ben je niet ziek geweest ofzo met hoesten paar weekjes terug?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
een echte stel deelt pijn en leed, ik voel je pijn lieve schat
Pas als we een FM-frequentie hebben, anders mis je allesquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stapt in auto...
Ohnee
wil je mij dood hebben ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkast![]()
Schijnt goed te zijn voor je ribben
houdtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet nog steeds 5 films kijken, maar die stomme radio houdt me bezig![]()
Kan nooit belangrijk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Zullen we zaterdagavond wat tijd ervoor vrijmaken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Ik kan toch mobiel internettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pas als we een FM-frequentie hebben, anders mis je alles
Ohja en als je je rijbewijs hebt.
uitlachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gast___! Leer spellen voor je mensen uitlacht, want houdt is daar gewoon goed
___!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Die stomme radio neukt me bezig.
Klopt toch?
jahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Is neuken nu het werkwoord om te kijken of je spelling klopt?
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Is neuken nu het werkwoord om te kijken of je spelling klopt?
Ik was gisteren mijn zoon aan het helpen met zijn spelling. Ik gebruikte koelkast zn msnvenster om het duidelijk te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk heb het ook aan mijn nichtje geleerd. Enige vervelende is dat we het nu hardop zeggen om te controleren
Nu maar hopen dat 'ie dat op school niet gaat gebruiken ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gisteren mijn zoon aan het helpen met zijn spelling. Ik gebruikte koelkast zn msnvenster om het duidelijk te maken.
Koelkast ging leuk meedoen en typte "ik neukt"
Toen lag mn zoon hier in een lachstuip op de bank
Jij moet eerst nog maar eens kleuterklas doen denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef utopie het volgende:
ik neuk uitlacht
klopt dus niet. losersssssssssss
Bahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn les is over 3 minuten weer voorbij
seksspeeltjes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat vandaag mijn speeltjes komen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gisteren mijn zoon aan het helpen met zijn spelling. Ik gebruikte koelkast zn msnvenster om het duidelijk te maken.
Koelkast ging leuk meedoen en typte "ik neukt"
Toen lag mn zoon hier in een lachstuip op de bank
Ik hoop al maanden dat mijn zoon dat wat hij leert van FOK!kers NIET op school gebruikt/laat zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat 'ie dat op school niet gaat gebruiken ofzo
Ik denk eerder dat hij een HEUL slechte troll is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog maar eens kleuterklas doen denk ik
ik neuk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog maar eens kleuterklas doen denk ik
Uitlacht neukt jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef utopie het volgende:
ik neuk uitlacht
klopt dus niet. losersssssssssss
Nee, hij kan ècht niet spellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij een HEUL slechte troll is.
Lachde!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef utopie het volgende:
[..]
ik neuk.
ik neuk gelacht
gelachen
lachen
lachde
gelacht
Doei Toon!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met je praten![]()
Doeiii![]()
Hetzelfde als 't fokschaapquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
sharrizzle is het nog gelukt met ss?
Nee dan klopt ie niet meerquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef utopie het volgende:
[..]
gast het is verklaard. verklaren ik verklaar jij verklaard.
dit keer heb ik wel gelijk BIATCHH
Dat kan, het is P2P.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
[..]Tutorial was echt heul duidelijk! Vind alleen dat het downloaden best lang duurt soms
Soulseek isquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
[..]Tutorial was echt heul duidelijk! Vind alleen dat het downloaden best lang duurt soms
Ik heb op school 't kofschip en 't fokschaap geleerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een c te vbeel, boeit dat?
maar 't Fok!schaap is ook wel leuk ja!
Even doen straksquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soulseek is![]()
Moet je even Ezechielk toevoegen op soulseek en dan hem gewoon leeg trekken
Daar ga ik op letten danquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, het is P2P.
Je moet zorgen dat "in queue" zo laag mogelijk is (liefst helemaal niks)
en "D/L" zo hoog mogelijk
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soulseek is![]()
Moet je even Ezechielk toevoegen op soulseek en dan hem gewoon leeg trekken
Volgens mij dat je als de stam eindigt op een letter die in t fokschaap zit, komt er een -t achter ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op school 't kofschip en 't fokschaap geleerd.
Heb alleen geen idee meer wat nou de regel was die daaraan hing
Ik blijf steeds te lang naar jouw UI staren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Ragboer het volgende:
!!@11111!!!!!!1!!!1!!!!EINZ!1111111111![]()
!!!!!!!!23111!!!!!!!!1111
Leuken nieuwen UIquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Ragboer het volgende:
!!@11111!!!!!!1!!!1!!!!EINZ!1111111111![]()
!!!!!!!!23111!!!!!!!!1111
Zie je wel dat het hont isquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef utopie het volgende:
[..]
wij honden ja.... als honden onder elkaar gast
Volgens mij moet Yvonne HARD gespanked worden als jij echt uit haar gekropen bent!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef utopie het volgende:
[..]
wij honden ja.... als honden onder elkaar gast
Heeft je leiding je shag al teruggegeven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Ragboer het volgende:
Ben nog steeds boos gewoon. Waarom mag zo een malloot gewoon een halve finale fluiten?
Utreg wordt altijd genaaid door de scheids...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Ragboer het volgende:
Ben nog steeds boos gewoon. Waarom mag zo een malloot gewoon een halve finale fluiten?
nee man geen zin inquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef sharr het volgende:
Utopie, ga eens oefenen dan: http://www.cambiumned.nl/oefeningenwerkwoordspelling.htm
Is gewoon op brugklasniveau, moet je lukken
Ga eens even HEEL hard terug er naar toe dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:52 schreef utopie het volgende:
[..]
nee man geen zin inik zit niet meer op school
Basisschool, ik zeg je!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga eens even HEEL hard terug er naar toe dan!
Ga eens even heel hard er naar terug dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga eens even HEEL hard terug er naar toe dan!
croissants uit de supermarktquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef ToT het volgende:
Ik hoppel ff naar de suup om de hoek voor croissants en eieren.
Serieus, die Pol van Boekel mag lekker een permaban krijgen van de KNVB. Hoe kan je zo een wedstrijd beslissen. Met wat voor intenties is die man naar Enschede gegaan? En de supporters van Twente dan, beetje spelers slaan van Utreg. Dat is pas triest. Ik ga nu douchen. Doei.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Utreg wordt altijd genaaid door de scheids...
Waarom doe je TT en VT door elkaar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
ik help
hij hielp
wij hielpen
ik neukt....
waar is de T dan?
wat edit je mijn post? TT is tegenwoordige tijd en vt verleden tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom doe je TT en VT door elkaar?
ik help
hij helpT
wij helpen
Jij edit je post nadat ik je quote.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef utopie het volgende:
[..]
wat edit je mijn quote? TT is tegenwoordige tijd en vt verleden toch?
er staat nergens dat ik mijn post ge-edit hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij edit je post nadat ik je quote.
FAIL.
Ik zag dat je hier een streepje tussen zette.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef utopie het volgende:
[..]
er staat nergens dat ik mijn post ge-edit heb
Nee ik ga zo'n heel verhaal typen om jou te kakken te zetten zeker, dat kun je zelf veel beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef utopie het volgende:
[..]
er staat nergens dat ik mijn post ge-edit heb
Die zijn wel ok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb altijd van die Delifrance croissants uit de diepvries, die zijn erg lekker
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef sharr het volgende:
Laten we ophouden over spelling, Utopie hemmo't daar echt heel zwaar in.
utopie hemmo'tquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef sharr het volgende:
voor 'faal'quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
utopie hemmo't? hemmo is toch een naam
? waar staat het nog meer voor
?
Falen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
utopie hemmo't? hemmo is toch een naam
? waar staat het nog meer voor
?
Die van WH zelfsquote:
Deze is beter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Ragboer het volgende:
Toch maar weer mijn oude UI. Die nieuwe was me iets te druk.
Is het ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Beach het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het belachelijk kllinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vind ik ook niks. Doe maar een Forza Utrecht logo ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Ragboer het volgende:
Toch maar weer mijn oude UI. Die nieuwe was me iets te druk.
Heb ik ook, 2 FC Utreg UI'squote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze vind ik ook niks. Doe maar een Forza Utrecht logo ofzo.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
Ik heb bij brillen met dunne monturen altijd zin om ze te breken en ze te vertrappen enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:06 schreef Beach het volgende:
haha ik zei net wat op msn tegen sharr wie wil me aanraken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb bij brillen met dunne monturen altijd zin om ze te breken en ze te vertrappen enzulks.
Handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Doe eens niet![]()
Ik moet nog steeds met mn bril naar de opticien. Ding is kapot, nu heb ik er weinig aan.
Alleen uhm hij zit ergens in een doos. Geen idee welke doos_!
Best duur, 75 vent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef ToT het volgende:
Croissants 75 vent per stuk!Toch alleen maar eieren gehaald.
75 ventenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef ToT het volgende:
Inderdaad, daar lever ik mijn mannen niet voor in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef ToT het volgende:
Jij gaat door tot het toompje kapot is? Helemaal kapot?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik trek ook wel eens aan dingen tot er iets scheurt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, daar lever ik mijn mannen niet voor in.
Met mijn vuist.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat door tot het toompje kapot is? Helemaal kapot?
Eerst spugen he, dan vuist en dan helemaal kapotquote:
neucken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staatsgeheim. Of geheim voor de staat. Kies maar.
Elk slotje is een piemel waardquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef Beach het volgende:
Mir waarom sluit je alle leuke ouwe topics
En dan nog een keer HELEMAAL KAPOT!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst spugen he, dan vuist en dan helemaal kapot
Omdat. Slowchats.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef Beach het volgende:
Mir waarom sluit je alle leuke ouwe topics
Lief schattig jochie welquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan nog een keer HELEMAAL KAPOT!
ik verbeterdequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij niemand meer verbetert, klapjosti?
klapharkquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij niemand meer verbetert, klapjosti?
tamme lul. ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klaphark
halfje
pitje
SSB scheldwoorden zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klaphark
halfje
pitje
SSB scheldwoorden zijn
Veel beter dan het smijten met ziektesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klaphark
halfje
pitje
SSB scheldwoorden zijn
joebel is ook briljantquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
lars zijn scheldwoorden:
klaphark
joebel
monyet
halfje
pitje
Zo mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel beter dan het smijten met ziektes
Die woorden zijn niet van SSBquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klaphark
halfje
pitje
SSB scheldwoorden zijn
Zijn dochter?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles wat de man ooit gemaakt heeft.
Dat is gewoon indisch voor aap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
lars zijn scheldwoorden:
klaphark
joebel
monyet
halfje
pitje
En dat betekent dus niet kwijlend op een xylofoon staan te hengstenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef sharr het volgende:
Muziek is iets met instrumenten, zang, beat en melodie.
Zang is niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef sharr het volgende:
Muziek is iets met instrumenten, zang, beat en melodie.
Doe de meme!quote:
Vriendelijk wel hequote:
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dat betekent dus niet kwijlend op een xylofoon staan te hengsten!
Niet altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar kan een hele mooie verbetering zijn aan de muziek.
Gelijk boosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |