dank je, zullen het nodig hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
dank je, zullen het nodig hebben![]()
ze wilden hem gister ineens niet "ontslaan" maar pas dinsdag![]()
Reden: zijn marcomar dosering (bloedverdunner) is niet op orde, suiker, etc.
Alsof dat nog enig verschil maakt en de huisarts geeft betere bijstand dan het ziekenhuis
En vrijdag en maandag waren geen handige dagen om het ziekenhuis te verlaten. Lees we kunnen nog extra geld vangen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat liep mijn wekker op een verkeerd moment af zeg... precies tijdens de ontknoping van mijn spannende droom.
Ophelia houdt je wel bezig in je dromen he? Is er iets dat je ons moet vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
MPGquote:
Ja, het is echt een kutziekenhuis "geprivatiseerd" dus je ziet wat de "voordelen" zijnquote:
dat heeft muck zelf gedaanquote:
Was een verzoek van muckje. Pm haar anders ff... Ze is vast niet te beroerd om m dan via mail oid te showen...quote:
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal (mini)meets dat ik heb gehad.
nee hoorquote:
ik heb ze gezienquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Was een verzoek van muckje. Pm haar anders ff... Ze is vast niet te beroerd om m dan via mail oid te showen...
opeens maakt geld wel wat uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, het is echt een kutziekenhuis "geprivatiseerd" dus je ziet wat de "voordelen" zijn
ja en de bahndeling op de afdeling is minimaal want daar lopen te weinig mensen en een deel ook nog gedmotiveerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opeens maakt geld wel wat uit![]()
de meest onzinnige onderzoeken want je weet maar nooit
Ik moest even zoeken, maar gezien nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van snorkelmuck
[KSC #2971] En nog een rare TT *O*
jij kan de gewijzigde berichten ook nog zien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar gezien nu.
Die dromen staan los van elkaar hoor. Deze vrouwen zagen er ook niet uit als Ophelia. Die was vriendelijk en mager, deze waren zuurpruimen en gezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ophelia houdt je wel bezig in je dromen he? Is er iets dat je ons moet vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |