ik ben altijd liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ook truste knetter, wel lief zijn voor de andere users hier
Misschien snapt ie nog niet hoe dat moet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godshand was de weg naar een nieuw topic openen kwijt?
mijn verzoek dan ga ik slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben altijd lief![]()
naar bed jij
ja sry wel blijven prberen he lieve schatquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu kan ik bon jovi niet aanvragenstomme viro
sorry verneuk dan altijd de layoutquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Zelf maar even aangemaakt. lapo meneer deed niks
ik bedenk wel wat andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ja sry wel blijven prberen he lieve schat![]()
is heel simpel f5 dan het volgende deel.. tt veranderen en + nummertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry verneuk dan altijd de layout
1x gedqaan in een r&p topic, dua ik laat het maar...
pssst kijk eens bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedenk wel wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit. Als je lapo hebt, gewoon F5-en en dan staat boven de invoerbox, nieuw deel openen. Daar opklikken nummer veranderen en titel verzinnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry verneuk dan altijd de layout
1x gedqaan in een r&p topic, dua ik laat het maar... n
andere keer proberen dan maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is heel simpel f5 dan het volgende deel.. tt veranderen en + nummertje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
pssst kijk eens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij houd van kinky of niet
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Viro heeft nog snel een verzoek ingediend voordat ie ging slapen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij houd van kinky of niet
Voor mijn gevoel is dat album van Bon Jovi gewoon een stuk ouder.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:16 schreef Viro het volgende:
over 25 minuten doe ik weer een verzoek maar vanuit bed en vanaf mijn telefoon
zolang ik degene ben die mag slaan vink het bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al bijna meer post dan gisteren![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Zanger Rinus staat niet in de verzoeklijst
moet je juist zulke posts makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker viro![]()
![]()
omdat je het zo lekker vind
Dat zal wel veranderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef ToT het volgende:
Verrek, ik sta er ook eens een keertje in zeg! En nog lekker hoog ook!
dan ga ik mozart aanvragen.. pas op hequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ga ik echt een kutplaat uitzoeken
dit is de nachtploeg, dan is het makkelijk. Wacht maar to overdag dan sta je er niet zo makkelijk tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef ToT het volgende:
Verrek, ik sta er ook eens een keertje in zeg! En nog lekker hoog ook!
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:20 schreef Viro het volgende:
[..]
dit is de nachtploeg, dan is het makkelijk. Wacht maar to overdag dan sta je er niet zo makkelijk tussen
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga ik mozart aanvragen.. pas op he![]()
![]()
tot zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!
Anyway, ik ga weer een dappere poging wagen om in hoger sferen te komen.
Trusten he! En misschien weer tot zo!
ik ga toch echt mijn bed induiken, heb slaapkleding al aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!
Anyway, ik ga weer een dappere poging wagen om in hoger sferen te komen.
Trusten he! En misschien weer tot zo!
heb net een verzoekje gedaan.. heb je iig 28 minuten nog rustquote:
draag jij slaapkleding????quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga toch echt mijn bed induiken, heb slaapkleding al aan
Ik kom net weer uit bed, dus ik ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga toch echt mijn bed induiken, heb slaapkleding al aan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draag jij slaapkleding????
slaap lekker
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:22 schreef Viro het volgende:
oh en note to myself: niet vergeten pc te vergrendelen
We zullen zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb net een verzoekje gedaan.. heb je iig 28 minuten nog rust
oh oh.. denk je dat werkelijk??? je kent ondertussen toch iets van mijn muzieksmaakquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We zullen zien. De mijne kun je niet overtreffen
Ja daarom, we zullen zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh oh.. denk je dat werkelijk??? je kent ondertussen toch iets van mijn muzieksmaakof nou ja.. de dingen die ik normaal verzoek
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:24 schreef Viro het volgende:
hey we gaan elkaar niet proberen te overtreffen anders zorg ik dat ik weer op de stream kom en industrial metal ga draaien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Mijn verzoekje is een stuk erger dan ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dikke kans dat ik jouw verzoek leuk vind
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
ik wist gewoon dat je dit zou aanvragen knetter
dit was voor dat we het hadden over wie ergere dingen aanvroeg.. deze vink gewoon leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is een stuk erger dan dit
virootje toch.. heb ik dat gezegd? ik zei dat ik er niks van wist.. ik kan metallica heul wel waarderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
zal knetter niet leuk vinden, ze vond metallica al niks
Geen muzieksmaak, die knetterquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
zal knetter niet leuk vinden, ze vond metallica al niks
oh ok verkeerd gelezen, mijn foutquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
virootje toch.. heb ik dat gezegd? ik zei dat ik er niks van wist.. ik kan metallica heul wel waarderen
zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen muzieksmaak, die knetter![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whoepdiedoeik blijf zo weer alleen achter
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
NouJij moet dit niet leuk vinden
Daar ben ik nu wel achtergekomen inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn wanstaltige smaak
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Huppel heeft mij geïntroduceerd tot de Fredroll. Ik ben haar voor eeuwig dankbaar
Tuurlijk ken ik dit nummer, maar Fredrolling was nieuwquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kende je niet dan??? omg
herhaal kende je niet dan? omgquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dit nummer, maar Fredrolling was nieuw
veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed ik ga afsluiten, shaggie roken en lekker dromen
Ja, want dat is echt bekend op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
herhaal kende je niet dan? omg![]()
kijk dit kan ik dus AB-SO-LUUT niet waarderen![]()
Jij ook he. Tot morgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
slaap lekker en tot morgen
quote:
trustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed ik ga afsluiten, shaggie roken en lekker dromen
Lolwhut? Bijna anderhalve maand aan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:37 schreef Viro het volgende:
pc is al aan sinds 14 januari omdat ik sinds toen non stop luister naar onz radio
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil nog een verzoekje doen voordat ik ga slapen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lolwhut? Bijna anderhalve maand aan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil nog een verzoekje doen voordat ik ga slapen
we komen gewoon niet weg hierquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb jij skrillex aangevraagd? Die wilde ik ookal aanvragen.
pure waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn ook de gezelligste mensen in het topic
Vol waarheden, deze damequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn ook de gezelligste mensen in het topic
Soberso skrillexquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:42 schreef Viro het volgende:
ik ga morgen skrillex - scary monsters and nice sprites (noisia remix draaien) klinkt ook verdomd goed
idd, zij heeft zeer goeden smaak qua muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Soberso skrillexVanmiddag draaide sharr enkel deze pracktig muziek
Ik heb welgeteld 4 mensen online in mijn lijstquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu is mijn msn ook officieel slapende
haha snap ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
k denk dat ik mijn windows opstart geluid ga vervangen door dit nummer:
typ wacht woord in ---> muziek *YES OMG* muziek
zal ik zeker horen, radio staat 24/7 aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga dadelijk shinedown aanvragen ter ere van viron
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 28 minutes
Waarom heeft niemand dat verlaagd? 15 min. was meer dan genoeg geweestquote:
kan koelkast alleen doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand dat verlaagd? 15 min. was meer dan genoeg geweest
is ook al een keer 8 minuten geweest.. dat was leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand dat verlaagd? 15 min. was meer dan genoeg geweest
Ook in de nacht zeker? Anders staat die verzoeklijst zo volquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook al een keer 8 minuten geweest.. dat was leuk![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook in de nacht zeker? Anders staat die verzoeklijst zo vol
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
verzoekje gedaan
![]()
sorry boys als jullie het niks vinden..
![]()
ik vin mooi![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ookParadise by the dashboardlight zeker?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
geen clouseau, geen caro, maar meatloaf mag niet ontbreken voor ik ga slapen. Kusje voor viro en spouwer
Dat is inderdaad uitgemelktquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen uitgemelkte liedjes van meatloaf
stond in het begin alleen die in en you took the words right out my mouth... beetje jammer..quote:
al anderhalf uur ofzoquote:
geen buren? vandeweek belde mn buurvrouw aan of ik snachts nie zoveel herrie wou makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum is alleen thuis dus die kan even volop meegalmen
Istie eruit geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al anderhalf uur ofzohoi
Halloquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al anderhalf uur ofzohoi
draakje was gewond direct na viroquote:
haha die was zeker goed chagrijnig dat ie zijn bed uit moestquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draakje was gewond direct na viroen we dachten er pas een half uur later aan om kasje te pm en
maar die heeft t gefixt
niet gesproken.. maar hij was gepmt en poosje later deed draakje het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
haha die was zeker goed chagrijnig dat ie zijn bed uit moest
Meatloaf is ook baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt.. wie dit niet mooi vind.. die heeft pas geen smaak
gelukkig.. was al bang dat je het niet met me eens zou zijn...quote:
dat wist ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:57 schreef Viro het volgende:
"i am a ghost that hides in the night"
btw dit nummer is soundtrack van The Expendables
Serieus? Wat vetquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:57 schreef Viro het volgende:
"i am a ghost that hides in the night"
btw dit nummer is soundtrack van The Expendables
dat mag jij vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
is rock die je niet iedere dag hoortquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer dat ik bepaalde stukjes niet mooi vind.. anders was dit voor mij echt een topplaat
heb een paar uur geleden nog binnen zitten hengelen, staat op spotnetquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Wat vet. Nu moet ik die film echt zien
* Spouwerranger spotnet/torrents afzoeken gaat
Dit nummer is voor mij instajizzquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer dat ik bepaalde stukjes niet mooi vind.. anders was dit voor mij echt een topplaat
Ik heb een goeie gevonden via TPB.quote:Op donderdag 3 maart 2011 04:00 schreef Viro het volgende:
[..]
heb een paar uur geleden nog binnen zitten hengelen, staat op spotnet
ik vind het refrein niks het voule vou bla bla gedoe.. de hardheid ervan.. toch zou ik er wel op los kunnen gaan bij een rock cafequote:Op donderdag 3 maart 2011 04:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit nummer is voor mij instajizz
quote:Op donderdag 3 maart 2011 04:01 schreef _Fanta het volgende:
hmm die link in de OP om verzoekjes aan te vragen doet het nogsteeds nie..
er word boom lay boom lay boom gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het refrein niks het voule vou bla bla gedoe.. de hardheid ervan.. toch zou ik er wel op los kunnen gaan bij een rock cafe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 04:02 schreef Viro het volgende:
[..]
er word boom lay boom lay boom gezegd
Ik ga ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen.. wekker gaat om kwart over 7 weer
ik ben nu echt weg, kan mijn ogen niet open houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast heeft vast de timer niet ingesteldquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:10 schreef trolololo het volgende:
Maar waarom is draakje er nog op
Automaat neemt om 07:00 over, nouja ik ga slapen tot 09:00, en als het goed is neemt hij het automatisch over als draakje stopt.
Mja, hier ook veelste kort, werd wel 4 keer wakker ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mwah, beetje kort..
Ben niet meer gewend vroeg uit bed te gaan
En jij?
Aaaww, dat is zo hatelijk altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mja, hier ook veelste kort, werd wel 4 keer wakker ofzo![]()
Moet je naar school?
Ja dat verpest je hele slaapquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aaaww, dat is zo hatelijk altijd
Maar om 8 uur moet ik naar school ja
Hoezo ben jij zo vroeg? Werken?
Zullen we het halen dit topic vol te krijgen voor 8 uur?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dat verpest je hele slaap![]()
Ja moet werken, ook 8 uur weg
Oeiii nog mmmm 83 postsquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we het halen dit topic vol te krijgen voor 8 uur?
haha, dat zijn soms ook rotdingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, hij is best bekent
En m'n moeder loopt te schelden op d'r lenzen die ze niet inkrijgt
School dat om kwart over 8 begintquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef quaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom zijn jullie zo vroeg op fok! dan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft op stoel neer met kop koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een kkzooi is dit dan..
Heb ik een keer een week vakantie zit m'n pa heel de week ziek thuis.Tevens: goedemorgen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Te autistisch voor woorden die vent..quote:
Dankjewel voor deze morele steun toekomstige klasgenoot!quote:
Mijn pa is ook erg lui, ik mag hem ook niet echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze morele steun toekomstige klasgenoot!
Nee dat is goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Fireblast het volgende:
Pfff koelkast, jij bent echt veel te blij smorgens
Haha wat een vader-zoonliefdequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Te autistisch voor woorden die vent..
Hij kan wel geocachen en heel de dag een poging doen tot het synchroniseren van de ipad,
maar boodschappen doen, de hont uitlaten, koken..
Daar is ie allemaal te ziek voor..
Vieze luie kkhond.
De mijne ookquote:
Dat lijkt me kut.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
D
[..]
Dat heb ik ook niet
Hij is alleen maar vervelend
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut.
Ik ben geen familiemens, nooit geweest, maar ik heb allemaal leuke familieleden (op mijn nicht na maar die woont toch met haar smerige reet in Duitsland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |