Daar kan ik me heel erg in vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel toffe familie, alleen m'n vader doet altijd of hij heel dom is ofzo. Weet niet hoe ik het moet uitleggenGewoon de kleine dingetjes die hij (niet) doet erger ik me aan
ik ben juist weer beter, nu beetje uitzieken thuisquote:
Er staat gewoon gezellige met dubbel l hoorquote:
hoe lang heb je er last van gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben juist weer beter, nu beetje uitzieken thuis
Oh trouwens,quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel erg in vinden.
M'n pa is een schijnheilige autist en mijn moeder is een meeloper zonder eigen mening.
Om nou te zeggen dat ik echt een familie-mens ben?..
Nee niet echt.
ik zie het in de titel van me browser jah. maar niet de TT op de pagina zelfquote:
ctrl + scrollwielquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zie het in de titel van me browser jah. maar niet de TT op de pagina zelfde hele graphics zijn verkracht omdat ik iets gedaan heb met ctrl ofzo. Ik weet niet meer wat
M'n moeder is dan wel goed bezigquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel erg in vinden.
M'n pa is een schijnheilige autist en mijn moeder is een meeloper zonder eigen mening.
Om nou te zeggen dat ik echt een familie-mens ben?..
Nee niet echt.
Dit is wel heel erg hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n moeder is dan wel goed bezigZe smeert altijd brood voor iedereen 's ochtends en vraagt nog hoe het weer was op school.
Pap komt binnen en gaat achter de laptop
thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ctrl + scrollwiel
je hebt ingezoomd
Lijkt me logisch tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor
Moeder is goed want ze smeert brood
Omdat Koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
Koelkast hoe komt het dat jij zo vrolijk bent zonder koffie?
DEZE!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch
Nee, maar die toont tenminste nog belangstelling voor dingen, m'n vader doet dat alleen als hij toevallig weet dat ik toetsweek heb
Koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nou? draakje of koelkast? ik kan geen verzoekje doen
RRRRrrrrrrrrrrrrrrrooooooosterrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nou? draakje of koelkast? ik kan geen verzoekje doen
ben je jezelf aan het bevredigen ofzo ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RRRRrrrrrrrrrrrrrrrooooooosterrrrrrrrrrrrrr
Zo te horen met een haan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ben je jezelf aan het bevredigen ofzo ?
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
hoi huppel. waarom heb je geen UI meer?
oke, that explainsquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
jij ook al wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen!
Ik heb goed geslapen, maar wel erg kort.
Ja iemand moet het doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:
mogguhquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen
[..]
Goeiemorgen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch als koelkast draait?
[..]
Omdat pepertje snijden en dan aan je piemel zitten
Ik ben altijd vrolijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
hij heeft een mooie vriendinquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef Viro het volgende:
I will do no morequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Viro het volgende:
[..]
te vroeg, te vroeg toon. Pls no more.... i beg you
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
[multiquote] morgen schatjes[/multiquote]
Is dit nummer nou ook rick astley?
quote:DEN HAAG - Drie Nederlandse militairen zijn na een mislukte evacuatie in handen gevallen van het Libische regime van Muammar Kaddafi.
Vraag Sharr, die heeft daar wel wat voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
Verdomme heb uit het niets pijn in mijn ribben.
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkast![]()
Schijnt goed te zijn voor je ribben
ruilen voor milde keelontstekingquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijzeld-in-libie.htmlquote:Een helikopter vloog vanaf marine-fregat Hr. Ms. Tromp richting de Libische stad Sirte om daar twee evacués op te pikken.
Na geland te zijn, werd de bemanning overvallen door een gewapende groep regeringsgezinde Libiërs. De evacuatie vond afgelopen zondag plaats, maar werd om veiligheidsredenen tot nu toe stilgehouden.
Dat is ongezelligquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik ben er over een uurtje. [ afbeelding ]
Ik vind het sowieso zo'n engerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijzeld-in-libie.html
Kut Kadhaffi
een echte stel deelt pijn en leed, ik voel je pijn lieve schatquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ben je niet ziek geweest ofzo met hoesten paar weekjes terug?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
een echte stel deelt pijn en leed, ik voel je pijn lieve schat
Pas als we een FM-frequentie hebben, anders mis je allesquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stapt in auto...
Ohnee
wil je mij dood hebben ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik zo even skypen met koelkast![]()
Schijnt goed te zijn voor je ribben
houdtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet nog steeds 5 films kijken, maar die stomme radio houdt me bezig![]()
Kan nooit belangrijk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Zullen we zaterdagavond wat tijd ervoor vrijmaken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sharr het volgende:
Ik kan toch mobiel internettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pas als we een FM-frequentie hebben, anders mis je alles
Ohja en als je je rijbewijs hebt.
uitlachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gast___! Leer spellen voor je mensen uitlacht, want houdt is daar gewoon goed
___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |