Ja vanmmiddag waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen de komende dagen?
Hihihihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oud is voor mij in dit geval alles ouder dan 40.
En alles tussen 31 en 40 is ouder en ook daar val ik doorgaans niet op.
Jij valt dus in geen van beide categorieën, net als LL, dus jullie zijn niet oud(er).
Ik stond 3 minuten over 6 naast mijn bed en lag er 23:14 in gisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwart over 7 stond ik naast mn bed. En je weet wanneer ik erin lag...
Zo klopt het beter!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet doen![]()
Marts Ophelia is minstens 10 30 jaar ouder dan jou joh.
Ja en vet scary!!!quote:
Maar je wilde wel, geef maar toequote:
Oeh gezelligquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja vanmmiddag waarschijnlijk![]()
En vanaf morgenavond vastelaovend
Jij dan?
Een Lada én een goed gevulde bankrekening zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihihiDoe mij maar een man in de 80 met een Lada, gaat ie snel dood en dan neem ik z'n Lada wel
Denk niet dat ik wat verandert hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en vet scary!!!Want je hebt denk ik niets verandert aan de quote toch?
![]()
[..]
Maar je wilde wel, geef maar toe![]()
[..]
Oeh gezellig![]()
Ah, ja, dat is niet mijn ding maar tof als je dat tof vindt![]()
Geniet van het feestje
Een heel goed "karakter" jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Lada én een goed gevulde bankrekening zeker.
Zie de edit trouwensquote:
kloonquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond 3 minuten over 6 naast mijn bed en lag er 23:14 in gisteren.
Veel te vroeg dus.
Oeh dan zal het bij jou ook gezellig weekendje worden!quote:
Ieuwl!quote:
In jouw hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Fles ja, want die zocht Ophelia!
Nog 22 dagenquote:
Misschien moet ik er gewoon een boek over schrijven... over een man die getuige is van hoe een bekende ene Ophelia zoekt, die betrokken is bij een complot om een oorlog te ontketenen waarbij via magnetische wapens vliegtuigen uit de lucht worden gehaald en dat alles om een koffer met juwelen terug te krijgen.quote:
ijzersterke rug dus kan bestquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn. Ene collega ziek, andere op vakantie. Spring maar weer lekker mij op mn nek met zn allen.
Nog maar een paar maanden, dus bijnaquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn. Ene collega ziek, andere op vakantie. Spring maar weer lekker mij op mn nek met zn allen.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik er gewoon een boek over schrijven... over een man die getuige is van hoe een bekende ene Ophelia zoekt, die betrokken is bij een complot om een oorlog te ontketenen waarbij via magnetische wapens vliegtuigen uit de lucht worden gehaald en dat alles om een koffer met juwelen terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |